Ik heb ooit eens een telefoontje gepleegd in de avonduren naar dat kantoor en toen nam zijn baas op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef karr-1 het volgende:
Kun je ergens hogerop een klacht indienen?
Ik ben erg huiverig met het bezoeken van advocaten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef karr-1 het volgende:
Informeer eens bij een ander advocatenkantoor wat de mogelijkheden zijn
neequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee, ik heb weinig ervaring met advocaten. Maar dat het allemaal criminelen zijn wil er bij mij niet in. Uiteraard zal je altijd slechte en goeden hebben, dat voorkom je niet.
Heb je geen rechtsbijstandsverzekering die je kan helpen?
Onzin. Punt is wel dat je een overeenkomst hebt natuurlijk voor een geleverde dienst, mondeling dan, want je gaat erheen en vraagt om advies - niet zo vreemd dat daarvoor betaald moet worden. Als je bij een huisarts/ziekenhuis komt denk je ook niet dat het gratis is, ook al is je tevoren niets verteld over de kosten - jij had dan moeten vragen naar de kosten eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef skattebaut het volgende:
Iets soortgelijks verwacht ik ook als ik nogmaals naar die commissie stap...
Zelfs naar een andere advocaat.
Volgens mij zijn het allemaal criminelen???
Ok het kan aan mij liggen maar ik zie niets verkeerds aan zijn woordkeuze...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Telates het volgende:
Dat hij je ook terugmailt in dat juristenproza van hem
Ik heb geheel geen zin in weer een rechtszaak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef Ordos20 het volgende:
Ik vindt het wel opmerkelijk: jij betaalt hem een flink tarief, en hij behandelt je als minder dan een mug op de muur.
Tijdens mijn scheiding had ik een advocaat a 175 euro het uur, echter Als ze er was kon haar (toevallig een vrouw) om elk wisse wasje bellen, alles werd beantwoord en ik kreeg alles van te voren te zien voordat het naar de tegenpartij ging.
Lijkt mij normaler dan wat jij meemaakt. Ik zou de rekening ook niet betalen in verband met niet geleverde dienstverlening, c.q. niet conform verwachte inzet.
Ik ook, maar wat kan ik doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Observer86 het volgende:
Ik krijg toch echt jeukende handjes om dit soort misstanden...
Dat soort informatie wordt naar mijn ervaring zo spoedig mogelijk door de moderators weggehaald.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Welk advocatenkantoor gaat het om?
Misschien dat ze eens gaan nadenken als ze negatieve publiciteit krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |