http://www.domeinenrz.nl/(...)3895.php#niet_gegundquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Copycat het volgende:
De lychees van de Lidl vallen wel ietwat tegen.
En waarom worden smmige kavels 'niet gegund'?
Heb ik geen last van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Copycat het volgende:
Waarom kun je je posts in een gesloten topic niet meer aanpassen?
Sommige dus.
Structuur gaat keihard naar de klote inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Copycat het volgende:
Vlees koop ik niet bij Lidl. Is in te grote hoeveelheden en ik vind ingevroren en weer ontdooid vlees vies.
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.domeinenrz.nl/(...)3895.php#niet_gegund
daarom des te leuker....quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.
Jij kleine rebel, jij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
Ik denk zo he, ik open een nieuw topic ook al ben ik niet de laatste.
Ben ik gewoon een fractie later met openen.
Of de waarde is veel meer dan het laagst uitgebrachte bod.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.
ik weet niet beter dat je alleen een nieuw topic opent als je de laatste bent en zo niet gewoon netjes wachten dat de laatste het gaat doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
Ik denk zo he, ik open een nieuw topic ook al ben ik niet de laatste.
Ben ik gewoon een fractie later met openen.
Bijna net zo cool als een Hummer ja.quote:
Ik had geen zin om te wachten en ik laatst opende jij hem omdat ik van werkplek moest wisselen dankzij die conjo internetverbinding.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet niet beter dat je alleen een nieuw topic opent als je de laatste bent en zo niet gewoon netjes wachten dat de laatste het gaat doen.
Dat lijkt me nu wel weer wat voor Ian.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
zomg, ik zie mezelf al helemaal in zoiets het parkeerterrein van de Spar platwalsen.
[ afbeelding ]
ja dat was ff anders dementor, ik zat netjes te wachten, hield de klok in de gaten en na 7 min. was er nog geen nieuwe daarom had ik hem voor je geopend, toch wel lief van mij hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te wachten en ik laatst opende jij hem omdat ik van werkplek moest wisselen dankzij die conjo internetverbinding.
Terecht, dat iemand eens iets liefs doet voor mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat was ff anders dementor, ik zat netjes te wachten, hield de klok in de gaten en na 7 min. was er nog geen nieuwe daarom had ik hem voor je geopend, toch wel lief van mij he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |