Koen heeft vandaag gezegd dat hij in bad(je) ging.. Sindsdien: niksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat met zijn collega's zou gisteren toch zijn
Owww dat heb ik ff gemist..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Koen heeft vandaag gezegd dat hij in bad(je) ging.. Sindsdien: niks
IK ben er nogquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik (half), Trev, Symph, Stu..
Waar zijn Friem en GF??
En Koen? Is hij verdronken in zijn bad??
HEE BEJE DER NOG???!! KALE GEEP??!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat heb ik ff gemist..
gebeurt wel vaker....
waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen kan wel zwemmen hoor![]()
Zal wel iets met zijn vrouw voorgevallen zijn of zo
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HEE BEJE DER NOG???!! KALE GEEP??!
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Koen kan wel zwemmen hoor![]()
Zal wel iets met zijn vrouw voorgevallen zijn of zo
ZATERDAG pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dag
the horrorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn of hij ligt al in bed want morgen heeft hij zijn papa dag
Ja morgen dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen dusquote:
Kennelijk is dat dus een dag dat hij alleen met de kids is en zonder zijn vrouw en kreeg het idee dat hij het zeker wel leuk vondquote:
WHAAAAOOOOOHquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja morgen dus
Het is vrijdagOwh ja.. GemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1598447![]()
(sorry, crew only)
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
ow op die manier, ja dat is ook leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk is dat dus een dag dat hij alleen met de kids is en zonder zijn vrouw en kreeg het idee dat hij het zeker wel leuk vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |