was even een linkje voor mij, en als je even terugleest in dit topic weet je precies wat erin staatquote:
Wouden ze mij ook al niet gevenquote:
maar denk dat dit toch iets anders ligt als toen bij jouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow op die manier, ja dat is ook leuk
Hoewel ik in dat opzicht ruim 2 jaar papa dag heb gehad...
quote:
Dat begreep ik wel hoor. Ik wil gewoon in topics kunnen waar ik niet hoor te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was even een linkje voor mij, en als je even terugleest in dit topic weet je precies wat erin staat
dan log je even in onder mijn accountquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel hoor. Ik wil gewoon in topics kunnen waar ik niet hoor te komen![]()
Ik heb net ergens een linkje gepost, wara de FA's zichzelf voor moeten mailen omdat zij die melding krijgenquote:
Klinkt goed BrandXquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sorry
in het modforum kreeg ik superlieve en toffe reacties toen ik mijn blauwe jasje om een x aantal redenen tijdig inleverde. In dat forum kan ik niet meer, maar omdat ik nog wel fp crew ben (naja zoiets) kan ik wel in het meest algemene 'achter de schermen' forum, en heb ik dus aldaar even een update van mijn (eerder dan verwachte) succesen geplaatst.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net ergens een linkje gepost, wara de FA's zichzelf voor moeten mailen omdat zij die melding krijgen.
Cheersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan log je even in onder mijn account
Mijn wachtwoord is ********
Hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net ergens een linkje gepost, wara de FA's zichzelf voor moeten mailen omdat zij die melding krijgen.
in 11 jaar FOK! absoluut by far mijn meest favoriete collega ooitquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in 11 jaar FOK! absoluut by far mijn meest favoriete collega ooit
En een andere vaste waarde hier staat stevig op de 2e plaats
Ja, ook dat ben ik niet natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
een mexicano, eenbroodje bal uit de jus, een sitostick en een loempia. Denk ik
Jij was hier mod toen we nog met de gulden betaaldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook dat ben ik niet natuurlijk
wij zijn nooit collega's geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook dat ben ik niet natuurlijk
In het welkomsttopic van HWquote:
Toen de guldens nog getimmerd werden jahquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was hier mod toen we nog met de gulden betaalde![]()
Hehehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen de guldens nog getimmerd werden jah
en dit idd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat gaat die in godsnaam doen dan?
mag ook per Pm hoor
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hee, zout es op naar + of zo jullie blauw en machtig grut. Dat hoeven wij ordinary mortals allemaal niet te zien heur
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is (en was) een gelopen zaak.. Maar dieptriest is het wel
Wat precies, ik volg het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik weet heel ff niet waar het over gaat...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet heel ff niet waar het over gaat...
quote:
Verkeerde topic, sorryquote:
Kunduz, denk ik...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet heel ff niet waar het over gaat...
Ik kan er niets tegenin brengenquote:
Jij bent een slimme, slimme manquote:
weet je dat ik me jou nog steeds blauw voor kan stellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hee, zout es op naar + of zo jullie blauw en machtig grut. Dat hoeven wij ordinary mortals allemaal niet te zien heur
De Afghanistan-missie.quote:
Dank!. Maar nee..quote:
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik maar als nog een discussie hier op gang helpen kan toch ook geen kwaad
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent een slimme, slimme man
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!. Maar nee..
Whiskers is moe en probeert 3 topics en en debat tegelijk te volgen
het is wetenschappelijk bewezen dat mensen niet kunnen multitasken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
wij vrouwen kunnen dat, multitasken ftw
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wetenschappelijk bewezen dat mensen niet kunnen multitasken.
Vrouwen kunnen sneller schakelen, dat wel
Indeed!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
wij vrouwen kunnen dat, multitasken ftw
Sorry Trev, dan moet je het zelf maar volgen..quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat excuus is bedacht om mannen een beetje makkelijker in hun waarde te kunnen laten.
True thatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan beter multitasken dan welke vrouw ook...
En als ik dat niet kon zou ik echt verzuipen in mijn werk
ja diep en diep triestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijk dat er nu TOCH weer naar Aghanistan gegaan wordt. Het eind is godverdomme zoek
Ik vond nog een screenie van 29 november 2007:
[ afbeelding ]
En nu wordt het 18 weken. En daarna nog wat meer. EN dan nog wat. Zin heeft het allemaal niet, maar okee, de Amerikanen willen het graag. Dus wij gaan. Weer. Voor maximaal een jaar hoor! Echt waar! Dan is het ECHT afgelopen! Heus!
Donder toch op man. Kutoverheid hier
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Mijn congnacdronk is wat weggezakt, tijd om mijn mandje op te zoeken. Over zes uur zit ik weer in de auto naar de zaak
slaap lekker droom lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Mijn congnacdronk is wat weggezakt, tijd om mijn mandje op te zoeken. Over zes uur zit ik weer in de auto naar de zaak
Ik weet genoeg, thanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry Trev, dan moet je het zelf maar volgen..
Notendop GL, CU, SGP zijn om ----> gaat door
(nog niet officieel, maar )
Truste BXquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Welterustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
True that.
Meerderheid voor missie Kunduzquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
shit gelijk weer een zware allergische reaktie...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Triest dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Walgelijk dat er nu TOCH weer naar Aghanistan gegaan wordt. Het eind is godverdomme zoek
Ik vond nog een screenie van 29 november 2007:
[ afbeelding ]
En nu wordt het 18 weken. En daarna nog wat meer. EN dan nog wat. Zin heeft het allemaal niet, maar okee, de Amerikanen willen het graag. Dus wij gaan. Weer. Voor maximaal een jaar hoor! Echt waar! Dan is het ECHT afgelopen! Heus!
Donder toch op man. Kutoverheid hier
Er is nog NIET gestemd, sterker: 1e termijn debat is net afgelopen..quote:
Maar verwacht je dat ze heel anders zullen stemmen? Ik eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog NIET gestemd, sterker: 1e termijn debat is net afgelopen..
Dus wel WAAR, maar nog niet officieel
Kan er wel in meevoelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shit gelijk weer een zware allergische reaktie...
Ik ga even een dokter bellen
(die laatste twee afkortingen)
Very, very, very truequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it's a fucking fucking fucking sad day
quote:
ik vind dat dit hele debat nooit had mogen plaatsvindenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:41 schreef Trevland het volgende:
Ik vind dat die hele missie in Afghanistan verkeer is aangepakt, vanaf het begin af aan al
Alphavillequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van wie is dat "Big in Japan" ook alweer?? spookt door mijn hoofd??
Aplhaville, ik heb hem vorige week nog gedraaid op de radioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van wie is dat "Big in Japan" ook alweer?? spookt door mijn hoofd??
Nee, maar een mens mag hoop hebben toch??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar verwacht je dat ze heel anders zullen stemmen? Ik eerlijk gezegd niet.
Klopt, maar ik bedoel die eerste missie die tot 2010 is geweest daar is het al fout gegaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dat dit hele debat nooit had mogen plaatsvinden
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aplhaville, ik heb hem vorige week nog gedraaid op de radio
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar een mens mag hoop hebben toch??
Iedereen heeft het recht op een eigen meningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me niet meer uit over politiek op het forum![]()
Hey Marijkequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht op een eigen mening
Goedennacht allemaal![]()
en het jammere is dat ik de volgende keer verplicht (en de volgende keer is nog dit jaar) op de PVV moet stemmen omdat het de enige partij is die tegen de missie isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me niet meer uit over politiek op het forum![]()
Heeee lieverdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IK WAS EERSCHT EINS EINS PWNAGEquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Aplhaville, ik heb hem vorige week nog gedraaid op de radio
Dan nog vind ik politiek een te gevoelig onderwerp om in een SC te besprekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het jammere is dat ik de volgende keer verplicht (en de volgende keer is nog dit jaar) op de PVV moet stemmen omdat het de enige partij is die tegen de missie is
Ik hou het vrij algemeen toch??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog vind ik politiek een te gevoelig onderwerp om in een SC te bespreken![]()
Haiquote:
Hai lieverdquote:
Mij maakt het weinig uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog vind ik politiek een te gevoelig onderwerp om in een SC te bespreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |