abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91978597
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
:') Ik heb hier een collega de beste man is al 50 :') en die vind het ontzettend grappig om alle namen te verbasteren :') Lotus Notes wordt klotes lotus, Basware wordt plasware etc. :') Ik zit me weer te ergeren om niks :N Misschien toch maar iets meer slapen vannacht :Y)
:')
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:29:46 #102
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91978625
Goedemorgen :)
pi_91978655
Boh ik reed na een avonddienst naar huis vorige week en toen zat er een of andere dwaas keihard te drammen op de oprit van de snelweg. In een Lotus. Hij zat zo dicht op me dat ik de motorkap niet eens meer kon zien. Toen heb ik gelijk m'n gas losgelaten en m'n rem aangetikt. Hufter :(
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:31:22 #104
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91978660
quote:
1s.gif
:') Ik heb hier een collega de beste man is al 50 :') en die vind het ontzettend grappig om alle namen te verbasteren :') Lotus Notes wordt klotes lotus, Basware wordt plasware etc. :') Ik zit me weer te ergeren om niks :N Misschien toch maar iets meer slapen vannacht :Y)
Daar bezondig ik me ook wel eens aan in het telefooncontact met medewerkers :@

Grafisch Lyceum = Tragisch Lyceum
Tropicana = Tropidrama
Sevillaweg = Syfilisweg
pi_91978720
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh ik reed na een avonddienst naar huis vorige week en toen zat er een of andere dwaas keihard te drammen op de oprit van de snelweg. In een Lotus. Hij zat zo dicht op me dat ik de motorkap niet eens meer kon zien. Toen heb ik gelijk m'n gas losgelaten en m'n rem aangetikt. Hufter :(
ik was het niet :@
pi_91978789
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:33 schreef Den_Haag het volgende:
ik was het niet :@
Weet ik. Ik heb nog even goed naar die vent gekeken.

Wat is trouwens de lol van zo'n auto? Ja, je kan er keihard mee rijden. Maar dat ding was bijna half zo hoog als mijn auto, en dát is al irritant met opstappen. Om uit te stappen heb je volgens mij bijna een heftruck nodig om je eruit te trekken.
pi_91978828
quote:
6s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen :)
Annie :W Hoe gaat het met Anna?
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Irritant die gasten he :{ Ik heb dat eens op de snelweg gehad. Rij je al 140, komt er zo'n prutser gewoon echt bijna in je achterkant. Ik heb het gas losgelaten en ben 120 gaan rijden :+ Tot ik het zat was en bij het eerstvolgende gat maar naar rechts ben gegaan.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91978873
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Irritant die gasten he :{ Ik heb dat eens op de snelweg gehad. Rij je al 140, komt er zo'n prutser gewoon echt bijna in je achterkant. Ik heb het gas losgelaten en ben 120 gaan rijden :+
Ja, echt verschrikkelijk, dat soort mensen :X Ik begrijp wel dat je je frustratie kwijt moet, maar doe dat niet zo. Gewoon wat geduld hebben zeg.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:41:48 #109
13783 Anthraxx
pi_91978889
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Annie :W Hoe gaat het met Anna?

[..]

Irritant die gasten he :{ Ik heb dat eens op de snelweg gehad. Rij je al 140, komt er zo'n prutser gewoon echt bijna in je achterkant. Ik heb het gas losgelaten en ben 120 gaan rijden :+ Tot ik het zat was en bij het eerstvolgende gat maar naar rechts ben gegaan.
Beter :).

En ik heb de hele nacht kunnen slapen. Dat doet ook veel met je fysieke gesteldheid :+.
pi_91978952
Zeg, heeft iemand al een lijst met gerechten die tijdens de meet volgende week worden gemaakt :? Ik ben geloof ik het spoor kwijt :Y) Ik geloof dat ik iets van gehaktballetjes ging maken of zo :9

quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, echt verschrikkelijk, dat soort mensen :X Ik begrijp wel dat je je frustratie kwijt moet, maar doe dat niet zo. Gewoon wat geduld hebben zeg.
En veilig rijden :{w

quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Beter :).

En ik heb de hele nacht kunnen slapen. Dat doet ook veel met je fysieke gesteldheid :+.
Ik kan me er iets bij voorstellen :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91979005
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand al een lijst met gerechten die tijdens de meet volgende week worden gemaakt :? Ik ben geloof ik het spoor kwijt :Y) Ik geloof dat ik iets van gehaktballetjes ging maken of zo :9
Nope. Maar ik neem Oer-hollandsche borrelhapjes mee.
quote:
Ik kan me er iets bij voorstellen :Y)
Ja, een wederhelft hebben is leuk hoor. Maar niet als ze je uit je slaap houden :P
pi_91979067
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nope. Maar ik neem Oer-hollandsche borrelhapjes mee.
Kaas en worst :Y) Ik doe die gehaktballetjes wel :9~
quote:
Ja, een wederhelft hebben is leuk hoor. Maar niet als ze je uit je slaap houden :P
:D _O- Daar heb ik ook alvast een oplossing voor *) Ik heb de bank erop uitgezocht dat-ie lekker slaapt :Y)
pi_91979073
quote:
1s.gif
Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Thnx *) Ben er niet ontevreden over :9 Morgenavond en zaterdag in huis ff goed uitproberen en kijken hoe het loopt en dan misschien maar aan naar mijn wandelsessie in de Drunense Duinen :) Als ik er zeker van ben dat ze perfect passen.
wel goed inlopen he! Niet verwachten dat je er gelijk 10 km. op loopt! eerst alles erop lopen, naar de supermarkt, naar de stad enzo...Ik zweer bij m'n wandelschoenen! Ook erg prettig als het buiten heel erg glad is...Ik heb geniale Hanwag's, en die zitten zo lekker, en ze lopen 'vanzelf'...
pi_91979108
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wel goed inlopen he! Niet verwachten dat je er gelijk 10 km. op loopt! eerst alles erop lopen, naar de supermarkt, naar de stad enzo...Ik zweer bij m'n wandelschoenen! Ook erg prettig als het buiten heel erg glad is...Ik heb geniale Hanwag's, en die zitten zo lekker, en ze lopen 'vanzelf'...
Ik ga ze eerst ff in huis proberen nog. En daarna idd rondjes supermarkt. En een uurtje buiten. En dan nog een uurtje etc. Er zitten ook speciale zooltjes in. Daar schijn je ook aan te meoten wennen :D

Ik ga alleen door het stuifzand lopen zondag. Vraag me af wat handig is om aan te doen dan :? Dat zullen mijn normale schoenen worden dan :P
pi_91979149
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ga ze eerst ff in huis proberen nog. En daarna idd rondjes supermarkt. En een uurtje buiten. En dan nog een uurtje etc. Er zitten ook speciale zooltjes in. Daar schijn je ook aan te meoten wennen :D

Ik ga alleen door het stuifzand lopen zondag. Vraag me af wat handig is om aan te doen dan :? Dat zullen mijn normale schoenen worden dan :P
als je niet uren door het stuifzand gaat lopen zondag, geen probleem. Je moet vooral het idee hebben dat je er comfortable op kunt lopen...
pi_91979488
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als je niet uren door het stuifzand gaat lopen zondag, geen probleem. Je moet vooral het idee hebben dat je er comfortable op kunt lopen...
De oefenwandeling vs workshop duurt 2 uur in totaal :) Ik ga ze eerst vanavond en morgen thuis nog ff proberen. Maar gister in de winkel vond ik ze al lekker lopen hoewel nog wat stugjes. Met name de zool. Maar dat zal een kwestie van wennen zijn denk ik :)
pi_91979503
Ik zal iedereen die zei volgende week te komen (nog 2 op misschien) even een PM sturen:
- Leintjeuh
- Sarabi
- Freecell, Tara en nageslacht
- Sunny en Thijs
- Futurefairytale
- z80
- AnneX
- Vork
- P

Kwam krakje nu wel of niet? En LieLie stond volgens mij ook nog op misschien.

Thema is dus oud-hollandsch en probeer iets klaar te maken wat niemand meer eet/kent! Of gewoon iets puur hollands ;) Zolang je maar geen italiaanse olijven meebrengt :P
Iedereen is overigens welkom, dus wie niet in deze lijst staat kan even 'jo!' roepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:07:46 #118
13783 Anthraxx
pi_91979535
Dus iedereen komt met pannenkoeken, wentelteefjes en poffertjes aanzetten? :+
pi_91979565
quote:
12s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Dus iedereen komt met pannenkoeken, wentelteefjes en poffertjes aanzetten? :+
Ik mag hopen van niet, we zijn wel cul hè -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91979713
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik mag hopen van niet, we zijn wel cul hè -O-
Maar mijn poffert dan -O-
pi_91979769
quote:
10s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:14 schreef freecell het volgende:

Maar mijn poffert dan -O-
Dat kent bijna niemand meer :P Dus dat mag.
pi_91979787
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Deal 8-)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:18:35 #123
13783 Anthraxx
pi_91979842
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, in elke streek heet het anders en is de variatie gewoon anders 8-).

Persoonlijk vind ik poffert lekkerder dan de variant die mijn moeder af en toe maakte :P.
pi_91979911
Ik heb hier nog een kookboek met Hollands eten, er staat alleen een heleboel in waarbij ik denk: die ingrediënten zijn mooi niet te krijgen :')
pi_91980045
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier nog een kookboek met Hollands eten, er staat alleen een heleboel in waarbij ik denk: die ingrediënten zijn mooi niet te krijgen :')
:D _O-

Voor inspiratie: http://home.planet.nl/~lind0399/oudhollands/oud_recepten.html
pi_91980108
quote:
Dat heeft niets met die leeftijd te maken hoor Pee :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 januari 2011 @ 10:27:27 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91980129
Zo nog een kratje jupiler ingeslagen. Nu bier genoeg in huis :P.

Nu maar eens huis in orde maken voor vanavond.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91980264
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:25 schreef PdeHoog het volgende:

:D _O-

Voor inspiratie: http://home.planet.nl/~lind0399/oudhollands/oud_recepten.html
We hebben ooit met een groep vrienden een Middeleeuws eten thema gehad en dat was erg geslaagd! Er stonden alleen maar dingen op tafel die nog nooit iemand had gegeten :D
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:34:44 #129
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91980382
Jan in de zak; Drie in de pan
pi_91980684
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat heeft niets met die leeftijd te maken hoor Pee :')
Nou, ik verbaas me er gewoon over dat iemand die al zo oud is, op deze manier te werk gaat. Eigenlijk :@ Maar goed :@ Kan aan mij liggen natuurlijk 8-)
pi_91980709
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We hebben ooit met een groep vrienden een Middeleeuws eten thema gehad en dat was erg geslaagd! Er stonden alleen maar dingen op tafel die nog nooit iemand had gegeten :D
Wel cool :D Ik zal nog eens rondkijken of ik iets kan vinden *) Iets originelers dan gehaktballen :P
pi_91980924
Stom en lang tentamen vanmorgen -O- dat wat ik moeilijk vond ging wel goed maar wat ik makkelijk vond ging weer minder, afwachten dus
Nu even relaxen en dan weer verder leren voor de volgende 2 tentamens
pi_91980969
Balen Sarabi, maar dat kan ook nog wel goed uitpakken!

En succes nog even! Je hebt er wel veel he?
pi_91980992
Over de meeting
Ik twijfel nog vanwege drukke weken (yay voor tentamens) en benzinekosten.
Zijn er nog mensen uit Brabant waar ik eventueel samen mee kan reizen?
pi_91980998
Oh, en behalve knieperties vind ik de Drentse streekgerechten maar niks :P
En ik heb geen kniepertiesiezer, dus dat wordt 'm niet..
pi_91981014
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel cool :D Ik zal nog eens rondkijken of ik iets kan vinden *) Iets originelers dan gehaktballen :P
Oe....ik heb wat *) Denk ik :P Ben nog aan het bedenken hoe dit gerecht het evt kan overleven gedurende 2-3 uur in de auto. Ik vertrouw dat nooit zo als je iets zolang uit de koelkast moet houden :@ Zeker als ik de auto een beetje warm stook :') Op zich is het niet schokkend. Berg vlees, berg aardappelen en andere dingen. Vlees zou al gaar zijn.
pi_91981025
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:52 schreef LieLie het volgende:
Balen Sarabi, maar dat kan ook nog wel goed uitpakken!

En succes nog even! Je hebt er wel veel he?
Dankjewel en ja het is nu even niet leuk meer
Heb er deze periode 6 en volgende periode maar 1, dus het is gewoon beetje vervelend verdeelt
pi_91981034
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Over de meeting
Jullie zitten in Brabant en niet in Dordt?
pi_91981057
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jullie zitten in Brabant en niet in Dordt?
We gaan de dag erna naar de Efteling, maar nu ik er over na denk is dat vanaf Dordt net zo ver als vanaf mij....
Hmmm misschien toch nog een optie
pi_91981087
Hoi allen!

kus voor Bluezz; hopelijk gaat het alweer beter. en wat O+ van Babi J., hoe cool *O*

kut..klote..schrikken.. FC! jemig.. :{ alle sterkte gewenst voor jou en zeker ook je mam!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91981107
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We gaan de dag erna naar de Efteling, maar nu ik er over na denk is dat vanaf Dordt net zo ver als vanaf mij....
Hmmm misschien toch nog een optie
Ik hoor het wel *) Als je meegaat: we maken onderweg nog wel een tussenstopje bij Krak. Ik moet daar sowieso wat afleveren namens een andere FOK!-ker en misschien rijd Krak ook mee :)
pi_91981111
*O*

De weegschaal zei vandaag 77,5!!
pi_91981148
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef LieLie het volgende:
*O*

*O* En wat wil je dat-ie gaat zeggen? *)
pi_91981167
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

*O* En wat wil je dat-ie gaat zeggen? *)
Einddoel? 68-70 zat ik aan te denken..
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:58:12 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_91981172
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Over de meeting
braband niet. Duitsland/omgeving Nijmegen is geen probleem.
een stukje omrijden ook niet.
laat maar weten als je mee wilt rijden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_91981175
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik hoor het wel *) Als je meegaat: we maken onderweg nog wel een tussenstopje bij Krak. Ik moet daar sowieso wat afleveren namens een andere FOK!-ker en misschien rijd Krak ook mee :)
Kom jij mij daar dan ophalen of moet ik naar jou toe komen?
En wanneer wil je het op zijn laatst weten of ik mee rij? :P
pi_91981195
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef LieLie het volgende:
*O*

Yay *O*
Jullie moeten allemaal niet te slank worden hoor want dan durf ik helemaal niet te meeten :P
pi_91981224
quote:
10s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 09:31 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Daar bezondig ik me ook wel eens aan in het telefooncontact met medewerkers :@

Grafisch Lyceum = Tragisch Lyceum
Tropicana = Tropidrama
Sevillaweg = Syfilisweg
ik zat op het Ashram Collega en andere scholen in Alphen zeiden altijd het Hasjram ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91981228
quote:
1s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kom jij mij daar dan ophalen of moet ik naar jou toe komen?
En wanneer wil je het op zijn laatst weten of ik mee rij? :P
Dordt is me echt teveel omrijden dan :D Kom maar naar mij :P En ik wil het vrijdagavond wel weten :P
pi_91981236
quote:
12s.gif
Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Sarabi het volgende:

Yay *O*
Jullie moeten allemaal niet te slank worden hoor want dan durf ik helemaal niet te meeten :P
Vrees niet, ik ben nog dik zat :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop