Hier op fok geldt blijkbaar de regel: Hoe meer uitstekende punten, hoe beter. Strats zijn veel te mainstream. Alleen noobs spelen op een strat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:00 schreef C-lebrity het volgende:
Wat vinden de gitaristen hier eigenlijk van Strats?
Ik ben al een tijdje op zoek naar wat lekker geld...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:44 schreef Muchachooo het volgende:
(...) dus ik ben al een tijdje op zoek naar een lekkere tweedehands USA strat...
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
oh
Ja ik ben dus zegmaar een beetje moe
Anyways, een gitarist die nog een cream slagplaat voor een Les paul nodig hebben?
Anders kan ik 'm net zo goed weggooien
[ afbeelding ]
Geld te veel ofzo?quote:...dus ik ben al een tijdje op zoek naar een lekkere tweedehands USA strat...
Vinger mojo gestuurd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
[..]
Geld te veel ofzo?Voor een gitaar erbij meteen kijken naar een USA..
ontopic:AUW!, snij verdeurie net met een broodmes in m'n hand, net onder m'n linker wijsvinger![]()
Gitaarspelen vandaag word niks, en typen gaat ook al moeilijk,
There goes my world
Ah 2e hands zijn ze al voor 600e te vinden dat valt dan nog wel mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
[..]
ontopic:AUW!, snij verdeurie net met een broodmes in m'n hand, net onder m'n linker wijsvinger![]()
There goes my world
Hoi Braddie, welkom terug.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef C-lebrity het volgende:
Ooh ok, ja dan snap ik het wel:)
Ik durf niets te posten nog...
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Niceeeeeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Nice, laat even weten hoe het bevalt, dan ga ik dat setje misschien ook wel bestellen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Ja, k heb wat ideetjes voor dat Unknown Cover topicquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:49 schreef genakt het volgende:
[..]
misschien zin om wat samples te nemen ?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Weekend! EN:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt vriend Thomann
Het is meer een vervanger voor mijn Epi Les Paul. Die is er namelijk uit. Heb nu nog maar één gitaar (als ik mijn 15-jaar oude gebutste Squier van 100 euro niet meetel)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
[..]
There goes my world
bleus is leuk om te spelenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geweldig dat posten op een telefoon![]()
.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:58 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hij heeft 'r een naam gegeven.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dus de reden waarom ik nooit met mijn Désiré () HD op fok! zit
verras onsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje opnemen![]()
FF een leuke backingtrack zoeken