The_Hives komt nog wel eens langs...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En maniack zo heeeeeeeeeeel af en toe onder zn eigen naam
paar weekjes...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die heb ik echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet gezien..
dat is foetre..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:58 schreef Drassss het volgende:
Als ze een paar keer winnen/kampioen worden of van training willen veranderen komen ze altijd graag babbelen
In Groningen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:59 schreef MrMoon het volgende:
Met al dat verse bloed is een meet wel weer eens leuk
quote:
Je durft ons gewoon niet in huis te hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[serieus]misschien is wat centraler handiger of meer in de randstad aangezien de meeste Fok!Hattrickers daar vandaan komen..[/serieus]
Ik heb ook een ov-jaarkaart, dus voor mij maakt het ook niet veel uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[serieus]misschien is wat centraler handiger of meer in de randstad aangezien de meeste Fok!Hattrickers daar vandaan komen..[/serieus]
sssst...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je durft ons gewoon niet in huis te hebben
ik heb een auto dus ik kom overal wel..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een ov-jaarkaart, dus voor mij maakt het ook niet veel uit
vanaf welke leeftijd krijgt een speler minder salaris?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef Flappekz het volgende:
He bah...morgen gaan mn salarissen flink stijgen
Geen idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vanaf welke leeftijd krijgt een speler minder salaris?
quote:
even opgezocht.. meende al dat dit in een achtergrond verhaal aan de orde is geweest.. ik maak daaruit op dat het vanaf 29 jaar is..quote:
quote:We gaan het salaris van oudere spelers (29 of ouder) in twee stappen aanpassen. Op dit moment krijgen oudere spelers nog een jaarlijkse salariskorting van 1/8 ten opzichte van hun gewone salaris. Het komende seizoen wordt dat 1/9 en het seizoen daarop 1/10.
Ahja, das dan duidelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
even opgezocht.. meende al dat dit in een achtergrond verhaal aan de orde is geweest.. ik maak daaruit op dat het vanaf 29 jaar is..
[..]
Pieter-Jan en Pieter-Paul gaan bij mij omhoog. Vooral Pieter-Paul zal wel wat meer gaan verdienen met z'n bijna dubbel wonderbaarlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:13 schreef MrMoon het volgende:
dan gaat mijn salarispost de komende dagen ook stijgen.. gelukkig niet zo heel veel..
Simon & Simon zijn woensdag jarig.. gelukkig gaat dat nog enigszins meevallen.. dat zal volgend seizoen wel anders zijn vrees ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef Drassss het volgende:
Morgen zijn Gied & Gied jarig,, dat gaat pijnlijk worden.
oef.. die gaat zeker veel meer verdienen dan op dit moment..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Pieter-Jan en Pieter-Paul gaan bij mij omhoog. Vooral Pieter-Paul zal wel wat meer gaan verdienen met z'n bijna dubbel wonderbaarlijk
Maar op zich is dat wel het grote voordeel van multiskillers maken...ze gaan niet extreem veel salaris vragen, maar leveren wel mooie ratings en opbrengsten op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oef.. die gaat zeker veel meer verdienen dan op dit moment..
als je wat leuks wilt dan kost het ook watquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar op zich is dat wel het grote voordeel van multiskillers maken...ze gaan niet extreem veel salaris vragen, maar leveren wel mooie ratings en opbrengsten op.
Al is de aankoopprijs ook ietwat hoger
Klopt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je wat leuks wilt dan kost het ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |