Fixed. Schijnt te helpen, volgens een krantenartikel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, wrijf het er nog eens in. Wie is nu de biatch cougar?
dingdingdingding, we have a winner!quote:
Ik ben geen cougar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Fixed. Schijnt te helpen, volgens een krantenartikel.
quote:
Met wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu, overmorgen, alleen de waar is nog een vraag
Overmorgen zit ik in Aachen, net als jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu, overmorgen, alleen de waar is nog een vraag
Ik ben zó blij voor jequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie: ik. Waar: thuis. Wanneer: Zojuist!
Ok, dan gaat Samzz overmorgen met jou van bil in Aachenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Overmorgen zit ik in Aachen, net als jij
quote:
Het lijkt wel Cluedo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, dan gaat Samzz overmorgen met jou van bil in Aachen
Samzz gaat niet meer meequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt???quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd best lief weet je dat?
30+quote:
Tenzij jullie besloten hebben me te kidnappen, ben ik er niet, dus dat gaat heel moeilijk wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja zie! Heb ik dit mes in mijn rug verdiend?quote:
Ik ben een vrouw met een redelijk hoge standaard. Wat had je verwacht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Knapt ze hier al op af?!das snel!
Joh, het was maar een puntmesje! Ik haal het er wel uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zie! Heb ik dit mes in mijn rug verdiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |