POD Farm is geen sequencer, daar kan je niet mee opnemen. Je krijgt wel geluid in POD farm?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:09 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Jezus dudes, 't kan aan mij liggen maar die UX2 en bijbehorende software hebben niet echt n hoog plug&play gehalte. Tot nu toe alleen nog maar geplugged en nog niks geplayed. 't Werkt ook nog steeds niet: allemaal van die ingewikkelde programma's die op elkaar afgestemd moeten worden ....
Ben ik nou zo'n retard? Iemand ervaring met zo'n ding en POD Farm en Ableton Live?
Bij POD Farm mis ik een 'Record NOW' knopje, en dat ie dan gaat opnemen en zulks .....Die andere programma's (ik ben echt geen digibeet hoor maar die) zijn echt bijzonder ingewikkeld.
Monitor idd uitzetten om dubbele opname te voorkomen,.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:21 schreef arucard het volgende:
Gebruik zelf geen ableton, maar volgens mij moest je ook de monitor op off zetten.
Als je nou Adobe Audition 3 oid download dan kan ik je wel goed helpen, dit programma ken ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Ace-of-Spades het volgende:
ZO staat het er voor. Wat moet ik nu doen? Ik heb die handleiding gevolgd hoor, maar die is vrij cryptisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die kan je niet zomaar op 4 zetten, dat wordt bepaald door de specs van de computer icm de interface die je gebruiktquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je nou Adobe Audition 3 oid download dan kan ik je wel goed helpen, dit programma ken ik niet![]()
Podfarm is puur voor de versterkermodellen/effecten enz toe te voegen aan je geluid.
Je input latency staat wel erg hoog, zet die eens op 4 ofzo.
Heb je op het spoor waarin je wil opnemen ook geselecteerd welk apparaat je wil gebruiken ?
Dat kan welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
die kan je niet zomaar op 4 zetten, dat wordt bepaald door de specs van de computer icm de interface die je gebruikt
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:39 schreef Muchachooo het volgende:
let niet op het geluid
normaal bij de UX hoor je dat niet, is omdat mijn microfoon de boel opneemt, mijn speakers dat afspelen, mijn microfoon dát weer opneemt etc etc
mocht je nou willen eh. ehhh.. EHHHH!!!11EINZ!!11!!!! hoe heet dat nou?. nouja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja veel duidelijker kan het toch niet
Als ik geld had gehad, en geen arm in het gips, had ik die wah wel van je willen overnemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Schiet verdomme niet op met het verkopen van die kolere pedaaltjes
zelfde probleem met mijn UX1... en sorry, ik ben van plan om de meeste van mijn pedaaltjes zelf te maken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Schiet verdomme niet op met het verkopen van die kolere pedaaltjes
HWAHWAHWAHWAHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |