ben jij dat?quote:
OH NOU WAT ERG!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
DIT KAN NIET, HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN ZE HEEFT WEER DE LAPO
GEYLEN DAMENG!quote:
Ja ik hunte niet heurquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
DIT KAN NIET, HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN ZE HEEFT WEER DE LAPO
gefeliquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een vaste tijd gekregen vanaf 8 februari
Gast, negeer jij mij ofzoquote:
hontquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Nitrouz het volgende:
Ik stop er maar is mee, morgen schoolMoet de hond nog uitlaten.
Heb honger
Nee Nitta! Niet stoppeng eh sahbi!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Nitrouz het volgende:
Ik stop er maar is mee, morgen schoolMoet de hond nog uitlaten.
Heb honger
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je hebt mijn programma gemist schat
Doei Freddiey!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
tijd om te gaan, even een afzakkertje bij iemand anders!
Adios!
ej swa ik had je post nie gezieng tog maargoedquote:
Rustuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ej swa ik had je post nie gezieng tog maargoed
Ik heb nieuw rooster man, heb nu op vrijdag les
En met jou swa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik vond dit op een campingsite, ik ben verliefd:Ik zou ze doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Ik vond dit op een campingsite, ik ben verliefd:*fapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dit op een campingsite, ik ben verliefd:Camping marioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
Ik vond dit op een campingsite, ik ben verliefd:Ik zou ze doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dit op een campingsite, ik ben verliefd:Groetjens van Camping MarioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet, daarom sahbi.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEY SWA die laatste zin is mijn zin sahbi
Voor die leventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de veurste.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
haters gaan haten op Amoebe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dit op een campingsite, ik ben verliefd:Zo netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Heloef houdt het straat!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Attentie attentie ik wil ONZ radio gaan voor zien van een fatsoenlijke weeklijks terugkerende hitlijst.
Die lijst moet worden samengesteld door het ONZ volk ik vraag van u dat u mij (heloef) vijf namen toestuurt per PM waaruit ik een lijst kan samenstellen. Alvast bedankt.
En als sharr dit ook even in de OP kan zetten zou dat fantastisch zijn.
1 # KANOquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Attentie attentie ik wil ONZ radio gaan voor zien van een fatsoenlijke weeklijks terugkerende hitlijst.
Die lijst moet worden samengesteld door het ONZ volk ik vraag van u dat u mij (heloef) vijf namen toestuurt per PM waaruit ik een lijst kan samenstellen. Alvast bedankt.
En als sharr dit ook even in de OP kan zetten zou dat fantastisch zijn.
haters gaan haten op Amoebe.Hij heeft wel 75 vriendjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haters gaan haten op Amoebe.Die paal... Daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
haters gaan haten op Amoebe.Ik zou ze døenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pedicabo ego vos et irrumabo.
haters gaan haten op Amoebe.WAT?! NEEJOH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de veurste.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Baas omdat Ajax-shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
is dat een probleem... als het net zo krakerig gaat klinkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems je bent niet te horen in de uitzending, alleen je muzak.
Ik eis zijn vaste items!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat een probleem... als het net zo krakerig gaat klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |