quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje eng/vies eruit zien.
He kijk, een vrouw met een mening.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje eng/vies eruit zien.
Moi Lolita was een leuk liedje, maar tegenwoordig is het inderdaad helemaal niks. Dat tweede nummer uit de OP kunnen ze zo naar t songfestival sturen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
He kijk, een vrouw met een mening.
Bedankt voor je bijdrage, leuk dat je probeert mee te doen.
Te vaak op FOK geweest?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Narcotical het volgende:
Waarom heeft ze aluminiumfolie op haar hoofd?
[..]
[..]
[..]
Verstandige jongen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Alizee, de jongen die ik wilde, wilde haar
Als je dan de b dan weer verandert staat er weer Alizée!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Sisiorange94 het volgende:
Als je de z in Alizee verandert staat er Alibee
Ali B
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Als je dan de b dan weer verandert in een z staat er weer Alizée!
En als je de laatste e verandert in een T staat er Alizetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Als je dan de b dan weer verandert staat er weer Alizée!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En als je de laatste e verandert in een T staat er Alizet
Ali Z
Bij die eerste foto lijkt het net of haar hoofd erop is geplaktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deze pics horen in dit topic![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloers vrouwmenschquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bij die eerste foto lijkt het net of haar hoofd erop is geplakt
Ik zal jouw foto eens plakken op de tweede fotoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bij die eerste foto lijkt het net of haar hoofd erop is geplakt
Blufquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zal jouw foto eens plakken op de tweede foto
Je joktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef tjoptjop het volgende:
En daarnaast heeft ze al een kind ook
Sorryquote:
quote:Alizée is in 2003 in Las Vegas getrouwd met collega-zanger Jérémy Châtelain, die ze dat jaar tijdens de Eurobest-prijsuitreiking had ontmoet. Het paar heeft een dochter Annily (geboren: 28 april 2005) en woont in Parijs.
quote:
Tof man, fok domineren alleen omdat je man bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dank je, alles om jou te laten lachen hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahahaha sukkel die je bent
Ahwwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je, alles om jou te laten lachen he
TESTICKELSCH ZULLEN ALTIJD DOMINEREN, GIJ TEFALTRUT.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Tof man, fok domineren alleen omdat je man bent.
Maar jullie vinden haar dus echt knap?
Tefaltrutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
TESTICKELSCH ZULLEN ALTIJD DOMINEREN, GIJ TEFALTRUT.
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Echt welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik las teckelsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
TESTICKELSCH ZULLEN ALTIJD DOMINEREN, GIJ TEFALTRUT.
MILF!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:18 schreef tjoptjop het volgende:
En daarnaast heeft ze al een kind ook
Mix van alizee waarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 04:45 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Heeft iemand een link van die dumpert remix alizee?
Lieg nietquote:
Ik vond de onschuldige look ook beter daarom KLB, maar toch is de transformatie van meisje naar vrouw aardig gelukt al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe look staat er echt niet jammer
Nou ik vind dit echt een stuk beter. Nu is het gewoon een mooie dame.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja wat wil je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
Wtf is dit... Zoals jullie allemaal weten was Alizee een meisje met extreme schoonheid en een heerlijk geluid. Een genot om naar te luisteren.
Zover geen klacht waard dus.
Het probleem ligt in de transformatie die ze ondergaan is. Van onschuldige, op het emotionele af mooie 'lolita' met een geweldige sound naar heden ten dage een gemene rockbitch die de meest kutte liedjes produceert![]()
De oude Alizee kennen jullie hopelijk wel:
Zo niet volgt hier een korte introductie:
Moi Lolita. Dit was dus in 2000. Ook hier een aardige hit.
Daarna in 2003:
Goed opgedroogd zou je zo zeggen.![]()
Om dan vervolgens in 2011 er achter te komen dat ze nu dit soort meuk produceert![]()
Begrijp me niet verkeerd. Het is nog steeds een mooie vrouw. Alleen dat speciale is er helemaal af nu ze zich verlaagt heeft tot je average rockchick
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
sodejuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er geen nee tegen zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste vrouwen zien er sowieso beter uit als ze jonger zijn hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Stuurver het volgende:
Ik wist niet dat er vrouwen bestonden waar wat korter haar beter staat dan lang
2012 is er toch bijna...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:54 schreef 92Merel het volgende:
Wat heeft ze op dr hoofd, pakje aluminiumfolie?
HOT DIGGE-TY-DAMNquote:Op dinsdag 22 maart 2011 05:02 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die kont hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
Ze is een hele mooie meid met een goeie kont alleen idd vroeger had ze iets viezigs en aparts. Ik denk dat het komt omdat d'r haar er zo vettig uitziet op die eerste foto in de OP. Verder gewoon een prachtwijf natuurlijk en dat nieuwe kapsel staat haar lekkah lekkah maar ik hou gewoon van dat kapsel.
Als je dergelijke krachttermen nodig hebt om je mening kracht bij te zetten ben je toch maar een smakeloze nerd.quote:
Jij bent hier de homo hoor.quote:
Is er geen handige nerd die hier ff een paar gifjes van kan maken.Wat een geil wijf zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:18 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens TS,![]()
Topic over Alizee beginnen zonder bovenstaande filmpjes erin....
![]()
![]()
Zo'n .gifje bestaat al.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Is er geen handige nerd die hier ff een paar gifjes van kan maken.Wat een geil wijf zeg
+1 als je denkt dat ze dat op je lul doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ook precies dat stukje dat ik bedoelde.
Ehhh.... tot hoe jong vind je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zien er sowieso beter uit als ze jonger zijn hoor.
18 he.quote:
Shit. Hier dacht ik dat ik je had.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
18 he.
Alles onder de 18 jaar noemt men doorgaans meisjes en geen vrouwen.
Toen ze 16 was ten tijde van Moi Lolita mocht ze er ook al wezen hoor.quote:
fap fap fapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ze 16 was ten tijde van Moi Lolita mocht ze er ook al wezen hoor.
[ afbeelding ]
Wil ik best een poosje voor zitten.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen ze 16 was ten tijde van Moi Lolita mocht ze er ook al wezen hoor.
[ afbeelding ]
Wil ik best een poosje voor zitten.
Ik vond haar op haar 18e echt op haar toppunt van perfectie:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:47 schreef Wing het volgende:
[..]
![]()
Ik vind haar nu toch mooier eigenlijk. Veel vrouwelijker.
Die tatoeage vind ik ook niet zo, maar ik blijf haar knap vinden. Toegegeven bij de foto's ervoor ziet ze er beter uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
Die 2e foto![]()
Die 3e wtf heeft ze voor Wesley Sneijder tatoeage op haar arm. Dat bedoel ik dus.
quote:
ben je nu dan niet in NL?quote:
Idd onbegrijpelijk en hufterigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just saiyan.
[ Bericht 14% gewijzigd door Smulbaard op 02-07-2011 06:03:47 ]warning: spikes ahead!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |