Welk vage woord heb je gekozen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben net met een nieuwe periode begonnen, beeldlab. Voor zaterdag is de huiswerkopdracht een beeldgedicht maken, ofwel, zoek een vaag woord uit en bedenk er wat vaags bij met tig verschillende materialen.
Daarom, ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kunsttypes zijn vage linksmenschen!
Maar ik rook helemaal nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Euuuuuuuh, volgens mij een pakje shag.
nog geenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Welk vage woord heb je gekozen?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel slapen hoor
Tot morgen
Oke, weltrusten man!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel slapen hoor
Tot morgen
Psst.. Het is een RotterdammerTquote:
Welterusten manquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel slapen hoor
Tot morgen
Tjoeloes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga nu wel slapen hoor
Tot morgen
Fok Roffa, 030 brada.quote:
is goudquote:
gek toch?quote:
Zie je, zij neuken mij. In Utreg heb je geen homo's, behalve achter de Dom.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ga naar roffa zuid zeg tege hun fok roffa ze neuke jou walla
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
EN WEER EEN DIJENKLETSER VAN SNUF
quote:
One lovequote:
Dus heb je ze er wel. Punt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zie je, zij neuken mij. In Utreg heb je geen homo's, behalve achter de Dom.
Waar gaan we de kraak zetten?quote:
Ik begrijp het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Afroman het volgende:
[..]
wollah kkj kom hier staan dan vieze bezem zemmer
kk zemmel nie kome hate met kkj bedoel ik knetterkrankjorum die user pittig ja tog hahhaahhaha okido toi toi toi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Afroman het volgende:
[..]
wollah kkj kom hier staan dan vieze bezem zemmer
Ik ken ze persoonlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zie je, zij neuken mij. In Utreg heb je geen homo's, behalve achter de Dom.
Als Utrechtse moet je dat begrijpen, half Utrecht praat zo.quote:
Ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
kk zemmel nie kome hate met kkj bedoel ik knetterkrankjorum die user pittig ja tog hahhaahhaha okido toi toi toi!
Homoquote:
Ik ben opgevoed met ABNquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als Utrechtse moet je dat begrijpen, half Utrecht praat zo.
wolla kom morge half 9 amerikalaan rocmn ik sta voor deur sigaret roke je mag kome stoer prate dan niet nu over internet over internet zijn we allemaal stoer ofnie dang ragboer hahaahahahquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt bent
Ik ook, maar Knaleiland, Overvecht, Hoograven, Zuilen, Zeist-West... Daar praten ze allemaal zo.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wolla kom morge half 9 amerikalaan rocmn ik sta voor deur sigaret roke je mag kome stoer prate dan niet nu over internet over internet zijn we allemaal stoer ofnie dang ragboer hahaahahah
wat een intens triest verhaal, wil je hulp?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan zemmels
Daar zat ik op schoolquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wolla kom morge half 9 amerikalaan rocmn ik sta voor deur sigaret roke je mag kome stoer prate dan niet nu over internet over internet zijn we allemaal stoer ofnie dang ragboer hahaahahah
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt bent
Ik heb in Kanaleiland op fysio gezeten en in Overvecht op zwemles, maar verder kom ik er nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ook, maar Knaleiland, Overvecht, Hoograven, Zuilen, Zeist-West... Daar praten ze allemaal zo.
hulp is hulpquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Afroman het volgende:
[..]
wat een intens triest verhaal, wil je hulp?
Nee ik heb me er overheen gezetquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Afroman het volgende:
[..]
wat een intens triest verhaal, wil je hulp?
a kk zemmel kom dan nu he walla ga je beetje lache hierzo je maak mij kkr stress nu hequote:
En zijn huis kwijt geraakt door zemmelsquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan zemmels
Dat sowiesoquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En zijn huis kwijt geraakt door zemmels
Je komt uit een nette wijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Ik heb in Kanaleiland op fysio gezeten en in Overvecht op zwemles, maar verder kom ik er nooit![]()
Behalve met rijles, toen kwam ik er wel
ele fysio welke straatje mattiequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Ik heb in Kanaleiland op fysio gezeten en in Overvecht op zwemles, maar verder kom ik er nooit![]()
Behalve met rijles, toen kwam ik er wel
Ik wil je raken hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
IK ZAG FATIMA MOREIRA DE MELO IN DE BIOSCOOP IN ROTTERDAM ZE ZAT NAAST ME
wie wil me aanraken
IK WIL HAAR RAKENquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
wie wil me aanraken
ik wilde je ook al zonder dat aanraken hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
wie wil me aanraken
Ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
wie wil me aanraken
Ik, over je hele lichaam wil ik je aanraken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
wie wil me aanraken
walla als je wil wete kom morge amerikalaan half 9 tot half 3 zit ik daar wallaquote:
en anders weet ik nog wel iemandquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
wie wil me aanraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |