mooie aflevering, 25 jaar Oprah, gay afleveringenquote:
Ben ik een slechte homo als ik zeg dat ik Oprah een beetje eng vind?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mooie aflevering, 25 jaar Oprah, gay afleveringen
Nee, ik ben ook geen groot fan hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben ik een slechte homo als ik zeg dat ik Oprah een beetje eng vind?
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij bleef die date slapen...
Dan haal ik je logee's door de warquote:
Ja, daarom is ze eng.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niemand heeft zo veel macht op TV als zij.
En?quote:
Ik heb geen logees deze maand verder hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan haal ik je logee's door de war
Was het toch nog wel fijn/leuk?
Hij is slim en welbespraakt en heel aardig en lief en heeft veel gereisd en gezien. En hij is homo, ook handig.quote:
Je klinkt nog niet erg enthousiast...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is slim en welbespraakt en heel aardig en lief en heeft veel gereisd en gezien. En hij is homo, ook handig.
volgens mij niet spannend genoeg voor jou, veel te keurigquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is slim en welbespraakt en heel aardig en lief en heeft veel gereisd en gezien. En hij is homo, ook handig.
Hij is inderdaad volgens mij heel keurig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij niet spannend genoeg voor jou, veel te keurig
Ik wel, en wel zo meteen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien is-ie wel een beest in bed.
Ja dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien is-ie wel een beest in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou het niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ik val op Belgenquote:
Het was ook geen waardeoordeel, alleen een constatering.quote:
Het is trouwens geen NL-er nee, en een buurlander. Maar van de Oosterburen, niet de Zuiderburenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was ook geen waardeoordeel, alleen een constatering.
Een Duitser!?!?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is trouwens geen NL-er nee, en een buurlander. Maar van de Oosterburen, niet de Zuiderburen
Gaat ie je lekker spelonken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vanavond 'date' 2 met de geoloog.
De grondwettelijke rechter heeft verklaard dat er in de grondwet staat dat het mag worden verboden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
De Fransen hebben het verbod op het homohuwelijk goedgekeurd
Fous le camp, conards!
Het volk is het wel vaker niet eens met de regering, neem nu de Arabische wereld op het moment.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies, het volk is "voor", maar de rechter zegt dat een verbod mag op grond van de wet
Pas dan de wet aan. maar of dat gaat gebeuren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |