Gelukkig weet ik wie t zegt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Drassss het volgende:
Kon het niet laten![]()
Vannacht maar weer de training... hopelijk wat pops.
Komt voor elkaar.. maak jij een nieuwe?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Flappekz het volgende:
Wie had deze jeugdcompetitie gemaakt? Die kan m ook weggooien als t goed is
Ga ik straks doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Komt voor elkaar.. maak jij een nieuwe?een van Groningen spits op de TL.. Wubbo van Groningen (233161897)
ben inmiddels zo vrij geweest om een nieuwe aan te maken.. als iedereen snel accepteert kunnen we zaterdag 18:00 weer los..quote:
Done!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben inmiddels zo vrij geweest om een nieuwe aan te maken.. als iedereen snel accepteert kunnen we zaterdag 18:00 weer los..
Had ik net een nieuwe gemaakt met de naam: Possies Pure Pechpoule voor Peutersquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben inmiddels zo vrij geweest om een nieuwe aan te maken.. als iedereen snel accepteert kunnen we zaterdag 18:00 weer los..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik net een nieuwe gemaakt met de naam: Possies Pure Pechpoule voor Peuters
Ik accepteer de jouwe!
Aangepastquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik accepteer de jouwe!
Heb je rpp en nico al bericht?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan de naam misschien nog wel aanpassen
Gewoon voor de zekergeit misschienquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Jep een pm gestuurd in ht.. is dat met Vullie ook nog nodig?
doe ik dat nog even..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon voor de zekergeit misschien
Done!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Beetje jammer die naam mja je kan niet alles hebben in t leven hè.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik accepteer de jouwe!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje jammer die naam mja je kan niet alles hebben in t leven hè.
je eigen naamcompetitie... wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje jammer die naam mja je kan niet alles hebben in t leven hè.
Ik had er ook nog een poulenaam van kunnen maken die wat minder geaccepteerd zou worden door Hattrick...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je eigen naamcompetitie... wie wil dat nou niet?
hijs fijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb meteen mn jeugdteamnaam ff aangepast aan mn seniorenteamnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |