Moet ik dan mijn Sweex pakken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
onboard is ook![]()
Het kan wel met ASIO4ALL maar dan nog, er zijn TIG onboard kaarten. Heel moeilijk een goeie tutorial te maken die voor iedereen werkt.
Die zal ook geen native ASIO hebben. Creative kaarten hebben dat wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn Sweex pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks widm![]()
Ik ga wel proberen een tut te maken op mijn laptop, maar uitzenden via Edcast of butt vind ik veel makkelijker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef sharr het volgende:
Ik ben echt gewoon verbaasd hoe moeilijk VDJ 7 eruitziet_!
Ik heb wel een ADI 1988 High Definition audio chipquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zal ook geen native ASIO hebben. Creative kaarten hebben dat wel.
Okequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
HERE WE GO, BACK ONCE AGAIN WITH A BRAND NEW FLOW, SAY THAT YOU LOVE ME BABY I KNOW.. I NEVER WANNA LET YOU GO, GOT IT FOR YOU AND IT GOES A LITTLE SOMETHING LIKE THIS!
Tekst van 't nummer..quote:
Dat is onboard dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb wel een ADI 1988 High Definition audio chip
Ziet dat er ook ietwat minder ingewikkeld uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen een tut te maken op mijn laptop, maar uitzenden via Edcast of butt vind ik veel makkelijker.
Edcast is simpel en dan draai je de muziek zelf met speler naar keuze.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ziet dat er ook ietwat minder ingewikkeld uit?
Suggesties?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
wordt saai steeds dezelfde ritme muziek
Ga ik even doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Edcast is simpel en dan draai je de muziek zelf met speler naar keuze.
Zie wiki voor voorbeelden.
Nice!quote:
Wat voor soort muziek wil je dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef WitAchterLicht het volgende:
mag der iemand anders op?
word gek geloof ik
Wellicht willen ze iets harders?quote:
Het heet NIEEEEEET "het tietenlied"quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wellicht willen ze iets harders?
Tatact - Seiv mai nait
Technoboy - Catfight ( die doet het altijd leuk! )
En anders het tietenlied van gisteren van Koelkast?
House, dance, club, trance, dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geef liedjes genre heb ik niet veel aan.
Sorry, webhawk zijn schuld..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het heet NIEEEEEET "het tietenlied"kutwebhak met zijn kutmp3
Het heet De parade met tieten en is hier te downloaden: www.onzinradio.nl/fragmenten/parademettieten2011.mp3
Smaakloze. Dit is prima muziek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
even maar wat betere muziek zelf aanzetten
Dat draai ik al een uur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
House, dance, club, trance, dat.
Ik mag mijn mening hebben,quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Smaakloze. Dit is prima muziek.
En als je de stemming van de dj niet wil verkutten zet dan andere muziek maar hou het voor je.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks widm
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Maar je hoeft niet te melden dat je wat anders gaat luisteren als je je zin niet krijgt. Dat is nogal demotiverend en we hebben al zo veel gaten in het rooster.quote:
Niet onder de toorn van Dj Koelkast,quote:
MOEHAHAHAHA!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
JA KUT!!![]()
TOPIC 500 OOK NOG EENS GEMIST![]()
Als je je zin niet krijgt? Ik zit toch niet door te drammen of ben ik gek?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet te melden dat je wat anders gaat luisteren als je je zin niet krijgt. Dat is nogal demotiverend en we hebben al zo veel gaten in het rooster.
Haquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
JA KUT!!![]()
het komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
JA KUT!!![]()
Shapeshiftersquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu betere muziek op de radio met incredible
Van mij wel, maar ik ga er niet overquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik topic 550 of 600 openen, Sharr?
Als ik 600 heb, dan mag jij 'm openen boyquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik topic 550 of 600 openen, Sharr?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik ga er niet over
Dan draai ik wel weer die nummers die je zo graag wilt horenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik 600 heb, dan mag jij 'm openen boy
Deal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het maakt niet uit, jij kan er niks aan doen
[..]
Dan draai ik wel weer die nummers die je zo graag wilt horen![]()
![]()
Oceanview nog steeds uit je speakers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoorde ik daar net dat koelkast weer ging draaien?
nee hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oceanview nog steeds uit je speakers.
Hardstyle is best te pruimen, als het maar wat variatie heeft en niet een uur achter elkaar hetzelfde.quote:
Thanks a mattie, mijn requestquote:
Mooi istie hèquote:
euh.. niet uit mijn speakers hoorquote:
Ja, ik kan er ook best tegen hoor. Maar na een tijdje echt niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hardstyle is best te pruimen, als het maar wat variatie heeft en niet een uur achter elkaar hetzelfde.
Ow dat letterlijk nemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
euh.. niet uit mijn speakers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |