quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef KAst het volgende:
anyways, ik vond dat hij op zijn minst had kunnen bellen, en omdat hij geen bel had. kunnen zeg dat ik aan de kant moest.
Je krijgt een nieuwe kans.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
jaja, ik weet dat er niks van klopt. maar is snel geschreven. en als het moet kan ik echt wel nederlands.
Ga die kast maar weer snel in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
jaja, ik weet dat er niks van klopt. maar is snel geschreven. en als het moet kan ik echt wel nederlands.
uhuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
typequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
? je wilt dat ik het stuk opnieuw type? :p
Mensen die als een mongool typen en het verdedigen met "het is snel geschreven".quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
? je wilt dat ik het stuk opnieuw type? :p
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
Dan geloof je het niet, ik ga wel zelfmoord plegen ofzo. was toch al ver genoeg gezonken in mijn leven.
doeiquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
Dan geloof je het niet, ik ga wel zelfmoord plegen ofzo. was toch al ver genoeg gezonken in mijn leven.
Maak ons dan niet blij met een dode mus héquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
De Fok! Darwin Awards deel 6quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
Als je dat toch doet, doe het dan gelijk goed en loop een politiebureau binnen met een bom. Dan weten we ook of je het uiteindelijk echt hebt gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
oh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef rijsttafel het volgende:
Zeg gewoon dat je met een langzame inhaalactie van je twee vrienden bezig was.
Iemand die inhaalt mag je niet inhalen, dus dan zit die agent sowieso fout.
Problem solved.
Sukkel, als die het echt doet ben je medeplichtigquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je dat toch doet, doe het dan gelijk goed en loop een politiebureau binnen met een bom. Dan weten we ook of je het uiteindelijk echt hebt gedaan.
Neenee. TS heeft geen bom. Rij er gewoon met je fiets inquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je dat toch doet, doe het dan gelijk goed en loop een politiebureau binnen met een bom. Dan weten we ook of je het uiteindelijk echt hebt gedaan.
Internetheldquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef KAst het volgende:
geef mij maar explosieven, ik wandel zo naar binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |