quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb hier een collega de beste man is al 50
en die vind het ontzettend grappig om alle namen te verbasteren
Lotus Notes wordt klotes lotus, Basware wordt plasware etc.
Ik zit me weer te ergeren om niks
Misschien toch maar iets meer slapen vannacht
Daar bezondig ik me ook wel eens aan in het telefooncontact met medewerkersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb hier een collega de beste man is al 50
ik was het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh ik reed na een avonddienst naar huis vorige week en toen zat er een of andere dwaas keihard te drammen op de oprit van de snelweg. In een Lotus. Hij zat zo dicht op me dat ik de motorkap niet eens meer kon zien. Toen heb ik gelijk m'n gas losgelaten en m'n rem aangetikt. Hufter
Weet ik. Ik heb nog even goed naar die vent gekeken.quote:
Anniequote:
Irritant die gasten hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh ik reed na een avonddienst naar huis vorige week en toen zat er een of andere dwaas keihard te drammen op de oprit van de snelweg. In een Lotus. Hij zat zo dicht op me dat ik de motorkap niet eens meer kon zien. Toen heb ik gelijk m'n gas losgelaten en m'n rem aangetikt. Hufter
Ja, echt verschrikkelijk, dat soort mensenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Irritant die gasten heIk heb dat eens op de snelweg gehad. Rij je al 140, komt er zo'n prutser gewoon echt bijna in je achterkant. Ik heb het gas losgelaten en ben 120 gaan rijden
Beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AnnieHoe gaat het met Anna?
[..]
Irritant die gasten heIk heb dat eens op de snelweg gehad. Rij je al 140, komt er zo'n prutser gewoon echt bijna in je achterkant. Ik heb het gas losgelaten en ben 120 gaan rijden
Tot ik het zat was en bij het eerstvolgende gat maar naar rechts ben gegaan.
En veilig rijdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, echt verschrikkelijk, dat soort mensenIk begrijp wel dat je je frustratie kwijt moet, maar doe dat niet zo. Gewoon wat geduld hebben zeg.
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beter.
En ik heb de hele nacht kunnen slapen. Dat doet ook veel met je fysieke gesteldheid.
Nope. Maar ik neem Oer-hollandsche borrelhapjes mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand al een lijst met gerechten die tijdens de meet volgende week worden gemaaktIk ben geloof ik het spoor kwijt
Ik geloof dat ik iets van gehaktballetjes ging maken of zo
Ja, een wederhelft hebben is leuk hoor. Maar niet als ze je uit je slaap houdenquote:Ik kan me er iets bij voorstellen
Kaas en worstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope. Maar ik neem Oer-hollandsche borrelhapjes mee.
quote:Ja, een wederhelft hebben is leuk hoor. Maar niet als ze je uit je slaap houden
wel goed inlopen he! Niet verwachten dat je er gelijk 10 km. op loopt! eerst alles erop lopen, naar de supermarkt, naar de stad enzo...Ik zweer bij m'n wandelschoenen! Ook erg prettig als het buiten heel erg glad is...Ik heb geniale Hanwag's, en die zitten zo lekker, en ze lopen 'vanzelf'...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxBen er niet ontevreden over
Morgenavond en zaterdag in huis ff goed uitproberen en kijken hoe het loopt en dan misschien maar aan naar mijn wandelsessie in de Drunense Duinen
Als ik er zeker van ben dat ze perfect passen.
Ik ga ze eerst ff in huis proberen nog. En daarna idd rondjes supermarkt. En een uurtje buiten. En dan nog een uurtje etc. Er zitten ook speciale zooltjes in. Daar schijn je ook aan te meoten wennenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wel goed inlopen he! Niet verwachten dat je er gelijk 10 km. op loopt! eerst alles erop lopen, naar de supermarkt, naar de stad enzo...Ik zweer bij m'n wandelschoenen! Ook erg prettig als het buiten heel erg glad is...Ik heb geniale Hanwag's, en die zitten zo lekker, en ze lopen 'vanzelf'...
als je niet uren door het stuifzand gaat lopen zondag, geen probleem. Je moet vooral het idee hebben dat je er comfortable op kunt lopen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga ze eerst ff in huis proberen nog. En daarna idd rondjes supermarkt. En een uurtje buiten. En dan nog een uurtje etc. Er zitten ook speciale zooltjes in. Daar schijn je ook aan te meoten wennen
Ik ga alleen door het stuifzand lopen zondag. Vraag me af wat handig is om aan te doen danDat zullen mijn normale schoenen worden dan
De oefenwandeling vs workshop duurt 2 uur in totaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je niet uren door het stuifzand gaat lopen zondag, geen probleem. Je moet vooral het idee hebben dat je er comfortable op kunt lopen...
Ik mag hopen van niet, we zijn wel cul hèquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Dus iedereen komt met pannenkoeken, wentelteefjes en poffertjes aanzetten?
Maar mijn poffert danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, we zijn wel cul hè
Dat kent bijna niemand meerquote:
Dealquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kent bijna niemand meerDus dat mag.
Nou ja, in elke streek heet het anders en is de variatie gewoon andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kent bijna niemand meerDus dat mag.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier nog een kookboek met Hollands eten, er staat alleen een heleboel in waarbij ik denk: die ingrediënten zijn mooi niet te krijgen
Dat heeft niets met die leeftijd te maken hoor Peequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:Ik heb hier een collega de beste man is al 50
We hebben ooit met een groep vrienden een Middeleeuws eten thema gehad en dat was erg geslaagd! Er stonden alleen maar dingen op tafel die nog nooit iemand had gegetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:25 schreef PdeHoog het volgende:![]()
![]()
Voor inspiratie: http://home.planet.nl/~lind0399/oudhollands/oud_recepten.html
Nou, ik verbaas me er gewoon over dat iemand die al zo oud is, op deze manier te werk gaat. Eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heeft niets met die leeftijd te maken hoor Pee
Wel coolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben ooit met een groep vrienden een Middeleeuws eten thema gehad en dat was erg geslaagd! Er stonden alleen maar dingen op tafel die nog nooit iemand had gegeten
Oe....ik heb watquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel coolIk zal nog eens rondkijken of ik iets kan vinden
Iets originelers dan gehaktballen
Dankjewel en ja het is nu even niet leuk meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:52 schreef LieLie het volgende:
Balen Sarabi, maar dat kan ook nog wel goed uitpakken!
En succes nog even! Je hebt er wel veel he?
Jullie zitten in Brabant en niet in Dordt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Over de meeting
Ik twijfel nog vanwege drukke weken (yay voor tentamens) en benzinekosten.
Zijn er nog mensen uit Brabant waar ik eventueel samen mee kan reizen?
We gaan de dag erna naar de Efteling, maar nu ik er over na denk is dat vanaf Dordt net zo ver als vanaf mij....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jullie zitten in Brabant en niet in Dordt?
Ik hoor het welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We gaan de dag erna naar de Efteling, maar nu ik er over na denk is dat vanaf Dordt net zo ver als vanaf mij....
Hmmm misschien toch nog een optie
quote:
Einddoel? 68-70 zat ik aan te denken..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En wat wil je dat-ie gaat zeggen?
braband niet. Duitsland/omgeving Nijmegen is geen probleem.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Over de meeting
Ik twijfel nog vanwege drukke weken (yay voor tentamens) en benzinekosten.
Zijn er nog mensen uit Brabant waar ik eventueel samen mee kan reizen?
Kom jij mij daar dan ophalen of moet ik naar jou toe komen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoor het welAls je meegaat: we maken onderweg nog wel een tussenstopje bij Krak. Ik moet daar sowieso wat afleveren namens een andere FOK!-ker en misschien rijd Krak ook mee
Yayquote:
ik zat op het Ashram Collega en andere scholen in Alphen zeiden altijd het Hasjramquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar bezondig ik me ook wel eens aan in het telefooncontact met medewerkers![]()
Grafisch Lyceum = Tragisch Lyceum
Tropicana = Tropidrama
Sevillaweg = Syfilisweg
Dordt is me echt teveel omrijden danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kom jij mij daar dan ophalen of moet ik naar jou toe komen?
En wanneer wil je het op zijn laatst weten of ik mee rij?
Vrees niet, ik ben nog dik zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Yay![]()
Jullie moeten allemaal niet te slank worden hoor want dan durf ik helemaal niet te meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop