Was ook meer om even het verschil aan te geven dat een ouder iemand niet is uitgesloten. Dat ik dus niet altijd naar jong zou neigen omdat het waarschijnlijk wel handiger is voor mij qua leeftijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
mja, ik vond die "snol van 20" nogal sterk uitgedrukt. niet alle 20'ers zijn snollen natuurlijk.
vandaar
tot die oudere vent niet meer kan presterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
geef mij maar n oudere vent :i9
En dat kan met veel leeftijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Geef mij maar tieten met een leuke snoet erboven
Iig niet sexyquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit zietDus geen idee
Als je 38 was dan wel voor mij dan tenmistequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik mag toch hopen dat een vent me niet alleen wil omdat ik toevallig 35 ben
Dat zal best meevallenquote:
Huh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je 38 was dan wel voor mij dan tenmiste
Sportschool heb ik niet nodigquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar de sportschool daarna een make over en nieuwe garderobe om het af te maken
Was je idd maar 30 heh, dan had je dat gezeur nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Heel veelquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat zou een man nog meer kunnen wensen?
Dat 'ie je bij je verjaardag ook echt verlaat omdat je niet meer interessant bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was je idd maar 30 heh, dan had je dat gezeur niet![]()
Checklistmateriaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
24 en ik heb ook The Graduate gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik bedoel... die film is toch ook wel echt van ver voor onze tijd
Nee hoor, ze is leuk en sexy, daar kijk ik naar, dat ze toevallig 30+ is maakt me niet uit, ik zie er wel de voordelen in zoals in het artikel beschrevnequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar is het dan meer iets van dat je het van je checklist kunt strepen?
As in: Neuk 30+ dame: Check
Na de 35 hangen ze toch ineens op je knieen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat kan met veel leeftijden
Nee ik bedoel dat het feit dat ik 'ouder' (quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat 'ie je bij je verjaardag ook echt verlaat omdat je niet meer interessant bent.
Nietsquote:
Doe eens een fotoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sportschool heb ik niet nodig
Een make-over? Ben je gek, daar wordt het alleen maar erger van
Nieuwe garderobe: dat kan ik niet betalen
Minstensquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na de 35 hangen ze toch ineens op je knieen?
Dus meer dan 'omdat het kan'. Dat wilde ik even wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is leuk en sexy, daar kijk ik naar, dat ze toevallig 30+ is maakt me niet uit, ik zie er wel de voordelen in zoals in het artikel beschrevne
Veel geld, blond haar, blauwe ogen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoals? ik kan even zo snel niets bedenken.
Van kaal worden word je oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf eeuwig jong.Ik voel me iig jong. En vriend blijft ook eeuwig jong, zolang ie niet kaal wordt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van kaal worden word je oud?
Slechte pogingen worden niet beloondquote:
Kan je ze oprollen?quote:
Geld is niet nodig, brunette kan ook sexy zijn, rood haar ook.. en groene ogen zijn ook mooi en bruine bambi ogenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel geld, blond haar, blauwe ogen.
Nee, maar hoe ouder je wordt hoe dichter je bij kaalheid kan komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, heel handig joh!quote:
Visueel gezien wel jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg sexy. Dat als je je BH uittrekt die hele lap vlees openroltquote:
Hmm, dan was ik op mn 17e al oud enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar hoe ouder je wordt hoe dichter je bij kaalheid kan komen.![]()
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg sexy. Dat als je je BH uittrekt die hele lap vlees openrolt
Nee, nu draai je het weer om.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmm, dan was ik op mn 17e al oud enzo
It's the best I can do. I am doomed to been loneyquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slechte pogingen worden niet beloond
Iedereen heeft een andere smaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geld is niet nodig, brunette kan ook sexy zijn, rood haar ook.. en groene ogen zijn ook mooi en bruine bambi ogennee, maakt dus niets uit
Brrr....quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncen
ja maar maar maar, mijn ego naar de klote!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nu draai je het weer om.
Kunnen ze nog bouncen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncen
Dus snuit was nóg eerder oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nu draai je het weer om.
quote:
Minder hard proberen, misschien gaat het dan wel vanzelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
It's the best I can do. I am doomed to been loney
[..]
Iedereen heeft een andere smaak
Maar het ging hier dan ook niet over jou maar over mijn lief!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja maar maar maar, mijn ego naar de klote!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |