Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waardoor ik twijfel
en Anberlin is ook wel een tof bandje
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?quote:
/insert facepalmquote:
Serieus gast, als je zo mee wil praten, primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Againstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Millencolin komt binnenkort ook in de melkweg. 23 maart geloof ik.
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:57 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ja ik heb wel opgezocht hoe en wat, maar ik weet niet al z`n dingetjes... Waarom word er hier al 3 topics blijkbaar over Braddie gepraat?
Hij spullen aan voor onzin bedragen(Gitaar van nieuw 699 voor 700euro gebruikt juist....) en hij had hier blijkbaar wat vragmenten geplaadst..
En dat, een nummer van Queen kiezen is dan niet je meest geniale keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geef het maar op Braddie. Je had je nick beter moeten kiezen.
Herstel...23 april.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook maar ffi n de gaten houden, in maart ook naar Rise Against
Ik wil best normaal nederlands praten maar ik ben een beetje dyslekties.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Serieus gast, als je zo mee wil praten, prima
Maar typ wel in normaal Nederlands.
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:03 schreef TeleluvR het volgende:
Waar kun je kloons melden, want dat mag helemaal niet!
[/NSB off]
Het is het enige nummer van queen wat ik leuk vind, samen met die ene met gaga..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dat, een nummer van Queen kiezen is dan niet je meest geniale keuze
JA? Dan wil ik een Braddie kloon en een Braddie slowchat-kanaal!quote:
Dat heeft níks te maken met de manier waarop jij typt dus geen kut excuus gebruik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:04 schreef C-lebrity het volgende:
[..]
Ik wil best normaal nederlands praten maar ik ben een beetje dyslekties.
Rise Againstquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima toch, dat volume kan jezelf ook wel nog omhoog boosten met het nabewerkten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:10 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hoe is 't volume bij jullie, dit is echt met alles vol open in PODFarm en Live Lite (wel zonder plectrum overigens)
http://soundcloud.com/ace-of-spades2/0005-1-audio
het ene moment word ik voor braddie uitgemaakt, en het andere moment wort ik weer beldigt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat heeft níks te maken met de manier waarop jij typt dus geen kut excuus gebruik.
Klopt. Ik vond gelukkig nog 'n +18dB knopje in P.F.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima toch, dat volume kan jezelf ook wel nog omhoog boosten met het nabewerkten.
Ja, dat is leuk hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef blckbb het volgende:
![]()
BRADDIE HELD
![]()
Terug zijn en je voordoen als dyslect
Ik hou van je
Nee, het is gewoon zielig.quote:
quote:
Niet als het er zo dik bovenop ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Verdient hij niet het voordeel van te twijfel? Er zijn miljoenen Squiers verkocht...
Kloonscan zegt:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Verdient hij niet het voordeel van te twijfel? Er zijn miljoenen Squiers verkocht...
quote:
Het is wel typisch... maar ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet als het er zo dik bovenop ligt
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faaltquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Het is wel typisch... maar ik weet het nog niet
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faalt
En zijn manier van praten....
Ik heb echt die blik niet willen misschien hoe Braddie achter z'n computer zat toen ie binnen 1 pagina al ontmanteld wasquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef blckbb het volgende:
Oh Dribbol mijn moeder wilde laatst weten aan wie ik die gitaar had verkocht en toen liet ik je kanaal zien van FCHA
Eerste reactie: ''Heb je er nu geen spijt van dat je 'm verkocht hebt![]()
''
En andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij wordt goed verzorgdnog geen krasje erin
(kwestie van tijd)
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faalt
En zijn manier van praten....
Niet alleen in het nadoen van een dyslecticus....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.
quote:Hello everyone
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.
Hello everyone
Ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Iemand91 het volgende:
Wat the f is hier aan de hand?
Braddie heeft een sex change gehad?
De vlag hangt hier halfstok.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef TeleluvR het volgende:
Topic mag vol met-smilies, wat mij betreft!
Braddiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een kuttopics creeert Braddie eigenlijk...
Ik vind em wel tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Even indekken: test en een noob. Oh, als je m helemaal af luistert krijg je na t verneukte begin ook nog n verneukt einde. (ik heb nog niet ontdekt hoe ik stukjes weg kan knippen)![]()
http://soundcloud.com/ace-of-spades2/test2
Helemaal niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Even indekken: test en een noob. Oh, als je m helemaal af luistert krijg je na t verneukte begin ook nog n verneukt einde. (ik heb nog niet ontdekt hoe ik stukjes weg kan knippen)![]()
Haal van internet man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:12 schreef Ace-of-Spades het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Kan je niet eerst een cursus Nederlands volgen, mijn ogen doen zeer bij elke post die ik lees.quote:
Of je leest even het topic doorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:03 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Kan je niet eerst een cursus Nederlands volgen, mijn ogen doen zeer bij elke post die ik lees.
Ohja, nu zie ik. Ik was met mijn drummer aan het jammen joh. Ik ben geen virtuele fok gitarist maar een ekte!quote:
Ik had er vandaag 1 die op 11.111 zatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef genakt het volgende:
heb gewoon 300 views op 1 van me cover video 's
dan faal ik best hardquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had er vandaag 1 die op 11.111 zat![]()
Deze van jullie is nog vaker bekekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Aresdreams het volgende:
hetfilmpje van mijn badn wat het meest bekeken is is 1693 keer bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kun je dan alvast even mee warmlopen:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Ik wacht nog steeds op tourdates van John Mayer...
Dan gaat die stoepdebiel toch weer cancelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Komt voorlopig nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:36 schreef Muchachooo het volgende:
Gelukkig is menno er niet, want hij is geloof ik de enige die daar anders over denktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hij kan leuk gitaar spelen, maar zijn muziek is toch niet zo bijzonder? beetje gay zelfs
Vieze flikker.quote:
vind ik dus wel....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hij kan leuk gitaar spelen, maar zijn muziek is toch niet zo bijzonder?
En dan dat postenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vieze flikker.
Hier, dit zal je leren!
Welke TW heb je besteld? Ik ben namelijk op zoek naar n nieuwe electro-acoustisch. O.a. de Tanglewood 115 asce, de 145asc (ongeveer t zelfde maar dan Grand Audi ipv Dreadnaught) en de Yamaha CPX700 lijken me wel wat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Bel net de Feedback Eindhoven op, is mijn Tanglewood nog steeds niet binnen
Had hem 18 december besteld en het zou ongeveer drie weken duren. Zegt die oetlul aan de telefoon dat ie geen idee heeft waar het aan zou kunnen liggen en dat ik dinsdag maar terug moet bellen zodat ze contact op kunnen nemen met de leverancier waarom dat ding er nog niet is.
Misschien issie onderweg uit de vrachtwagen gevallen?
Kun je dan niet beter met de importeur bellen? Die kunnen je vast meer vertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Had hem 18 december besteld en het zou ongeveer drie weken duren. Zegt die oetlul aan de telefoon dat ie geen idee heeft waar het aan zou kunnen liggen en dat ik dinsdag maar terug moet bellen zodat ze contact op kunnen nemen met de leverancier waarom dat ding er nog niet is.
Hij heeft toch geen overeenkomst met de importeur? Feedback heeft zich verplicht te leveren, de importeur heeft gen enkele band met Muchachoochoochoolalalhenk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter met de importeur bellen? Die kunnen je vast meer vertellen.
http://www.electricinstruments.nl/html/contact.html
Haten op RHCPquote:
tja, Feedback en bestellen, je vraagt er ook om he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Muchachooo het volgende:
Kennen jullie deze al?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier kun je dan alvast even mee warmlopen:
Klopt maar die kunnen hem vast beter dan de Feedback vertellen hoe het met zijn bestelling staat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen overeenkomst met de importeur? Feedback heeft zich verplicht te leveren, de importeur heeft gen enkele band met Muchachoochoochoolalalhenk.
Jammer genoeg heeft hij nog toffere solo's gespeeld bij dat nummer, maar zijn die slechts gefilmd met iPhones enzoquote:
Ligt eraan hoe goedkoop en welk model.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Waren hier nog mensen op zoek naar een goedkoop basgitaartje?
Misschien kan ik nog aan 1 komen.
Hmm, krijg net te horen wat hij ervoor wil. Rond de ¤200 voor een Ibanez gsr190.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goedkoop en welk model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |