abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92184883
quote:
Mana buffs :o... voor de rest niet zo verrassend.
I'm the motherfucking baboon
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:42:48 #28
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_92185143
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Mana buffs :o... voor de rest niet zo verrassend.
De runes zijn generfed, dus netto komt het zo'n beetje op 0 uit.

Shield generation increased to 25/27.5/30% from 20/25/30%
Mordekaiser buff gaat ook nergens over.

Maar Renekton is wat gebuffed, dus hopelijk is hij nu wat fijner te spelen.

En die belachelijke Sanguine Pool van Vladimir is ook wat generfed, maar eigenlijk moeten ze heel die ability eens "reworken".

Voor de volgende OP is een wat recenter plaatje van de heroes misschien leuk.
http://www.leagueoflegends.com/champions en dan grid view heb je al een aardig overzicht.
Hier staan de meeste ook wel bij http://img14.imageshack.us/img14/3162/leaguem.jpg
Of wat is dat eigenlijk voor plaatje, een soort fan-art of zo, want alle nieuwe heroes staan er wel bij ? :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Thormodo op 01-02-2011 18:58:36 ]
pi_92296965
Servers liggen plat ...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_92297854
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Albert86 het volgende:
Servers liggen plat ...
Ja, jammer. Had net zin om een potje te spelen na de sport :P
I'm the motherfucking baboon
pi_92298755
Vandaag Karma(is a bitch) gekocht.
Erg pittig om goed te spelen maar kan wel het verschil maken.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:47:47 #32
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_92303326
Vandaag Ezreal gekocht, eerste wedstrijd 7/2/9. Daarna servers down -_-
pi_92303396
Kom op de US servers spelen dan. Je kan ze naast elkaar isntalleren, mits in een andere map.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_92309539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef nyny83 het volgende:
Kom op de US servers spelen dan. Je kan ze naast elkaar isntalleren, mits in een andere map.
Nadeel is dan wel dat je wel helemaal bij lvl 1 moet beginnen. Of niet?
pi_92322063
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 07:30 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Nadeel is dan wel dat je wel helemaal bij lvl 1 moet beginnen. Of niet?
Yup, dat dan weer wel. Maar ze weten gauw genoeg dat je een smurf account bent dus dan wordt je vanzelf aan mensen gekoppeld die ook zo'n account hebben. Het niveau is dus niet eens heel veel lager.
pi_92328178
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Yup, dat dan weer wel. Maar ze weten gauw genoeg dat je een smurf account bent dus dan wordt je vanzelf aan mensen gekoppeld die ook zo'n account hebben. Het niveau is dus niet eens heel veel lager.
Ja dat zal :P Maar daar heb ik geen zin in. Wil gewoon 1 account. Dan maar een keer geen LOL als de server plat ligt.
pi_92328614
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Dan maar een keer geen LOL
NEVARRRRRRRRRRRRRRR
pi_92365578
Gisteren een potje gedaan met die krokodil (weet zn naam zo niet). Denk dat ik een nieuwe favo heb. Had 33/5/7 als eindscore. Ging heel lekker :)
pi_92369181
Renekton heet 'ie. Evil broertje van Nasus. Ik kan er niet mee overweg terwijl ik met Nasus juist behoorlijk ok ben.
pi_92375946
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef nyny83 het volgende:
Renekton heet 'ie. Evil broertje van Nasus. Ik kan er niet mee overweg terwijl ik met Nasus juist behoorlijk ok ben.
Ja die. Net weer een potje gedaan met Renekton en had een score van 27/4/5. Bij de tegenpartij zat ook een Renekton, maar die had echt een beroerde score :P
pi_92377484
Dat zijn dikke scores Albert, wat voor build gebruik je?
hey sexy, ooohhh you already know!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:50:45 #42
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_92378954
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:26 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Ja die. Net weer een potje gedaan met Renekton en had een score van 27/4/5. Bij de tegenpartij zat ook een Renekton, maar die had echt een beroerde score :P
Lane renekton's zijn zo dood in mijn games, maar ik speel dan ook in een vieze Taric+Swain lanecombo :').
pi_92379073
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Lane renekton's zijn zo dood in mijn games, maar ik speel dan ook in een vieze Taric+Swain lanecombo :').
Die is wel vies ja. Een stun, een snare, een slow, redelijke nuke damage en healing :D Zou er niet graag tegen staan.

Zelf stond ik laatst met een Amumu en nog een andere melee tegenover Kassadin en Zilean. Ook niet leuk... die gasten hebben beide een enorm goede range met hun harass skill zodat je gewoon dik out-farmed wordt. Ik heb het maar laten staan omdat onze top lane onwijs ownde en ons uiteindelijk door de game heen carrie-de, maar leuk was anders :D
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:02:33 #44
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_92379341
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Die is wel vies ja. Een stun, een snare, een slow, redelijke nuke damage en healing :D Zou er niet graag tegen staan.

Zelf stond ik laatst met een Amumu en nog een andere melee tegenover Kassadin en Zilean. Ook niet leuk... die gasten hebben beide een enorm goede range met hun harass skill zodat je gewoon dik out-farmed wordt. Ik heb het maar laten staan omdat onze top lane onwijs ownde en ons uiteindelijk door de game heen carrie-de, maar leuk was anders :D
Iedere lane met een Taric is gewoon kut. Aangezien Taric epic is.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:11:16 #45
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_92379652
Oh, meld! :D

Ingame name: Neukalyptus
Favoriete helden: Lux, Akali, Shen.

Ik verlies de laatste dagen godverdomme alleen maar, m'n skills wat doe je! :'( :'(
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_92425669
Weer constant dat gezeik met pvp.net, serious nu al een jaar dat het voor geen meter werkt, hoe moeilijk kan het zijn.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 6 februari 2011 @ 22:36:43 #47
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_92436174
Vandaag gelukt om op Mac werkend te krijgen, Europese server. Beginneling dus ik probeer allerlei champions uit en qua items/runes/skills is het erg overweldigend in het begin. Renekton ging het makkelijkst, gozer met die posion-ding op z'n rug vond ik echt maar niks en Zilean vond ik wel oké maar niet heel boeiend.

Iemand nog beginnerstips? :D Wat wel of juist niet te doen?
pi_92439312
Geen runes kopen! rest volgt :P
  maandag 7 februari 2011 @ 13:12:55 #49
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_92455779
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:36 schreef Slickk het volgende:
Vandaag gelukt om op Mac werkend te krijgen, Europese server. Beginneling dus ik probeer allerlei champions uit en qua items/runes/skills is het erg overweldigend in het begin. Renekton ging het makkelijkst, gozer met die posion-ding op z'n rug vond ik echt maar niks en Zilean vond ik wel oké maar niet heel boeiend.

Iemand nog beginnerstips? :D Wat wel of juist niet te doen?
Singed is juist een supergoede champion!

Wat tips betreft kan ik je het volgende meegeven:

- Als je als begin-item één van de Doran's koopt (Dorans ring, shield of blade), is het tegenwoordig niet meer mogelijk om er een potion bij te kopen. De items geven een goede startwaarde maar denk er over na of je een potion wilt of niet.

- Meerdere champions hebben verschillende build-mogelijkheden. Sommige melee helden (en Ashe) kunnen zowel op AP (Ability Power) en AD (Attack Damage). Als je kiest voor AP worden je abilities sterker, maar sommige abilities zijn ook afhankelijk van je AD. Met een AD-build doe je bovendien veel meer schade met auto attack.

- Houd rekening met je rol! Als je geen tank bent, speel dan ook niet alsof je er wel één bent. Dit is vooral essentieel in 5v5 gevechten.

- Survivability kan ook met een damagedealer heel handig zijn, maar houd in je achterhoofd dat het handiger is om een hybride item te kopen. Als je vaak doodgaat omdat je te weinig health hebt, overweeg dan om bijv. een Rylai's Crystal Scepter of een Frozen Mallet te halen in plaats van bijvoorbeeld een Warmog's Armor. Ze geven weliswaar niet zoveel health, maar de Mallet geeft er wat AD en een slow op je autoattack bij, en de Scepter 80 AP.

Voor de rest kan ik inderdaad nyny quoten: koop eerst nog geen runes. Dat wordt pas later essentieel.. Eerst kun je beter verschillende champions proberen en kijken wat je ligt en wat niet.
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
  maandag 7 februari 2011 @ 13:54:58 #50
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_92457543
Ah oké, ik had al een paar simpele runes gekocht omdat ik pas level 3 ofzo ben en die kosten toch niet veel.

Blijkbaar kan ik dan niet goed met Singed spelen of is het gewoon niet mijn type champion ;)

Thanks in ieder geval, ik kan beter gaan wennen aan potions want dat lijkt me een stuk belangrijker.

Ik vind het in ieder geval een tof spel en qua kills ging het in het begin erg gemakkelijk :) Renekton is tot nu toe favoriet aangezien ik daarmee ontzettend makkelijk minions mee kon afslachten en met wat goede trucjes (dash, stun, etc.) ook vijanden die wegrenden in kon halen en afmaken. Soms nog iets te gretig en dan krijg je paar stralen van zo'n turret te verduren maar dat gaat al beter :P

Waar kun je zien of je champion een 'tank' is en wanneer niet? Ik weet wat het principe inhoudt van World of Warcraft, maar dat is iets anders lijkt me. Ik kwam al een keer een overzichtscherm tegen waar bepaalde rollen staan, daar staat dan tank ook tussen of door spelers langzaam gegroeid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')