!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Aventura het volgende:
Mijn kind eet krijgt alleen voorgeschoteld wat de pot schaft
Dat riep ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk zijn op een gegeven moment dan wel de batterijen 'kwijt'...!
Serieus? Ik vervang die batterijen nooit, op, kapot, klaaarrr!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat riep ik ook![]()
ondertussen heb ik een la vol met mini schroevendraaiers om de batterijen te kunnen vervangen
mijn moeder maakt voor mijn broertje nog steeds apart eten en die's nu 22quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Aventura het volgende:
Mijn kind kleding met disney/K3/ commerciele bende aantrekken (zeg ik nu, als aanstaande moeder). Geen stekeltjeskapsel met gel. Mijn kind eet wat de pot schaft ( mijn moeder maakte voor mijn broer tot zijn 18de apart eten (!). Dat ga ik nóóit doen! En ik blijf een rock chick-blijf naar festivals en concerten gaan.
Dit topic moet ik nu bookmarken en over 2 jaar teruglezen.
Nou ja, dan eten ze niet. Maar als ze zouden wíllen eten is het wel datgene wat er op tafel staat. Ik weiger pertinent om iets anders te maken. daar blijf ik dan wel bij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]![]()
Inmiddels is de ervaring hier dat ze niet eten omdat jij dat wil
Ja hoor, dat doen wij ook al, dat kan ze maar beter vroeg lerenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, dan eten ze niet. Maar als ze zouden wíllen eten is het wel datgene wat er op tafel staat. Ik weiger pertinent om iets anders te maken. daar blijf ik dan wel bij.
Blijft frustrerend, wél etende kinderen voelt toch echt veel fijner.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor, dat doen wij ook al, dat kan ze maar beter vroeg leren
Mijn oma maakte vroeger voor al haar kinderen apart eten, en dat waren er 8Mijn moeder was dan ook helemaal anti en eten wat de pot schaft en anders maar niet heb ik ook van huis uit al meegekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |