Toffe illustratiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoeken naar filmpjes op youtube, staan goede tussen.
Verder:
http://www.lacquerized.co(...)-paint-my-nails.html
en als je daar rechts kijkt staan er ook dingen over hoe je moet vijlen ed.
Dat dus... en oefenen, oefenen, oefenenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
verder assiej: ga aan tafel zitten, leg je hand plat en neem de tijd. Een collega van me kwam laatst met verprutste lak binnen omdat ze had geprobeerd om 's ochtends om half zes haar nagels te lakken vlak voordat ze in de auto sprong, dat werkt niettake your time en ga er goed voor zitten, dat is de beste tip!
nom nomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:36 schreef Loqi het volgende:
P2 Spacy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk! zeemeerminnagels
Dit vraagt om pics, dat begrijp je natuurlijk welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Assiej het volgende:
Yea ik heb heel vaak al geprobeerd maar ik heb er geen geduld voor
French manicure wil ik b.v ook zo scherp hebben met zo'n clean up..
Ik moet het ook onder de knie hebben
Thanks voor jullie reacties!
Ik heb alleen niet zulke mooie nagels snif
Komt eraan, ik ben nog bezig met mijn zooooveelste treatment van Trind..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit vraagt om pics, dat begrijp je natuurlijk wel
ah, still breaking the habit!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Komt eraan, ik ben nog bezig met mijn zooooveelste treatment van Trind..
(bezig met filmpje voor op youtube)![]()
Ik maak zondag weer een tussen foto en daarna weer ...
*nagelbijtster..
Ik moet wel goed verzorgde nagels hebben van mijzelf als ik op klanten werk anders is het niet zo lekker fris vind ik van die afgekauwde dingen
Idd! En je leert het wel hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, still breaking the habit!
1 troost: 90% van de posters hier is ex-bijter
Ah! okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, still breaking the habit!
1 troost: 90% van de posters hier is ex-bijter
ik heb superdunne nagels en zal nooit het niveau van AmyGrace ofzo bereiken. Maar dat past ook niet bij mijn vettige handjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah! oke
Heb je zelf dikke nagels dan?
Mijne zijn echt zo dun.. ik doe van alles drink genoeg melk enzo maar niks veranderd ..
Trind ook al een keer geprobeerd dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb superdunne nagels en zal nooit het niveau van AmyGrace ofzo bereiken. Maar dat past ook niet bij mijn vettige handjesIk heb alle nagelgroeiverdikwonders geprobeerd en het doet wel iets, maar niet alles.
Melk is overigens een dik vet fabeltje
Je moet gewoon iets vinden dat bij je past, qua lengte. Niet iedereen kan mooie lange nagels krijgen maar dat hoeft ook niet. Korte verzorgde nagels zijn nog altijd stukken mooier dan korte geknaagde nagels
Nee, trind niet, maar er is een grens aan geld spenderen aan....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Trind ook al een keer geprobeerd dan?
Lijkt me ook, want als je dun hebt knapt het heel snel ( auwww )
kom ff naar de SC, daar doen we regelmatig webcamsessiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:10 schreef expiratorial het volgende:
ik ben inmiddels echt zooooooooo ontzettend nieuwsgierig naar de koppies achter de nagels...
of is dat een no-go?![]()
ik kan wel sneaky naar profieltjes gaan kijken maar daar staan vaak geen foto's bij die enigzins weergave bieden van de echte gezichtjes..
Really?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, trind niet, maar er is een grens aan geld spenderen aan....
Overigens krijg ik van aggresieve nagelverharders bloeduitstortingen onder mijn nagelsdus die vallen sowieso af
ik heb picture proofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Really?
Ik pleur er gewoon alles op![]()
Echter mijn nagelriemen blijven wél problematisch
ja daar ben ik ook wel eens ''geweest'' maar ik snap dat topic niet zo eigenlijk haha. waar gaat het over for heavens sake? *denk ik altijd als ik daar wat rond wandel*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom ff naar de SC, daar doen we regelmatig webcamsessies
Trind werkt bij mij perfectquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, trind niet, maar er is een grens aan geld spenderen aan....
Overigens krijg ik van aggresieve nagelverharders bloeduitstortingen onder mijn nagelsdus die vallen sowieso af
SlowChat. Gewoon ouwebeppen heet dat. Met nagelfetishistenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook wel eens ''geweest'' maar ik snap dat topic niet zo eigenlijk haha. waar gaat het over for heavens sake? *denk ik altijd als ik daar wat rond wandel*
Over ontzettend belangrijke, NIET te missen dingen... Uiteraardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:16 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook wel eens ''geweest'' maar ik snap dat topic niet zo eigenlijk haha. waar gaat het over for heavens sake? *denk ik altijd als ik daar wat rond wandel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |