abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91966282
Vorige deel Wat je nooit zou doen als ouder...:')

Er zijn van die dingen die je blijmoedig roept zolang je nog geen kinderen hebt.
En niet meer zo blijmoedig als je ze wel hebt. :')

Post hier de dingen die je noooooit zou doen, en nu ineens, is alles anders :')

Ik begin wel, zodat jullie ook de schaamte voorbij kunnen :P .

Ik zou tijdens het avondeten NOOIT de TV aan zetten...nu kijken we elke avond Sesamstraat tijdens het avondeten, of Sesamstraat liedjes op de site. Het eet gewoon een stuk rustiger en vreedzamer zo :)

Ik zou nooit 's ochtends de TV aanzetten...nu weet ik bij God niet hoe ik me zou moeten aankleden zonder de hulp van de Teletubbies.

Ik zou mijn kind nooit een fopspeen geven. Dat voornemen werd op dag 1 al gebroken op aanraden van de ziekenhuisverpleging.

Dean hoeft niet iets te eten wat hij echt vies vind.

En hij slaapt soms ook bij ons in bed.

En ik haal hem ook uit bed als hij lang huilt, en dan mag hij lekker bij mama op schoot in slaap vallen O+

Nu jullie :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:06:36 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_91967052
Als ik nu iets zou moeten claimen voor als ik kinderen heb later, dan zou ik later het liefst geen televisie op de kamer geven.
pi_91967100
ik zou nooit luiers verschonen, valt tegen :')
niet meer
pi_91969033
Ik zit net deel 1 terug te lezen en ben wel benieuwd hoeveel "dat zou ik nooit doen"'s van Brighteyes gesneuveld zijn intussen :P
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:34:41 #5
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91972716
Ik ben niet alleen naar die van BE benieuwd :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91977201
Ook daarom vond ik een kick ook geoorloofd: ik ben ook benieuwd of er nog dingen uit het vorige topic gesneuveld zijn :Y Het blijft een leuk topic om na te lezen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:01:39 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91981288
Mijn kind kleding met disney/K3/ commerciele bende aantrekken (zeg ik nu, als aanstaande moeder). Geen stekeltjeskapsel met gel. Mijn kind eet wat de pot schaft ( mijn moeder maakte voor mijn broer tot zijn 18de apart eten (!). Dat ga ik nóóit doen! En ik blijf een rock chick-blijf naar festivals en concerten gaan.

Dit topic moet ik nu bookmarken en over 2 jaar teruglezen.
  Jubileum moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 11:08:28 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_91981498
Oh wat heerlijk om het eerste topic terug te lezen _O-
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_91981878
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Aventura het volgende:
Mijn kind eet wat de pot schaft
!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 11:27:30 #10
5428 crew  miss_sly
pi_91982160
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Aventura het volgende:
Mijn kind eet krijgt alleen voorgeschoteld wat de pot schaft
;)
Inmiddels is de ervaring hier dat ze niet eten omdat jij dat wil :+
pi_91983618
Ja dat laatste is ook wel wat ik in gedachten heb met eten wat de pot schaft. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om jarenlang apart te gaan koken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:07:53 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91983725
Whehe, ik wentel me nog even in mijn illusie :) ik weet er nog een: er komt geen lawaaimakend speelgoed in huis! Ik was vorige week op de eerste verjaardag van de zoon van een vriendin. We zaten in een kakafonie van racende autootjes, ratelende speeltjes etc. Ik heb toen een paar keer gezegd dat ik dat niet wil. Maar misschien smelt ik als mijn koter daar helemaal happy van wordt ;)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:09:15 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91983783
Natuurlijk zijn op een gegeven moment dan wel de batterijen 'kwijt'...!
pi_91984608
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:09 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk zijn op een gegeven moment dan wel de batterijen 'kwijt'...!
Dat riep ik ook :+
ondertussen heb ik een la vol met mini schroevendraaiers om de batterijen te kunnen vervangen :')
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 12:51:18 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_91985274
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat riep ik ook :+
ondertussen heb ik een la vol met mini schroevendraaiers om de batterijen te kunnen vervangen :')
Serieus? Ik vervang die batterijen nooit, op, kapot, klaaarrr!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_91985413
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Aventura het volgende:
Mijn kind kleding met disney/K3/ commerciele bende aantrekken (zeg ik nu, als aanstaande moeder). Geen stekeltjeskapsel met gel. Mijn kind eet wat de pot schaft ( mijn moeder maakte voor mijn broer tot zijn 18de apart eten (!). Dat ga ik nóóit doen! En ik blijf een rock chick-blijf naar festivals en concerten gaan.

mijn moeder maakt voor mijn broertje nog steeds apart eten en die's nu 22 :')

ik heb er nog eentje. toen ik 16 was en broertje een baby en enkel maar pap kreeg: "de mijne worden niet zulke papkinders hoor!"

nu zitten we elke ochtend met zn vieren aan tafel. pap te eten. appelknisper of 1ste muesli voor de dame, bambix voor de heer en brinta voor mij. papa valt uit de toon met zn muesli met yoghurt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_91986253
Ik riep altijd dat mijn kind geen speen kreeg als hij niet in zijn bed zou liggen. Tegenwoordig dient ie ook prima als geluidsdemper :')

Hij krijgt zijn speen nu ook als hij niet lekker is en alleen maar moppert en piept.
(En standaard zit hij aan zijn jas voor in de auto. Maar dan gebruikt hij hem ook alleen bij het slapen. )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:25:29 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91986423
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

;)
Inmiddels is de ervaring hier dat ze niet eten omdat jij dat wil :+
Nou ja, dan eten ze niet. Maar als ze zouden wíllen eten is het wel datgene wat er op tafel staat. Ik weiger pertinent om iets anders te maken. daar blijf ik dan wel bij.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 13:33:44 #19
5428 crew  miss_sly
pi_91986716
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou ja, dan eten ze niet. Maar als ze zouden wíllen eten is het wel datgene wat er op tafel staat. Ik weiger pertinent om iets anders te maken. daar blijf ik dan wel bij.
Ja hoor, dat doen wij ook al, dat kan ze maar beter vroeg leren ;)

Mijn oma maakte vroeger voor al haar kinderen apart eten, en dat waren er 8 :o Mijn moeder was dan ook helemaal anti en eten wat de pot schaft en anders maar niet heb ik ook van huis uit al meegekregen :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:37:30 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91986843
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja hoor, dat doen wij ook al, dat kan ze maar beter vroeg leren ;)

Mijn oma maakte vroeger voor al haar kinderen apart eten, en dat waren er 8 :o Mijn moeder was dan ook helemaal anti en eten wat de pot schaft en anders maar niet heb ik ook van huis uit al meegekregen :)
Blijft frustrerend, wél etende kinderen voelt toch echt veel fijner. ;) Oh nog eentje waarvan ik me voorgenomen had het nooit te zeggen:

Heb ik me daarom zo staan uitsloven in de keuken? }:| :@ Dat vond ik altijd zo stom vroeger. alsof ik er om gevraagd had dat er zuurkool (hierna te noemen zeurkool :') ) op het menu stond.

En laatst, inderdaad het was tijdens de zeurkool hoorde ik het zo uit mijn mond rollen. :'( ai.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 13:42:23 #21
5428 crew  miss_sly
pi_91987037
Senna heeft haar dagen dat ze beter eet, maar ook dat ze heel slecht eet. nauwelijks eet, dus. Ik probeer daar maar niet te veel op te letten, maar vooral naar het grtere plaatje te kijken (hoe heeft ze de afgelopen week gegeten over alle maaltijden genomen) en dan komt het best goed uit.

Ow, en die wil ik ook nooit zeggen, idd :D
pi_91987231
Zeurkool :o _O-

Staat hier vanavond op het menu. Met spek en worst :9~
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:48:40 #23
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91987278
Mijn moeder maakte bij AVG maaltijden vaak twee groente's. Dus rode kool en boontjes of bijv spruiten en worteltjes.
Er was als kind weinig wat ik niet at, maar bijv spruiten en witlof vond ik niet lekker, dan moest ik er twee eten of een rolletje witlof en mocht ik daarna worteltjes of boontjes oid.. Dus zo heb ik het altijd gedaan en nu lust ik alle groente.
Ik ben mijn mams dus dankbaar dat ze ons zo veel heeft leren eten en het is voor mij een optie om het ook zo te doen. Je kan er strijd mee voorkomen en je hoeft ook niet telkens te roepen dat ze maar moeten eten wat de pot schaft. Wat bij sommige kinderen volgens mij echt niet werk omdat ze dan liever niet eten.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:07:43 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91988099
Oh ik zeg nooit dat ze moeten eten wat de pot schaft. Dat ís gewoon zo. En ik vind met twee groentes dat je al een signaal geeft dat iets wellicht minder lekker is. Wij eten wat we eten geen punt verder. en ja, sommige dingen gaan makkelijker dan andere dingen.
En uiteindelijk eten ze hier ook alles. alleen zeurkool behoeft nog wat wennen. :+
pi_91990944
Mijn schoonmoeder kookte voor haar 6 kinderen ook 3 verschillende groentes. Nou, ik echt niet hoor. Ik heb al zo'n pest aan koken. :')
pi_91991245
Mijn oma van moeders kant was er ook zoeen die alleen maar maakte wat de kindjes lekker vonden. Gevolg was dat mijn moeder bij haar schoonouders opeens alles moest leren eten. Dat vond ze niet zo grappig en de schoonouders ook niet, dus bij ons thuis ging dat anders :)
pi_91992082
Mijn kinderen eten ook wat de pot schaft. Zo ben ik opgevoed en zo zal ik opvoeden ~O> . Al pas ik op dit moment wel de pot nog aan aan kiindersmaak :') .
pi_91992326
ik kook hier gewoon 1 potje meestal. een enkele keer maak ik vis en dat moet manlief niet. dus dan krijgt die vlees en mag kind kiezen. verder maakt het me niet uit. ik heb een grotere hekel aan drama en soebatten aan tafel dan aan een slecht etend kind. als ze niet wil eten dan eet ze de andere ochtend vast wel wat meer. tot nu toe werkt die tactiek geweldig
pi_91992423
Ik denk dat ik misschien zelfs wel strenger ben met dingen als gezond/goed/genoeg eten dan ik van te voren verwacht had.
pi_91992633
nja, ik heb de drama's met broertje nog vrij vers in het geheugen zitten, dat scheelt ;)

manmanman, wat een ellende was dat! en mijn pa maar elke keer als broertje ook maar een kik gaf iets anders aandragen he. op een gemiddelde broodmaaltijd werd er 4 x een andere boterham en 3 x drinken (eindigernd met yoki uiteraard) voorbij. als avondmaaltijd lust broertjelief nog steeds enkel patat en biefstuk zo ongeveer.
pi_91993757
Ik zou niet:

-mijn kind als aankleedpop gebruiken --> FAIL

-de TV als oppas gebruiken tijdens het koken --> FAIL

-ervan overtuigd zijn dat mijn kind de allermooiste, knapste etc... is --> FAIL

Verder houd ik me tot nu toe erg goed aan mijn voornemens, ik ga nog steeds regelmatig uit, heb het ook over andere dingen dan mijn kind, heb niet mijn haar kortgeknipt, heb nog steeds sex, mijn kind krijgt gezond vers voedsel.. Al met al ben ik tot nu toe best tevreden.
pi_91995918
ik had me vast voorgenomen mijn kinderen niet te slaan. dat lukt tot nu toe prima. tis niet dat ik iets tegen een echte corrigerende tik heb hoor. ik ben alleen zo bang dat het toch snel ontaard in slaan uit machteloosheid, wat een heel ander verhaal is. ik heb zelf tot mijn 16de weleens een mep gehad en dat was pas afgelopen toen ik aanstalte maakte om terug te meppen. dat is gewoon verkeerd en wil niet. beter om het gewoon maar niet te doen, het kan tenslotte prima anders
pi_91996344
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou niet:

-mijn kind als aankleedpop gebruiken --> FAIL

-de TV als oppas gebruiken tijdens het koken --> FAIL

-ervan overtuigd zijn dat mijn kind de allermooiste, knapste etc... is --> FAIL

Verder houd ik me tot nu toe erg goed aan mijn voornemens, ik ga nog steeds regelmatig uit, heb het ook over andere dingen dan mijn kind, heb niet mijn haar kortgeknipt, heb nog steeds sex, mijn kind krijgt gezond vers voedsel.. Al met al ben ik tot nu toe best tevreden.
:D Idem!!

O, ik zou het ook niet over 'mama' in plaats van 'ik' hebben.... Fail! Maar dat is niet zo heel erg toch?
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 17:07:57 #34
5428 crew  miss_sly
pi_91996405
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

:D Idem!!

O, ik zou het ook niet over 'mama' in plaats van 'ik' hebben.... Fail! Maar dat is niet zo heel erg toch?
Als je het tegen je kind hebt, is het niet zo heel erg nee :+
pi_91996531
Come to mama.... ;)

Alleen tegen mijn kind idd hoor, maar toch, ik vind het soms zo stom klinken. 'En dan gaat mama nu even een broodje smeren...". Het sluipt er in.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 17:13:36 #36
5428 crew  miss_sly
pi_91996674
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef Grunsfan het volgende:
Come to mama.... ;)

Alleen tegen mijn kind idd hoor, maar toch, ik vind het soms zo stom klinken. 'En dan gaat mama nu even een broodje smeren...". Het sluipt er in.
Sterker nog: in het begin is het concept 'ik-jij-hij-wij' nog veel te abstract voor kindjes, heb ik me laten vertellen. Ze snappen dat dus nog niet, maar snappen veel eerder 'mama-naam kind-papa-opa-oma' .
pi_91996831
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sterker nog: in het begin is het concept 'ik-jij-hij-wij' nog veel te abstract voor kindjes, heb ik me laten vertellen. Ze snappen dat dus nog niet, maar snappen veel eerder 'mama-naam kind-papa-opa-oma' .
ik heb net een bizarre discussie gehad met selene. "dit is mijn tas. daar mag je niet aan zitten :( selene zegt: jouw tas! en pakt hem blij. ik: neeeeeeee, dit is mijn tas. daar is jouw tas. dit is van mij en dat is van jou. selene pakt mijn tas weer, enzovoorts :?
pi_91997628
ik heb er weer één bij bedacht:
- ik ga nooit mee doen aan supermarkt acties voor mijn kinderen. En ik verbied ze te bedelen bij de winkel. o|O

verder:
- geen tv overdag aan
- speen alleen in bed
- niet te krampachtig doen met (gezond) eten
- maar mijn kind moet wel proeven voor hij/zij zegt 'dat lust ik niet'
- geen tv op hun eigen kamer
- geen computer op hun eigen kamer anders dan zelf voor gespaard op tienerleeftijd
- en ik word nóóit zo'n overbezorgde moeder als andere moeders zijn. Oké oké, ik ben zelfs als tante al tamelijk overbezorgd ;( die is bij voorbaat al gesneuveld :') maar verder denk ik dat ik het redelijk vol ga houden hoor 8-)
-
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 28 januari 2011 @ 18:12:45 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_91999346
Mijn broer is er dus ook zo een. Lust alleen maar patat, pannenkoeken, frikandellen en sommige AVG-maaltijden. Geen sausjes. Niks exotisch. Hij is nu 25. Hopeloos.
Daarentegen ben ik een lekkerbek en fijnproever. Ik 'lust' bijna alles. En we komen toch uit hetzelfde nest. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn ouders mij en mijn tweelingzus veel strenger hebben opgevoed dan mijn jongere broer en zus (scheelt 5,5 en 7,5 jaar). Bij hun was het veel losser. Mochten dus inderdaad eten wat ze wilden, het werd gewoon voor ze gekookt. Heel vreemd eigenlijk.

Anyway, ik ga qua opvoeding kiezen voor de minder losse variant. Duidelijkheid, regelmaat, regels. (Niet te streng of afstandelijk natuurlijk).
pi_92001392
Ik merk eerlijk gezegd wel dat ik een aantal dingen waarvan ik zei dat ik ze nooooit zou doen, toch doe. Als je geen kinderen hebt, oordeel je toch te snel over ouders. Waar ik wel heel blij om ben, is dat mijn voornemen om het vooral leuk te houden met mijn man, en elkaar te blijven zien als partner ipv mede-ouder/opvoeder, heel goed lijkt uit te komen. En dat zag/zie ik ook wel eens heel anders in mijn omgeving. En of Fok ook trouwens.
pi_92008586
Ik moet ineens denken aan de ouders van een vriendje van vroeger die elkaar 'papa' en 'mama' noemden :x
Ik weet 1000% zeker dat dat hier niet gaat gebeuren!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_92008839
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:32 schreef Lot_1 het volgende:
ik heb er weer één bij bedacht:
- ik ga nooit mee doen aan supermarkt acties voor mijn kinderen. En ik verbied ze te bedelen bij de winkel. o|O

.
hier had ik het van de week met mijn man over toen we de AH uitliepen.. kinderen die stonden te bedelen om voetbalplaatjes... Bah!! Ik zei toen meteen tegen 'm: Amber hoeft dat later echt niet gaan doen want ik trek d'r aan d'r oren mee naar huis...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92051963
Nooit zeggen:
"Wacht maar tot je ouder bent, dan denk je hier nog wel eens aan terug."
Ik vond het zo erg dat mijn moeder dat tegen me zei, want wat had ik daar op dat moment nou aan? Gefaald!

Nooit doen:
Blowen terwijl ik ouder ben. Ik drink niet, blowde zo nu en dan en heb dat 18 jaar vanwege de kinderen niet gedaan. Sinds de jongste 16 is wel weer zo nu en dan (mede vanwege de pijn) Gefaald!

Tik geven. Twee keer gedaan bij de jongste. Gefaald.

Kinderen leren dat ze moeten werken om aan xtra geld te komen. Oudste lukt dat prima, jongste verdullemet dat al zijn hele leven. Eén jaar is het ons gelukt hem te laten afwassen in een restaurant, met alle ruzies van dien. Gefaald.

Waar ik wel in geslaagd ben ik:
Ik ben eerlijk tegen ze geweest, en nog steeds ben ik dat. Dit in grote tegenstelling met mijn eigen ouders tegen mij en tegen de rest van de wereld. En ik heb hun gevoelens altijd serieus genomen, vooral in de pubertijd. Nooit geginnegapt om de lichamelijke ontwikkeling enz.

Als met al blij dat ik de verrotte cirkel van opvoeden die ik bij mijn grootouders en ouders heb gezien, heb kunnen doorbreken en mijn kinderen handvatten alom heb gegund om uit te kunnen putten voor als ze zelf ouder worden en voor hoe ze met andere mensen moeten omgaan.

Leuk topik. :Y
pi_92052154
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:02 schreef -sabine- het volgende:

Als met al blij dat ik de verrotte cirkel van opvoeden die ik bij mijn grootouders en ouders heb gezien, heb kunnen doorbreken en mijn kinderen handvatten alom heb gegund om uit te kunnen putten voor als ze zelf ouder worden en voor hoe ze met andere mensen moeten omgaan.

dat klinkt als zeer goed geslaagd hoor!
O+
pi_92052585
Je wilt niet weten hoe vaak ik radeloos ben geweest omdat ik niet kon putten uit voorbeelden van hoe het wel zou moeten. * diep, heel diep buigt voor partner die het keer op keer heeft voorgedaan en uitgelegd hoe het wel kan/kon.

Danx.
Ik herken hier zoveel, tikte ik net al in bevallingsverhalen. Een herkenning die ik 20 jaar niet ( of weinig) ben tegengekomen.
  maandag 31 januari 2011 @ 08:32:32 #46
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_92112322
Ik zou nooit mijn (eventuele) dochter in het roze aankleden, veel te stereotiep.

Yeah right.

Oh ja. En ik zou midden in de nacht mijn kind gerust 10 minuutjes laten huilen als het niet weer in slaap wil vallen. Uh-huh. Het lijf wil niet opstaan om 03.00 als je kind huilt maar de geest is sterker...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_92171447
Vooraf zeiden mijn vriendin en ik dat we niet wilden dat onze dochters teveel roze kleren zouden hebben. Als we nu de kast met kinderkleertjes opendoen komt er een roze gloed tevoorschijn. En dat ging eigenlijk ongemerkt....

Verder is de "regel" van geen tv overdag al gesneuveld. Sterker nog; dochter van bijna drie kijkt op dit moment de dvd van Sesamstraat. Papa zit op Fok! :@
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_130479683
Grote schop.....

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef Aventura het volgende:

Aangezien de jongens nu wel de leeftijd hebben voor de bovenstaande dingen... Hoe denk je er nu over? O-)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:06:51 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_130675207
Haha! Even kijken hoor...
- Ventje heeft Cars-boxertjes en een Angy Bird shirtje :@
- Ventje heeft mooie lange krullen.
- Ben niet meer naar een festival geweest, wel naar concertjes. Doe verder ook allerlei leuke dingen met vrienden.
pi_130680995
haha mooi topic.
Wat ik nooit zou doen: mn dochter overladen met roze kleding en jurkjes en rokjes... Laat hardroze haar nou het mooiste staan van alle kleuren en jurkjes en rokken haar fantastisch staan.. Dus je raad al wat madam veelvuldig in dr kast heeft liggen.. :')
pi_130681806
Mijn kind zou nooit hysterisch op de achterbank om de mcdonalds gillen als we langs zo'n M op grote paal zouden rijden.. Nu reden we er toevallig laatst langs, en hij riep op de achterbank heel enthousiast: kijk! De MMM van MAMA!!
Er is vooralsnog in elk geval één ding in de opvoeding gelukt *)
pi_130683872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 20:32 schreef Chan het volgende:
Mijn kind zou nooit hysterisch op de achterbank om de mcdonalds gillen als we langs zo'n M op grote paal zouden rijden.. Nu reden we er toevallig laatst langs, en hij riep op de achterbank heel enthousiast: kijk! De MMM van MAMA!!
Er is vooralsnog in elk geval één ding in de opvoeding gelukt *)
:D O+

Ik heb laatst het nieuwe speelgoed van de jongens in de vuilnisbak gegooid.
Ze waren zo aan het klieren en niet aan het luisteren. Dus met 1 worp al hun nieuwe actionfigures tussen de rottende aardappelschillen en fruitresten gesmeten omdat de grijze kliko nog llangs de weg stond :')
Manlief was erbij en heeft later nog een flinke klus gehad om al die figuurtjes er uit te vissen en schoon te boenen :X

Volgende keer hoop ik dat die rode waas voor m'n ogen wat minder is zodat ik de papierbak kan vinden :P
Maar eigenlijk wil ik dit nooit meer doen, ik weet nog goed hoe verschrikkelijk het voelde toen mij moeder dat eens deed met mijn barbiekleertjes.
.... met gevoel voor drama....
pi_130683909
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:23 schreef Kersjes het volgende:

[..]

:D O+

Ik heb laatst het nieuwe speelgoed van de jongens in de vuilnisbak gegooid.
Ze waren zo aan het klieren en niet aan het luisteren. Dus met 1 worp al hun nieuwe actionfigures tussen de rottende aardappelschillen en fruitresten gesmeten, omdat de grijze kliko nog langs de weg stond :')
Manlief was erbij en heeft later nog een flinke klus gehad om al die figuurtjes er uit te vissen en schoon te boenen :X

Volgende keer hoop ik dat die rode waas voor m'n ogen wat minder is zodat ik de papierbak kan vinden :P
Maar eigenlijk wil ik dit nooit meer doen, ik weet nog goed hoe verschrikkelijk het voelde toen mij moeder dat eens deed met mijn barbiekleertjes.
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')