Moet ik dan mijn Sweex pakken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
onboard is ook![]()
Het kan wel met ASIO4ALL maar dan nog, er zijn TIG onboard kaarten. Heel moeilijk een goeie tutorial te maken die voor iedereen werkt.
Die zal ook geen native ASIO hebben. Creative kaarten hebben dat wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn Sweex pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks widm![]()
Ik ga wel proberen een tut te maken op mijn laptop, maar uitzenden via Edcast of butt vind ik veel makkelijker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
Ik ben echt gewoon verbaasd hoe moeilijk VDJ 7 eruitziet_!
Ik heb wel een ADI 1988 High Definition audio chipquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zal ook geen native ASIO hebben. Creative kaarten hebben dat wel.
Okequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
HERE WE GO, BACK ONCE AGAIN WITH A BRAND NEW FLOW, SAY THAT YOU LOVE ME BABY I KNOW.. I NEVER WANNA LET YOU GO, GOT IT FOR YOU AND IT GOES A LITTLE SOMETHING LIKE THIS!
Tekst van 't nummer..quote:
Dat is onboard dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb wel een ADI 1988 High Definition audio chip
Ziet dat er ook ietwat minder ingewikkeld uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen een tut te maken op mijn laptop, maar uitzenden via Edcast of butt vind ik veel makkelijker.
Edcast is simpel en dan draai je de muziek zelf met speler naar keuze.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ziet dat er ook ietwat minder ingewikkeld uit?
Suggesties?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
wordt saai steeds dezelfde ritme muziek
Ga ik even doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Edcast is simpel en dan draai je de muziek zelf met speler naar keuze.
Zie wiki voor voorbeelden.
Nice!quote:
Wat voor soort muziek wil je dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef WitAchterLicht het volgende:
mag der iemand anders op?
word gek geloof ik
Wellicht willen ze iets harders?quote:
Het heet NIEEEEEET "het tietenlied"quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wellicht willen ze iets harders?
Tatact - Seiv mai nait
Technoboy - Catfight ( die doet het altijd leuk! )
En anders het tietenlied van gisteren van Koelkast?
House, dance, club, trance, dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geef liedjes genre heb ik niet veel aan.
Sorry, webhawk zijn schuld..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het heet NIEEEEEET "het tietenlied"kutwebhak met zijn kutmp3
Het heet De parade met tieten en is hier te downloaden: www.onzinradio.nl/fragmenten/parademettieten2011.mp3
Smaakloze. Dit is prima muziek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
even maar wat betere muziek zelf aanzetten
Dat draai ik al een uur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
House, dance, club, trance, dat.
Ik mag mijn mening hebben,quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Smaakloze. Dit is prima muziek.
En als je de stemming van de dj niet wil verkutten zet dan andere muziek maar hou het voor je.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks widm
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Maar je hoeft niet te melden dat je wat anders gaat luisteren als je je zin niet krijgt. Dat is nogal demotiverend en we hebben al zo veel gaten in het rooster.quote:
Niet onder de toorn van Dj Koelkast,quote:
MOEHAHAHAHA!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
JA KUT!!![]()
TOPIC 500 OOK NOG EENS GEMIST![]()
Als je je zin niet krijgt? Ik zit toch niet door te drammen of ben ik gek?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet te melden dat je wat anders gaat luisteren als je je zin niet krijgt. Dat is nogal demotiverend en we hebben al zo veel gaten in het rooster.
Haquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
JA KUT!!![]()
het komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
JA KUT!!![]()
Shapeshiftersquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu betere muziek op de radio met incredible
Van mij wel, maar ik ga er niet overquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik topic 550 of 600 openen, Sharr?
Als ik 600 heb, dan mag jij 'm openen boyquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik topic 550 of 600 openen, Sharr?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik ga er niet over
Dan draai ik wel weer die nummers die je zo graag wilt horenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik 600 heb, dan mag jij 'm openen boy
Deal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het maakt niet uit, jij kan er niks aan doen
[..]
Dan draai ik wel weer die nummers die je zo graag wilt horen![]()
![]()
Oceanview nog steeds uit je speakers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoorde ik daar net dat koelkast weer ging draaien?
nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oceanview nog steeds uit je speakers.
Hardstyle is best te pruimen, als het maar wat variatie heeft en niet een uur achter elkaar hetzelfde.quote:
Thanks a mattie, mijn requestquote:
Mooi istie hèquote:
euh.. niet uit mijn speakers hoorquote:
Ja, ik kan er ook best tegen hoor. Maar na een tijdje echt niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hardstyle is best te pruimen, als het maar wat variatie heeft en niet een uur achter elkaar hetzelfde.
Ow dat letterlijk nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
euh.. niet uit mijn speakers hoor
Die is niet van da bootleggers!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef Zokunen het volgende:
Da Bootleggers - Bitches & Ho's mag van mij ook wel
ik vergat de blije smiliequote:
Bitches & Ho's (Bassdrum Project Rmx), zo danquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die is niet van da bootleggers!
Die is van The beholders & Balistics
Ik weet het met hardstylequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, dit is weer hetzelfde geluidje als altijd, alleen een andere arpeggio erop
Aaah achso!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bitches & Ho's (Bassdrum Project Rmx), zo dan
Dan gaan we mooi van zacht naar hardquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Aaah achso!
Ik zou ook als het mag van de rest wel 1 hardcore plaatje aan willen vragen.
Eentje die jullie ook wel zullen waarderen..
Keuze uit 2 stuks:
Distorted revelation - Rockstar ( ziekelijk mooi nummer! niet alleen gedreun)
Amnesys - Refly ( hele aparte style hardcore, maar niet heel hard)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan gaan we mooi van zacht naar hard![]()
![]()
Altijd leukquote:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef Afroman het volgende:
Oceanview, wil je Showtek-Generation Kick&bass draaien??
Jij hebt echt veel aandacht nodigquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
HET IS JE BOY SNUF. ZOMAAR KLAAR MET WERKEN EN DAN PATS BOEM OP JOUW BEELDSCHERM JWT
Zou je misschien nog ergens 1 van die 2 nummertjes van mij ertussen kunnen proppen? Desnoods als afsluiter? Je hebt nog een half uur toch?quote:
Okquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zou je misschien nog ergens 1 van die 2 nummertjes van mij ertussen kunnen proppen? Desnoods als afsluiter? Je hebt nog een half uur toch?
Distorted Revelation - Rockstar ... Die zou echt prachtig zijn als afsluiter.
En dat meen ik!
Succes,quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
Mannen ik ga even het enige tv programma wat ik nog kijk sinds ONZ radio kijken![]()
Tot over een uurtje!
Danke schön!quote:
koelkast kijkt the mentalistquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
Mannen ik ga even het enige tv programma wat ik nog kijk sinds ONZ radio kijken![]()
Tot over een uurtje!
Hater.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel aandacht nodig
Ik haat niet, ik zeg het alleen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hater.
Maar ik ga wie is de DIGLET? kijken
Een van de weinige commerciële nummers die ik goed blijf vinden ondanks dat hij helemaal grijs gedraaid wordt overal!quote:
Ik eet aandachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik zeg het alleen.
Die is rinus!quote:
Zou 't niet weten eigenlijk, waarom kijk je niet gewoon even in de OP?quote:
''I like the way you move it to the drum!''quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef Afroman het volgende:
Chuckie ft hardwell-move it to the drum
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WIJ KOMEN GEWOON TEGELIJK BINNEN
ga je ook Wie is de mol kijken?
dat nummer is zo baas hèquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
''I like the way you move it to the drum!''
Tuutuuutuuutuuuduuutuduuu
Hell fucking yeahquote:
Het is al 5 over half 9.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef Zokunen het volgende:
Ajax - NAC begint om 9 uur toch?
Zie net dat het al half 9 is
ga jij kijken voor een lekkerding?quote:
Ja, de herhaling op de site.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WIJ KOMEN GEWOON TEGELIJK BINNEN
ga je ook Wie is de mol kijken?
Je stinkt naar pizza, vriend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr, wil je nou nog mee voor romantisch weekend?
Nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij kijken voor een lekkerding?
Ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
worden er ook verzoekjes gedraait?
Wanneer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr, wil je nou nog mee voor romantisch weekend?
Awo sahbe!quote:
dan ga je dus gewoon niet kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar omdat ik altijd moet werken op donderdag mis ik dat halve programma. En nu zit ik ook gewoon te fokken terwijl het bezig is en ik kan niet 2 dingen tegelijk
Die is echt knetter!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Ragboer het volgende:
Knetter, jij hebt echt een ziek gemiddelde per dag.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Afroman het volgende:
[..]
mooi. kun je mijn request draaien?
Ik doe alsof ik wel kijk anders moet ik zeggen dat ik aan het Fokken ben en dat is zo triest want dat doe ik al sinds ik wakker benquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ga je dus gewoon niet kijken![]()
chickie kun je wel googlen ja
Hier indienen of op de pagina?quote:
Sorry, je hebt gelijk. Eten stinkt niet. Poep stinkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ruik naar pizza, dat is iets anders
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef Ragboer het volgende:
Knetter, jij hebt echt een ziek gemiddelde per dag.
Hier, maar ik heb niet veel ruimte meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hier indienen of op de pagina?
zo ja pagina.. plaats ff een link wil je![]()
En pizza ruikt lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Eten stinkt niet. Poep stinkt.
Laatste keer dat ik checkte betekende het '' vriend '' in het perzisch..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent
Eieren, broccoliquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Eten stinkt niet. Poep stinkt.
ik ben ondertussen telkens bezig met huiswerk enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik wel kijk anders moet ik zeggen dat ik aan het Fokken ben en dat is zo triest want dat doe ik al sinds ik wakker ben
Get pshyched Mix van barney Stinson!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef trolololo het volgende:
IEDEREEN:
Noem top 5 van liedjes die het meest in je kop blijven hangen...
PM NAAR MIJ!
Bij voorbaat dank
jij was toch diegene die net z'n verzoekje van afgewezen werdquote:
laat dan maar.. ga zelf wel ff luisternquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hier, maar ik heb niet veel ruimte meer
Ik ook man de laatste 4 dagen heb ik ook een gemiddelde van 300 ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef sharr het volgende:
Als ik me aangemeld had op de dag dat ik had gaan fokken had ik ook zo'n vreselijk gemiddelde gehad
Nee, je kan het misschien niet lekker vinden ruiken.quote:
Geen hardstylequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Afroman het volgende:
REQUEST!!!!!!!!
chuckie ft hardwell-move it 2 the drum
Alle efteling nummersquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef trolololo het volgende:
IEDEREEN:
PM NAAR MIJ!
Bij voorbaat dank
Noot is ook verkeerd omquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte betekende het '' vriend '' in het perzisch..
En Kahbe = hoer... 't kan ook andersom geweest zijn Noot..
Ik bedoelde uiteraard het woord dat '' vriend'' betekende
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:39 schreef Afroman het volgende:
REQUEST!!!!!!!!
chuckie ft hardwell-move it 2 the drum
Dat is housequote:
Nja ik accepteer geen verzoeken meer teveel te downloaden sorryquote:
jesusquote:
Geyl!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
Heey booys weten jullie wat ik zo ga eten????
EEN PERENIJSJE![]()
![]()
![]()
![]()
Mijne ook van 17 naar 29quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn daggemiddelde ging omhoog van 14 naar 23 sinds onz radio
Zo'n een?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
EEN PERENIJSJE![]()
![]()
![]()
![]()
doe mij er ook 1 danquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
EEN PERENIJSJE![]()
![]()
![]()
![]()
Mijne van 2 naar meer.. eens kijken hoeveel het nu is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijne ook van 17 naar 29![]()
Ik doe geen verzoeken meer ik zit nu volquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
verzoekje :
Afroman -Because I got high
of
Chef -Chocolate salty balls
EXACTEMUNDOOOquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zo'n een?
[ afbeelding ]
Die van mij van 1 naar 8quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijne ook van 17 naar 29![]()
aantal posts: 3836 (gemiddeld 13 per dag)quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijne van 2 naar meer.. eens kijken hoeveel het nu is!
Inmiddels 13 per dag..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijne van 2 naar meer.. eens kijken hoeveel het nu is!
Hou jij niet van een stel negers uit je speakers?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga mijn eigen muziek wel luisteren
BOKSS!!!!quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
aantal posts: 3836 (gemiddeld 13 per dag)
1quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik weet niet eens wat mijn gemiddelde is.. zal wel schrikbarend hoog zijn
Niet uit haar speakersquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hou jij niet van een stel negers uit je speakers?
Iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ZWART'N! WAOR??quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
4582 (gemiddeld 144 per dag)quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen zin in op dit moment, maar normaal wel hoor :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
4582 (gemiddeld 144 per dag)quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 keer is scheepsrecht zeggen ze tochquote:
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch?
Komt wel goed schatje xxquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Ik heb issues
TERINGTYFUSGRAFTAKKEPOTVERDOMME
danku
dat ging anders niet voor mij opquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch?
'Cause you're just soo damn sexy, when ur madquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Ik heb issues
danku
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
Ik heb issues
danku
Gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:42 schreef trolololo het volgende:
ATTENTIE:
PM NAAR MIJ!
Bij voorbaat dank
Welk nr is dit?quote:
we don't need no lifequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. dat is idd schrikbarend.. maar ben poos ziek geweest.. toen begonnen met fok.. ach en dan heb je toch niks te doen.. dat is mijn excuus..
en ja heb verder geen leven enzo
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke.. dat is idd schrikbarend.. maar ben poos ziek geweest.. toen begonnen met fok.. ach en dan heb je toch niks te doen.. dat is mijn excuus..
en ja heb verder geen leven enzo
Dankquote:
Ik heet Philipquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eet niet te veel suiker en elke dag een appel, anders word je kaal!
Dan is 't geen dirty housequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Chris Kaeser - who is in the house
Ik ben allergisch voor appels.. En nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eet niet te veel suiker en elke dag een appel, anders word je kaal!
Meisjes voelen zich vertrouwd bij mij.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Meisjes voelen zich vertrouwd bij mij.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Eet niet te veel suiker en elke dag een appel, anders wordt je kano kaal!
Maar dat zei je er niet bij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is het wel omdat chuckie remix dacht ik.
quote:
Staat er niet bij maar ik denk het.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar dat zei je er niet bij!
En het ligt op 't randje..
Ik zou alvast even een pruik bestellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appels.. En nu?
Ik ga maar niet zeggen waar ik allergisch voor benquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appels.. En nu?
Pinda'squote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen waar ik allergisch voor ben..
Dan weet ik nu al de reactie van Ragboer!
Voor vaginaal vocht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is kut..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
PHILIP IS EEN PINDA DIE ALLERGISCH IS VOOR PINDA'S MOEHAHAHAHAHAHA. HIJ IS DE NATTE DROOM VAN GEERT WILDERS. HIJ IS ALLERGISCH VAN ZICHZELF!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee niet dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vroeger, toen de school nog in een grot was
Jaquote:
Niet allergisch, maar als je ( inmiddels ex) vriendin 'savonds doucht en je bent de volgende middag bij mekaar, dan kan ik niet ontkennen dat ie naar gerookte paling smaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |