Dat ik dat dan ook heel erg ben? Kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je weet wat dat zegt over 'knap' hè?
Óf lief, óf knap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat ik dat dan ook heel erg ben? Klopt
wat een lief kindquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Óf lief, óf knap.
Zegt Finkers.
Zucht ja.Leg jij dat even aan die twee wijven uit??quote:
Wist je dat je ook gewoon een paar eitwitjes per dag meer kan eten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Dus ik moeilijk een kilo whey laten opsturen.... blijkt mijn overbuurman 3 meter schuin voor m'n voordeur een krachtvoeder en fitnesswinkel te zijn
http://www.be-fitshop.nl/?
Zeg, oud wijf, ik ken Finkers heus welquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zucht ja.Leg jij dat even aan die twee wijven uit??
Whahaha, zou ik ook zeggen, achteraf! Jij bent typisch zo'n Freek de Jonge-type!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeg, oud wijf, ik ken Finkers heus wel
Oh ik blijf rosbief, kipfilet, tonijn, ei e.d. eten, maar whey (eigenlijk dus poedermelk) bevat een mooi compleet profiel aan aminozuren en kan mooi gemixt worden door mijn kommetje havermout 's ochtends, en in een post-workout shake gestopt worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wist je dat je ook gewoon een paar eitwitjes per dag meer kan eten?
= goedkoper.
Ga toch fietsen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Whahaha, zou ik ook zeggen, achteraf! Jij bent typisch zo'n Freek de Jonge-type!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |