quote:
Niet als het er zo dik bovenop ligtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Verdient hij niet het voordeel van te twijfel? Er zijn miljoenen Squiers verkocht...
Kloonscan zegt:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef The_Dean het volgende:
Verdient hij niet het voordeel van te twijfel? Er zijn miljoenen Squiers verkocht...
quote:
Het is wel typisch... maar ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet als het er zo dik bovenop ligt
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faaltquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
Het is wel typisch... maar ik weet het nog niet
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faalt
En zijn manier van praten....
Ik heb echt die blik niet willen misschien hoe Braddie achter z'n computer zat toen ie binnen 1 pagina al ontmanteld wasquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:29 schreef blckbb het volgende:
Oh Dribbol mijn moeder wilde laatst weten aan wie ik die gitaar had verkocht en toen liet ik je kanaal zien van FCHA
Eerste reactie: ''Heb je er nu geen spijt van dat je 'm verkocht hebt![]()
''
En andersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij wordt goed verzorgdnog geen krasje erin
(kwestie van tijd)
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
Het ergste is no wel dat hij zich probeert voor te doen als dyslect maar zelfs daarin faalt
En zijn manier van praten....
Niet alleen in het nadoen van een dyslecticus....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.
quote:Hello everyone
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik faal in het nadoen van een Dyslect.. en dat is misschien maar beter ook eigenlijk.
Hello everyone
Ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:51 schreef Iemand91 het volgende:
Wat the f is hier aan de hand?
Braddie heeft een sex change gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |