quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef KAst het volgende:
[..]
is niet om mee te spotten. hij hield van me, nu heeft hij geen werk. zal binnenkort zijn huis kwijt raken en geen geld meer hebben voor eten
de man kent zijn rechten en weet dat jullie fout zitten dus maakt gebruik van jullie onwetendheid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef KAst het volgende:
[..]
waar op volgt: zou jij ff een gil gegeven hebben en gezegd hebben dat ik aan de kant moest? of zou je ook zonder te bellen vol achterin gereden zijn?
Welke game speelt iequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef KAst het volgende:
ja,
[..]
ja, helaas doet mijn vader dit niet. hij is al 4 jaar verslaafd nu.
dat is dus smerigquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef steve.T het volgende:
[..]
de man kent zijn rechten en weet dat jullie fout zitten dus maakt gebruik van jullie onwetendheid.
Nee daar volgt niets op. Daar houdt het mee op. Jij fout.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:25 schreef KAst het volgende:
[..]
waar op volgt: zou jij ff een gil gegeven hebben en gezegd hebben dat ik aan de kant moest? of zou je ook zonder te bellen vol achterin gereden zijn?
thnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Barbaaf het volgende:
FF zonder alle bagger gelezen te hebben, excuses als het al gezegd wordt, maar als die vent drie personen naast elkaar al te veel vindt moet hij niet gaan jammeren als hij zichzelf als vierde er langs wil persen en het gaat mis. Inhalen mag pas als het veilig kan, dat was dus nu niet het geval. Ook geeft jullie overtreding hem niet het recht dan maar een ongeval te veroorzaken. Conclusie: Die agent zit aan alle kanten fout.
Datquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Barbaaf het volgende:
FF zonder alle bagger gelezen te hebben, excuses als het al gezegd wordt, maar als die vent drie personen naast elkaar al te veel vindt moet hij niet gaan jammeren als hij zichzelf als vierde er langs wil persen en het gaat mis. Inhalen mag pas als het veilig kan, dat was dus nu niet het geval. Ook geeft jullie overtreding hem niet het recht dan maar een ongeval te veroorzaken. Conclusie: Die agent zit aan alle kanten fout.
ik ben 14 en ik werk niet, mijn vader heeft geen werk nee als je het over hem hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Ondankbare-Plant het volgende:
Heb je wel werk of een andere manier om geld bij elkaar te krijgen? Beetje stuurrubber kost vaak meer dan de fiets zelf..
Tja zo is het leven.quote:
daarom zij ik dat over die explosieven. ik heb namelijk niet het idee dat het zin heeft om verder te leven op deze wereldquote:
dat is wel heel negatief Ts. leef voor de mensen die van jou houden niet voor de mensen die haten. makkelijke regel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef KAst het volgende:
[..]
daarom zij ik dat over die explosieven. ik heb namelijk niet het idee dat het zin heeft om verder te leven op deze wereld
wat een lolquote:
ik heb geen mensen die van mij houden om het maar even kort en afgezaagd te zeggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:33 schreef steve.T het volgende:
[..]
dat is wel heel negatief Ts. leef voor de mensen die van jou houden niet voor de mensen die haten. makkelijke regel.
Eetsequote:
http://wetten.overheid.nl(...)ofdstukII_1_Artikel3quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Shispeed het volgende:
bovendien is het wettelijk gezien helemaal niet verboden om met zijn 3e langs elkaar te fietsen, zolang dit geen gevaar of hinder oplevert...
Aangezien we een rechtse regering hebben en jij links stond/reed zal je denk ik wel fout op je zadel hebben gezeten ja. Dus wout zat fout op zijn racefiets en jij moet dokken.quote:zou hij in het rechts staan?
Bij je vader? Nu kan het nog...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |