vertel... ben nieuwsgierig... via pm mag ook als hij echt niet kanquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had er ook nog een poulenaam van kunnen maken die wat minder geaccepteerd zou worden door Hattrick...
Nouja, beginnend met de letter P had het woord Penetrerend erin gekund, of Penetratie. Of Piemeltje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vertel... ben nieuwsgierig... via pm mag ook als hij echt niet kan
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, beginnend met de letter P had het woord Penetrerend erin gekund, of Penetratie. Of Piemeltje.
Need I go on?
Possies Poepertje Penetratie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
shit
That reminds me: Poepertje
Als ik een passende combinatie maak van alle reeds genoemde P-woorden, word ik vast aangehouden. EN dan verkoop ik onwaarheden.quote:
nou vooruit..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik een passende combinatie maak van alle reeds genoemde P-woorden, word ik vast aangehouden. EN dan verkoop ik onwaarheden.
Ander onderwerp dan maar?
Stiekem wel ja...maar ik ben er niet helemaal zeker van. Jij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou vooruit..
verwacht je nog stijgers?
ik twijfel over eentje.. als die niet stijgt dan niemand..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Stiekem wel ja...maar ik ben er niet helemaal zeker van. Jij?
Weer eens een weekje passen er tussen door gedaan, met goed effect!quote:Ed van Laer Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van redelijk naar goed.
Bálint Pest Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Job Hellendoorn Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in passen vooruit van redelijk naar goed.
quote:Sébastien Guérin (279208613)
20 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 08-05-2011
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 15-03-2010 (12/41), 2s 13w 4d)
Total Skill Index (TSI): 30 880
Loon: 8 964 ¤ (7 470 ¤) /week inclusief 20% bonus
143 424 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Gyárfás Orvos (301805772)
18 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 14-05-2011
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 10-10-2010 (9/43), 15w 5d)
Total Skill Index (TSI): 10 100
Loon: 2 700 ¤ (2 250 ¤) /week inclusief 20% bonus
43 200 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Ik heb nog 13 minunten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:04 schreef Drassss het volgende:
Moet ik Barend een beetje in de gaten houden eigenlijk?
Die zijn idd fijn zeg!quote:
http://ht4u.altervista.or(...)redictor.php?lang=duquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iemand uitsluitsel geven over wat mijn teamgeest wordt zondag als ie na afgelopen zondag op 9,5 zat? In het schema uit de OP zit ie dan tussen tevreden en dolgelukkig in, dus ik denk dat dat een tevreden wordt?
Yup. Je hebt minimaal 9,67 nodig om dolgelukkig vast te houden. Dus als je echt 9,5 hebt, dan wordt het tevreden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iemand uitsluitsel geven over wat mijn teamgeest wordt zondag als ie na afgelopen zondag op 9,5 zat? In het schema uit de OP zit ie dan tussen tevreden en dolgelukkig in, dus ik denk dat dat een tevreden wordt?
Daar heb ik een wekker voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was meer een reminder voor het geval dat
Ik kijk altijd op deze http://www.mpn.de.tl/TS_Drop.htm, op zich heel duidelijk, maar hier twijfelde ik evenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
http://ht4u.altervista.or(...)redictor.php?lang=du
Heb je hier iets aan?
Oke dankje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Je hebt minimaal 9,67 nodig om dolgelukkig vast te houden. Dus als je echt 9,5 hebt, dan wordt het tevreden.
Dat had ik bij die van jou ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef Drassss het volgende:
Ja die site kende ik ook, maar op de vroege morgen is dat echt Chinees voor me
Gelukkig hebben we koekje als onze eigen hagonline botquote:
Ja. Openingsbodenbot, naamteamspeleropkoperbot, antwoordgeverbot, spambot...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we koekje als onze eigen hagonline bot
Ja. Wat een prutsers...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:19 schreef Drassss het volgende:
Wat een belangstelling voor topper Barend zeg
Mwoah. Op zich maak ik er nog wel genoeg winst op als ik hem 2 niveau's optrain.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och ik lap wel het stukje teveel terug joh vanaf 50k
Ah, het is nog een newbie in HT... Die snapt er nog geen drol van dus...quote:
Ja, wie haalt nu zo'n kansloze spelerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, het is nog een newbie in HT... Die snapt er nog geen drol van dus...
Neeeeee. Niet bieden... Ik was aan het wachten totdat die op 0m stond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |