Ja, ik heb van die vlagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Fles natuurlijk.. Zegt ook bijzonder zinvolle dingen nu
Dat dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij in de shit komen en ik vraag me af of je het volk hier een plezier mee doet. Het enige wat wij doen is onze westerse denkbeelden opleggen aan een land die daar waarschijnlijk nog niet aan toe is.
Dat zou heel goed het geval kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij in de shit komen en ik vraag me af of je het volk hier een plezier mee doet. Het enige wat wij doen is onze westerse denkbeelden opleggen aan een land die daar waarschijnlijk nog niet aan toe is.
ik hield al van jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
op zekerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat. En daarbij denk ik dat wij WEL in de shit komen
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moest maar eens klaar zijn met dat eeuwige goed/fout beeld vind ik.quote:
tnxquote:
Daar ben ik het ook wel mee eens. Oke een dictatuur is dan wel niet maar op sommige plekken is beter dat met een strak regiem dan de vrijheid die wij hebben, gewoon omdat de mensen daar er niet mee om kunnen gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het moest maar eens klaar zijn met dat eeuwige goed/fout beeld vind ik.Wat wij goed vinden hoeft niet voor iedereen het juiste te zijn. Dat eeuwige veroordelen...
En ik hou van jou!
Precies. Het is geen koekhappen, vlaggetjes uitdelen en vriendjes maken daar, het is gewoon fucking oorlog. En die lui daar zijn het gewend, en wij zitten straks weer met 30 doden en 3000 getraumatiseerde militairen. En de zorg IS al zo onbetaalbaar hier. En wat levert het op? 50 agenten die WEL kunnen lezen voor hoeveel afghani ze zich laten omkopen. Waarvan misschien 5 die WEL een talibanstrijder kunnen bekeuren omdat ie geen licht op zijn fiets heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Natuurlijk komen wij wel in de shit..
Hoe komen we in de shit als we daar weggaan? Dat zie ik even niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, als we weggaan dus nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe komen we in de shit als we daar weggaan? Dat zie ik even niet?
Want dat bedoelde ik met mijn opmerking. Omdat Trev zei dat we in de shit zouden komen als we het volk laten vallenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, als we weggaan dus niet![]()
Maar dat doen we dus niet
Dat heb ik van je begrepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tnx
Dat liedje is een stukje van mij geworden zo langzamerhand
Ik nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is collectief gaan pitten??
Daar hebben ze niet eens rails, dus dat heeft ook geen zin.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
Laten ze die missie maar naar haiti sturen om daar de boel op de rails te zetten
amenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet eens rails, dus dat heeft ook geen zin.
Serieus, hoe kan het dat hier in ons eigen land ouderen in hun handje mogen klappen als ze ééns per week gedoucht worden, terwijl we zinloos miljarden in zo'n wespennest as Afghanistan storten om de Amerikanen maar naar de pijpen te dansen?
Waar, zijn wij, nou helemaal, mee bezig?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben ze niet eens rails, dus dat heeft ook geen zin.
Serieus, hoe kan het dat hier in ons eigen land ouderen in hun handje mogen klappen als ze ééns per week gedoucht worden, terwijl we zinloos miljarden in zo'n wespennest as Afghanistan storten om de Amerikanen maar naar de pijpen te dansen?
Waar, zijn wij, nou helemaal, mee bezig?
Ik moest ZELF mijn was ophangenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest ZELF mijn was ophangen![]()
Ik had wel verwacht dat er vredestroepen van de VN uit Haīti me zouden komen assisteren, maar nee, DIE kiezen voor hun eigen volk![]()
Mja. En dat zouden meer mensen moeten doen
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcentenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er vredestroepen van de VN uit Haīti me zouden komen assisteren, maar nee, DIE kiezen voor hun eigen volk![]()
Nee maar heb verder niet zoveel te melden zeg maarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
ook alleen maar omdat je moet van buro HALTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcenten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HALT is toch voor jongeren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat je moet van buro HALT
Nou, klaar danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar heb gezegd wat ik te zeggen had, gewoon hoe ik er over denk
SSSSTT!! Is een compliment lieverd (denk ik)quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook niks meer over
en dat is primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar heb gezegd wat ik te zeggen had, gewoon hoe ik er over denk
En saai vooralquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is prima
We hoeven het ook niet altijd over alles eens te zijn, dan wordt het helemaal klef
Ik weet ook van mezelf dat als het te lang doorgaat dat het dan meer neer komt op iemand je ideeen op dragen en dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is prima
We hoeven het ook niet altijd over alles eens te zijn, dan wordt het helemaal klef
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik als langharig werkschuw tuig kom dan wel je was ophangen ja, krijg je toch wat terug van je belastingcenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |