Ik vroeg het. Dan kan je gewoon ja of nee zeggen.quote:
en ik wilde jou nog wel een lift aanbieden morgenavondquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg het. Dan kan je gewoon ja of nee zeggen.
Ja, en daarna geeft hij me een pets op mijn panterlegging als ik naar de keuken loop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
en beetman is hier altijd zo vriendelijk
Noemt 'ie je ook moppie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en daarna geeft hij me een pets op mijn panterlegging als ik naar de keuken loop.
Kan ze geen trappen lopen meer danquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
en ik wilde jou nog wel een lift aanbieden morgenavond
Dat is meer mijn woord. Maar ik zeg altijd mop.quote:
Feitosa is een kloon van Beetman?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:
Ja, en daarna geeft hij me een pets op mijn panterlegging als ik naar de keuken loop.
Feitosa is het prototype van een man die in ALLE opzichten het soort man is waar ik totaal niet op val.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Feitosa is een kloon van Beetman?
Alleen mij?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
en ik wilde jou nog wel een lift aanbieden morgenavond
Waar is feitosa eigenlijk? Komt hij nog wel eens langs hier?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Feitosa is een kloon van Beetman?
Ik val ook niet op hem, dat scheelt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
Feitosa is het prototype van een man die in ALLE opzichten het soort man is waar ik totaal niet op val.
Nee nee, dat ben ik alquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Feitosa is het prototype van een man die in ALLE opzichten het soort man is waar ik totaal niet op val.
begrijpelijk, WTF doe je buiten de keuken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op wat voor soort mannen val jij dan wel?quote:
Die zit toch 86 uur per week in de sportschool om zijn 1.65m te compenseren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is feitosa eigenlijk? Komt hij nog wel eens langs hier?
Dat valt best mee HW. Jij bent best een leuke man.quote:
Dat weet jij beter dan ik denk ik zo hè.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
Zo dadelijk nog een nieuwjaarsreceptie, wie verzint dat
Geen idee, hij komt hier nooit meer volgens mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Waar is feitosa eigenlijk? Komt hij nog wel eens langs hier?
Daar had hij vroeger geen last van dan? Hebben jullie hem dat aangepraat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zit toch 86 uur per week in de sportschool om zijn 1.65m te compenseren?
Nu je het zegt, op geen enkele.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef MissMSX het volgende:
Op wat voor soort mannen val jij dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |