Nietsquote:
Doe eens een fotoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sportschool heb ik niet nodig
Een make-over? Ben je gek, daar wordt het alleen maar erger van
Nieuwe garderobe: dat kan ik niet betalen
Minstensquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na de 35 hangen ze toch ineens op je knieen?
Dus meer dan 'omdat het kan'. Dat wilde ik even wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is leuk en sexy, daar kijk ik naar, dat ze toevallig 30+ is maakt me niet uit, ik zie er wel de voordelen in zoals in het artikel beschrevne
Veel geld, blond haar, blauwe ogen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zoals? ik kan even zo snel niets bedenken.
Van kaal worden word je oud?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf eeuwig jong.Ik voel me iig jong. En vriend blijft ook eeuwig jong, zolang ie niet kaal wordt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van kaal worden word je oud?
Slechte pogingen worden niet beloondquote:
Kan je ze oprollen?quote:
Geld is niet nodig, brunette kan ook sexy zijn, rood haar ook.. en groene ogen zijn ook mooi en bruine bambi ogenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel geld, blond haar, blauwe ogen.
Nee, maar hoe ouder je wordt hoe dichter je bij kaalheid kan komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk, heel handig joh!quote:
Visueel gezien wel jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg sexy. Dat als je je BH uittrekt die hele lap vlees openroltquote:
Hmm, dan was ik op mn 17e al oud enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar hoe ouder je wordt hoe dichter je bij kaalheid kan komen.![]()
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral erg sexy. Dat als je je BH uittrekt die hele lap vlees openrolt
Nee, nu draai je het weer om.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmm, dan was ik op mn 17e al oud enzo
It's the best I can do. I am doomed to been loneyquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slechte pogingen worden niet beloond
Iedereen heeft een andere smaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geld is niet nodig, brunette kan ook sexy zijn, rood haar ook.. en groene ogen zijn ook mooi en bruine bambi ogennee, maakt dus niets uit
Brrr....quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncen
ja maar maar maar, mijn ego naar de klote!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nu draai je het weer om.
Kunnen ze nog bouncen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal als ze zo verleidelijk terug bouncen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |