Je neemt het iets te serieus allemaal, Remmiequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezien je moderator-ambities had ik van jou toch wel verwacht dat je dit zou begrijpen
Nee hoor, ik ben juist in een opperbeste stemmingquote:
De techniek staat voor nietsquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
"Yaaay, fucking vet mijn nieuwe iPad! Kijk 's wat ik allemaal ka...
...
Godver, een lang plaatje..."
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
"Yaaay, fucking vet mijn nieuwe iPadPhonePodTab! Kijk 's wat ik allemaal ka...
...
veul plezierquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Koffie schenken en tantes kussen gaat
whut?quote:
Onnodig topicverneukend. Staan we gewoon niet toe. Zou je moeten wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
...
Geen enkele last van gehad met mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
...
Holy shit hoe kon ik die missen. Sorry liesjequote:
Op een goeie tablet gaat het nog wel, maar probeer het maar eens op een Nokia met de mobiele layoutquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad me mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.
Waarom zou je iets anders willen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad met mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.
In all fairness... zijn normale plaatjes wel te doen op een Nokia met mobiele layout?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een goeie tablet gaat het nog wel, maar probeer het maar eens op een Nokia met de mobiele layout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |