Nederland 1, er werd gepraat met verschoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef sharr het volgende:
Hey Trolololo was dat zeker mijn school? Aangezien ik 't nergens kon vinden!
Heb je zelf wel eens meegedaan met kelderboxgangbangs?quote:
ik doe dat iedere dagquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je zelf wel eens meegedaan met kelderboxgangbangs?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Yay
Dan ga ik weer tv kijken!
Doei iedereen![]()
Adiosquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Yay
Dan ga ik weer tv kijken!
Doei iedereen![]()
neee joh 13quote:
Doei enzo snufquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Nitrouz het volgende:
IK GA SLAPE MATTiES LATERS JA TOG SHAB KANALENEiLAND GiLERA RUNNER 180CC 2 TAKT
Er moet een 1 voor.quote:
MORGEN EH SAHBI SHAB LUNA HIER GROETN AAN SOEF VAN LEIDSCHE RIJNA.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Nitrouz het volgende:
IK GA SLAPE MATTiES LATERS JA TOG SHAB KANALENEiLAND GiLERA RUNNER 180CC 2 TAKT
zet je geluid harderquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Afroman het volgende:
JA, MAAR JE MIC MOET NU TOCH ECHT HARDER
a kk zemmelquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh ja jemig, moet je niet alletwee een rode UI nemen en zo typen
geef me die boekquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
niet zo hard op die toetsenbord die moet nog langer mee dan vandaag
lolquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Snuf. het volgende:
niet zo hard op die toetsenbord die moet nog langer mee dan vandaag
fixedquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Afroman het volgende:
JA, MAAR JE MiC MOET NU TOCH ECHT HARDER
SUCCES JAPEMANSSIEIEIEEIEIIEEquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef JApieman het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met leren, fijne avond nog.![]()
![]()
Succes !quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef JApieman het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met leren, fijne avond nog.![]()
![]()
5 origineelstequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Afroman het volgende:
GOEDZO JONNEMAN, HEARING YOU LOUD AND CLEAR
LEIDSCHE RIJNA, KEN JE SOUF?quote:
Niet, jij ging slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef trolololo het volgende:
Wat een schreeuwtopic, kan ik bijna weer een lapo maken
Nee nog 230 postsquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef trolololo het volgende:
Wat een schreeuwtopic, kan ik bijna weer een lapo maken
mooi ingevuldquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Pizzalucht het volgende:
Check je hyves sharr
Nu ga ik echt
Moet je me een nachtzoen komen brengen anders kan ik niet slapenquote:
Ik vind dit goed genoegquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
Moet je me een nachtzoen komen brengen anders kan ik niet slapen
Zeg het zo nog wel een x.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat was er nou met die 5?????
hoeft ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ik ga niet allemaal van die standaard slijmdingen invullen
je hebt me show gemistquote:
dankjewelquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Dodeng boel hier,
de eckte bazen zijn weg...
Was het bijzonder dan?quote:
Ik zeg niksquote:
Hooiquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Dodeng boel hier,
de eckte bazen zijn weg...
ja met DE sidekickquote:
Haiquote:
Wie?quote:
quote:
Eckte bazeng zijn weg, maar de leuke meisjes zijn er nogquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ok ik vind het voldoende
Welteruste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Eckte bazeng zijn weg, maar de leuke meisjes zijn er nog
jawel hoor. Alleen hadden ze te weinig mensen, dus pas om half 11 vrijquote:
jaa ik had een sidekickquote:
Echte bazen kom nu pas de topic checken of nie ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
WIE dan..quote:
Ja inderdaad, avondbazenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Echte bazen kom nu pas de topic checken of nie ?
Ragjequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Ragboer het volgende:
Boterhamzakje! Lekkere shagbek van me.
Jeweetquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Echte bazen kom nu pas de topic checken of nie ?
dat is wel minderquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
jawel hoor. Alleen hadden ze te weinig mensen, dus pas om half 11 vrij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik faal in mijn leven. eien bakken failde poging 1
Imageshack doet aids de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[ link | afbeelding ]
je plaatje laten zien faalde ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Snuf. is FAAL!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
je moet heul niksquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef trolololo het volgende:
PINGPONG, ik moet van Sharr wachten op de LAPO dan pas mag ik slapen
lukt het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Boksquote:
Morgen sta ik op reserve, dus hoop stiekem dat ik niet hoef te komenquote:
mute like a g6quote:
Zul je zien dat wanneer je lief er is je een belletje krijgtquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Morgen sta ik op reserve, dus hoop stiekem dat ik niet hoef te komen
Dan kan mijn lief eerder komen
Je weet dat je eieren in een pan of schaaltje kapot moet maken, niet in de doos, toch?quote:
hij heeft denk ik iets met stukke dozenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je weet dat je eieren in een pan of schaaltje kapot moet maken, niet in de doos, toch?
Mijn automaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo
Ik wil even melden dat ik aanstaande maandag niet kan draaien, om 13:00 , tot 14:00.
Wie wil het overnemen?
wat je moet wel je plicht nakomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo
Ik wil even melden dat ik aanstaande maandag niet kan draaien, om 13:00 , tot 14:00.
Wie wil het overnemen?
haaaiquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo
Wie wil het overnemen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef sharr het volgende:
[..]
hij heeft denk ik iets met stukke dozen
ik moet dan afrijden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef dragems het volgende:
[..]
wat je moet wel je plicht nakomen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet je eigen eieren zijn
afrijden is voor losers, ga radio makenquote:
Ik word dan voor 1400 al gebeld, dat scheelt. Dan is hij nog aan het werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Zul je zien dat wanneer je lief er is je een belletje krijgt
Dit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef dragems het volgende:
[..]
afrijden is voor losers, ga radio maken
en jij heb je rijbewijs nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef dragems het volgende:
[..]
Hoe wil je anders rolleng over straat G? Hoe wil je dan die chicks hosselen G? Afrijden is voor de eckte bazen en geileng chickas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef dragems het volgende:
[..]
QFT.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
IK GA NIET SLAPEN ALLEEN MIETJES SLAPEN
Dit is voor de mensen die zo gaan slapen, K3 is gewoon kut.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Crimyclown het volgende:
En dan doen jullie moeilijk over een nummer van K3.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef trolololo het volgende:
IK WIL HET TIETENLIED VAN KINDEREN VOOR KINDEREN HOREN
Wacht maar evenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef trolololo het volgende:
IK WIL HET TIETENLIED VAN KINDEREN VOOR KINDEREN HOREN
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit is voor de mensen die zo gaan slapen, K3 is gewoon het leukste wat er is![]()
Ah het ouwe bekende "laat-je-lief-wachten-truc". Dat is niet leuk voor ons mannen, voor je het weet zijn we aan het fappenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik word dan voor 1400 al gebeld, dat scheelt. Dan is hij nog aan het werk
- je hondquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
Oke hoe moet ik dat gebroken ei opruimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met doos en al in de pan gooienquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
DINOBABIESquote:
Met een doekje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ze waarschijnlijk wel de jongste ONZ radio luisteraarster.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit is voor de mensen die zo gaan slapen, K3 is gewoon kut.
Ja, maar Dommel is bazer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Dat was sick!!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar Dommel is bazer!Dommel haalt het niet bij dino babiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
Dommel was sick!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dommel haalt het niet bij dino babies
pronte toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef sharr het volgende:
Alleen hier heb ik dus hele platte tieten in
je hebt nog steeds het tegendeel niet bewezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef sharr het volgende:
Alleen hier heb ik dus hele platte tieten in
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, maar Dommel is bazer!Dommel en Dinobabies en aaaaaah kinderprogramma'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je geen platte tieten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
Luister maar, ze zeggen platte
Dat titititi stukje
Gooi jezelf weg. Dommel is mijn jeugdheld! Als ik ooit aan een grote Dommel kan komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dommel haalt het niet bij dino babies
Nee, heb met m afgesproken dat ik zou smsen of ik moest werken of nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah het ouwe bekende "laat-je-lief-wachten-truc". Dat is niet leuk voor ons mannen, voor je het weet zijn we aan het fappen
NOU SORRY VOOR MIJN MENINGquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg. Dommel is mijn jeugdheld! Als ik ooit aan een grote Dommel kan komen.
Laat maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef trolololo het volgende:
Mijn naam kan je niet eens uitspreken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
Die heb de dikste tieten, cupje F hoor!!
SPOILER: KotsalertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie fokkeng met Dommel dus. Niks dinobabies op één. Dommel op 1!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
NOU SORRY VOOR MIJN MENINGAls ik er een keer een vind geef ik hem aan jou.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef dragems het volgende:
TEPELS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
heb je goed afgesproken danquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, heb met m afgesproken dat ik zou smsen of ik moest werken of niet
Dommel was gaaf, maar ik was vroeger fan van dino's dan moet je begrijpen dat Dinobabies bij mij op nummer 1 stond.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nie fokkeng met Dommel dus. Niks dinobabies op één. Dommel op 1!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gedownload toen koelkast hem online zette
Begrijpelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gedownload toen koelkast hem online zette
Waarheidsgetrouwe meningquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dommel was gaaf, maar ik was vroeger fan van dino's dan moet je begrijpen dat Dinobabies bij mij op nummer 1 stond.
WAAIOOO HET IS DIE BOOY JANquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
goedenavond ik luister weer eens ff mee
hooooooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef JanPiraat het volgende:
goedenavond ik luister weer eens ff mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |