quote:1914: Team news then, Wales have an injury list as long as a Yes album track. Props Adam Jones and Gethin Jenkins, centres Tom Shanklin and Andrew Bishop and wings George North and Leigh Halfpenny are all sidelined, while scrum-half Richie Rees is suspended. James Hook is preferred to Lee Byrne at full-back. It will be interesting to see how fly-half Stephen Jones fares tonight after coach Warren Gatland said there was a "long and hard" discussion about giving Hook the 10 shirt. Pressure? What pressure.
Wales: James Hook (Ospreys); Morgan Stoddart (Scarlets), Jonathan Davies (Scarlets), Jamie Roberts (Blues), Shane Williams (Ospreys); Stephen Jones (Scarlets), Mike Phillips (Ospreys); Paul James (Ospreys), Matthew Rees (Scarlets, capt), Craig Mitchell (Ospreys), Alun Wyn Jones (Ospreys), Bradley Davies (Blues), Dan Lydiate (Dragons), Sam Warburton (Blues), Andy Powell (Wasps).
Replacements: R Hibbard (Ospreys), J Yapp (Blues), R Jones (Ospreys), J Thomas (Ospreys), D Peel (Sale), R Priestland (Scarlets), L Byrne (Ospreys).
1918: To England then. Manager Martin Johnson has had suffered injuries to his pack with captain Lewis Moody, lock Courtney Lawes and flanker Tom Croft all missing. Leicester's Louis Deacon and Stade Francais flanker James Haskell come in while there is a new cap - Northampton blind-side Tom Wood. I'm sure he will not forget today in a hurry. Mike Tindall skippers the side from midfield.
England: B Foden (Northampton Saints); C Ashton (Northampton Saints), M Tindall (Gloucester, capt), S Hape (Bath), M Cueto (Sale Sharks); T Flood (Leicester Tigers), B Youngs (Leicester Tigers); A Sheridan (Sale Sharks), D Hartley (Northampton Saints), D Cole (Leicester Tigers), L Deacon (Leicester Tigers), T Palmer (Stade Francais), T Wood (Northampton Saints), J Haskell (Stade Francais), N Easter (Harlequins).
Replacements: S Thompson (Leeds Carnegie), D Wilson (Bath), S Shaw (Wasps), J Worsley (Wasps), D Care (Harlequins), J Wilkinson (Toulon), M Banahan (Bath).
http://www.vip-premium.com/vip-tv-1.phpquote:
Dank! Helaas volksliederen gemist!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
http://www.vip-premium.com/vip-tv-1.php
ze zijn ze wel actief uit de lucht aan het halen... dus weet niet voor hoelang...
zit volgens mij alleen geen commentaar bij...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef leroytje het volgende:
NOS doet ook alles live:
http://nos.nl/dossier/216497-rugby-six-nations/tab/119/live/
Jup. Ben benieuwd of de NOS nog wat live uit gaat zenden dit jaar. Een aantal jaar geleden hadden, wellicht in het WKjaar, hadden ze nog eens een wedstrijd live uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zit volgens mij alleen geen commentaar bij...
Wellicht wat wedstrijden tijdens het WK. Ze hebben er in ieder geval de ruimte voor; de wedstrijden zijn echt midden in de nacht volgens mij...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Ben benieuwd of de NOS nog wat live uit gaat zenden dit jaar. Een aantal jaar geleden hadden, wellicht in het WKjaar, hadden ze nog eens een wedstrijd live uitgezonden.
Jup. En de finale is zondagmorgen 9u ofzo dus dat moet ook wel lukken. Ben benieuwd wat ze doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wellicht wat wedstrijden tijdens het WK. Ze hebben er in ieder geval de ruimte voor; de wedstrijden zijn echt midden in de nacht volgens mij...
Jawel, maar m'n vrouw moest en zou iets anders kijken.... Livestream van NOS was echter ook prima...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef Mr. Orange het volgende:
Wilko blijft een top speler.. De impact die hij brengt op defence toen hij opkwam![]()
Ontvangen jullie geen BBC1 in NL??
Ah okequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jawel, maar m'n vrouw moest en zou iets anders kijken.... Livestream van NOS was echter ook prima...
Ik kijk nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef Mr. Orange het volgende:
Ontvangen jullie geen BBC1 in NL??
Try Ierland.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:18 schreef Nielsch het volgende:
6-3 bij rust! Ik vind beide landen sterk spelen. Ierland is in mijn opinie wel iets sterker. Het is een leuke wedstrijd tot nu toe, ook al zijn er nog geen tries gedrukt.
Zou idd leuk zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, op zich wel jammer. Ik hoop namelijk op een shocker door Italie.
ENGELAND!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:58 schreef Salamando het volgende:
Wie is nou de favoriet? Frankrijk toch weer of?
Inderdaad, op de BBC of anders hier:quote:
Laatste keer dat Frankrijk verloor in het openingsduel is 1975quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef Nielsch het volgende:
Eens kijken of Schotland voor een verrassing kan zorgen in 't Stade de France...
+ Conversie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:03 schreef borisz het volgende:
En de eerste try voor de stokbroden na een counter. COnversie ook raak
7-0
Je kan ook gewoon BBC 1 kijken...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef Rockiejj het volgende:
Borisz, kijk jij via http://nos.nl/dossier/216497-rugby-six-nations/tab/119/live/ ?
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon BBC 1 kijken...
De scrum in laten storten... en dat mag niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef WinningMood het volgende:
Leuk om naar te kijken zeg.
Ik heb een vraag:
Tijdens de scrum werd er op een gegeven moment telkens afgefloten tegen Schotland. Wel vier keer geloof ik. Waarom? Wat voor fout maakte Schotland tijdens de scrum?
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrum_(rugby)quote:There are a large number of rules regarding the specifics of what can and cannot be done during a scrum. Front rowers must engage square on, rather than bore in on an angle. Front-rowers are also banned from twisting their bodies, pulling opponents, or doing anything that might collapse the scrum. The back row must remain bound until the ball has left the scrum. For flankers, this means keeping one arm, up to the shoulder, in contact with the scrum. The scrum must be stable, stationary and parallel to the goal-lines when they feed the ball; otherwise a free kick is awarded to the non-offending team. By strict letter of the law, the ball must be fed into the middle of the tunnel with its major axis parallel to the ground and touchline; however this is becoming less strictly enforced as the photo in this article illustrates. The ball must be thrown in quickly and in a single movement this means that a feed cannot be faked. Once the ball has left the hands of the scrum-half the scrum has begun.
Ja inderdaad, dat dacht ik dus ook al..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:20 schreef Nielsch het volgende:
try schotland, chabal had die kunnen tegenhouden...
ik wel, behoorlijk wat jaren gedaan, maar na afgelopen seizoen gestopt in verband met voortdurende pijn in m'n knieën.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef Rockiejj het volgende:
Rugbyen jullie zelf ook / Hebben jullie ooit gerugbyd?
Healy kreeg toch ook geel? Uiteindelijk. Of was dat iemand anders? Volgens mij was er zelfs iemand die rood verdiende vanwege een belachelijk gevaarlijke tackle, maar misschien was dat ook wel in de Wales - Engeland wedstrijd.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef knnth het volgende:
Ierland is aan het overwegen om een klacht in te dienen tegen de scheidsrechter ivm een excuusbrief aan de coach van Italië dat hij vorig jaar zo vaak tegen Castrogiovanni floot en het hoge aantal penalty's tegen, vooral tijdens de scrum.
Als je je bedenkt dat dat er minstens 1 persoon van de Ierse front row geel had verdiend zou ik alleen maar blij zijn dat het niet gebeurd is en lekker verder werken aan dat standbeeld voor O'Gara ofzo ...
Healy kreeg geel volgens mij ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Healy kreeg toch ook geel? Uiteindelijk. Of was dat iemand anders? Volgens mij was er zelfs iemand die rood verdiende vanwege een belachelijk gevaarlijke tackle, maar misschien was dat ook wel in de Wales - Engeland wedstrijd.
Ronan O'Gara is een drol!
Vind je Gray zo goed ja? Ik vind het zelf moeilijk om de voorwaartsen te beoordelen maar hij oogt altijd zo sloom. Ligt misschien aan mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:11 schreef knnth het volgende:
Richie Gray (Schotland) kan vandaag misschien niet spelen door een buikgriep oid ... dat is balen, ik ben helemaal fan van die speler. Hopelijk speelt hij tegen Ierland wel, dan ben ik er weer bij
Ik ben erg benieuwd naar Engeland-Italië ... kijken of de vorm van Italië van vorige week een uitschieter was of dat ze het de titelkandidaat echt lastig gaan maken. Verliezen mag maar dan graag met niet meer dan 15 punten, dan houd ik er nog geld aan over
Zelfde voor Schotland, als ze net zo goed spelen als vorige week dan vegen ze Wales van het veld. Wales moet echt beter ... hopelijk kan Hook ze wat impulsen geven.
Ik ben niet zo snel fan van voorwaartsen, op #8's na dan (Parisse, Harinordoquy, Heaslip) maar Gray viel me vorige week zo positief op. Heel dynamisch, heel brutaal. Echt jammer dat hij ziek was vandaag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef StinsonB het volgende:
[..]
Vind je Gray zo goed ja? Ik vind het zelf moeilijk om de voorwaartsen te beoordelen maar hij oogt altijd zo sloom. Ligt misschien aan mij
Martin Johnson is niet blij met die swan-dives.... en wel hierom:quote:Op zondag 13 februari 2011 13:13 schreef knnth het volgende:
Nielsch, was Engeland in 2003 ook zo goed of is dit Engeland al in betere vorm?
Ashton is trouwens een held door gewoon weer die swallow dive te doenHopelijk voor hem gaat dat nooit mis ...
Hoe laat begint die pot?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:23 schreef Nielsch het volgende:
Straks Ierland tegen Frankrijk! Ben benieuwd wie de aansluiting met Engeland zal behouden. Ierland zal echt een stuk beter moeten spelen dan vorige week, willen ze een kans maken tegen de Fransen.
TMO?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:30 schreef Nielsch het volgende:
die speler die het schopje gaf raakte de bal volgens mij niet eens, hence een knock-on...? volgens mij mag de TMO daar echter niet op letten en alleen maar bepalen of de try goed gedrukt is..
Ierland heeft het natuurlijk ook nog zelf in de hand. Als ze winnen van Engeland en Engeland wint weer van Frankrijk, ligt er nog behoorlijk wat open. Als heeft Engeland wel een mooi doelsaldo behaald tegen Italie, dat heeft Ierland dan weer niet gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef knnth het volgende:
Nouja, het gaat nu dus inderdaad alleen nog maar tussen Engeland en Frankrijk. GO ENGLAND!
Laat het vandaag zijn!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:19 schreef knnth het volgende:
Ik zie uit naar de dag dat Italië de Garibalditrofee een keer wint.
long shotquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:59 schreef knnth het volgende:
Graag wel met 4 try's voor Italië en 1 voor Frankrijk, dan houd ik er zelfs geld aan over
De website van de London Wasps misschien? https://tickets.wasps.co.uk/Online/default.asp?brand=Waspsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:45 schreef TheFastOne het volgende:
Ik, een fervent voetbalfan, vind rugby(op hoog niveau niet die crap in Nederland) veel leuker om naar te kijken dan voetbal, keihard erin gaan. Maar altijd met respect voor tegenstander en scheidsrechter:D Supersport en ik ga eens een keer proberen kaartjes te scoren voor de Wasps. Iemand ee
n adresje?
Op 23 april spelen de London Wasps tegen Bath Rugby in Twickenham. Geweldig mooi stadion en zeker de moeite waard om te bekijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De website van de London Wasps misschien? https://tickets.wasps.co.uk/Online/default.asp?brand=Wasps
Ik weet niet of je in London woont (omdat je naar the Wasps wil), maar ondanks de naam spelen de London Wasps niet in London, maar zo'n 50 kilometer daarbuiten. Als je in London wilt gaan kun je ook naar de Harlequins of wachten totdat er een competitiewedstrijd in Wembley of Twickenham wordt georganiseerd. Zowel de London Irish als de Saracens doen dat een paar keer per jaar.
Dankquote:Op zondag 13 maart 2011 09:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op 23 april spelen de London Wasps tegen Bath Rugby in Twickenham. Geweldig mooi stadion en zeker de moeite waard om te bekijken.
Tsja, het is nog mogelijk dat Wales de 6N wint, maar het zal zeer moeilijk worden...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
Doelsaldo lees ik op wikipedia.
Engeland +67. Wales +25.
En misschien nog wel toffer: op 27 maart spelen de Crusaders (uit Nieuw Zeeland) een Super 15 Rugby wedstrijd tegen de Sharks (uit Zuid Afrika) in Twickenham.quote:
Dan ben ik jarig...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En misschien nog wel toffer: op 27 maart spelen de Crusaders (uit Nieuw Zeeland) een Super 15 Rugby wedstrijd tegen de Sharks (uit Zuid Afrika) in Twickenham.
http://www.espnscrum.com/super-rugby-2011/rugby/story/136424.html
Ja, hier is het bij winst 2, gelijkspel 1 en verlies 0 punten. Compleet anders dan bij de competitie waar het 4, 2 en 0 is en waar je nog bonuspunten kan verdienen door 4 tries of meer te drukken of door met 7 of minder wedstrijdpunten te verliezen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dank je.Hebben ze hier nou weer een ander puntensysteem dan bij competitie?
Thanks. En daarna telt doelsaldo of onderling resultaat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, hier is het bij winst 2, gelijkspel 1 en verlies 0 punten. Compleet anders dan bij de competitie waar het 4, 2 en 0 is en waar je nog bonuspunten kan verdienen door 4 tries of meer te drukken of door met 7 of minder wedstrijdpunten te verliezen.
Ze spelen echt geweldigquote:
Doelsaldo... dus als Engeland met veel verliest en Wales goed wint, kan Wales zelfs nog de 6N winnen, ook al hebben ze het onderlinge duel met Engeland verloren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Thanks. En daarna telt doelsaldo of onderling resultaat?
Stel Engeland verliest met 10 doelpunten verschil. Hoe moet Wales dan winnen ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doelsaldo... dus als Engeland met veel verliest en Wales goed wint, kan Wales zelfs nog de 6N winnen, ook al hebben ze het onderlinge duel met Engeland verloren.
Jinxquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Tommy2K het volgende:
En het wordt maar erger en erger voor Engeland
GOede vraagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wanneer word jij nou eens gevorderd econoom eigenlijk?
Met 26 staan ze gelijk toch? Wat geeft in dat geval de doorslag? Onderling resultaat of het aantal tries?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:42 schreef borisz het volgende:
[..]
GOede vraag. Als ik mijn scriptie af heb ofzo?
.
24-8 FT
67 - 16 = 51. -25 = 26. Wales moet met 26 punten verschil winnen voor de titel.
Ja 26 is gelijk. Dan telt het aantal try's.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met 26 staan ze gelijk toch? Wat geeft in dat geval de doorslag? Onderling resultaat of het aantal tries?
Sowieso tegen Frankrijk.quote:
Cool. Is er een club bij je in de buurt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook op rugby. Waarschijnlijk volgende week even kijken bij een training. Heb zin om weer een teamsport te doen na jarenlang fitness, muay-thaiboksen en squashen. Voor voetbal ben ik niet helemaal in de wieg gelegd en rugby lijkt me tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.independent.co(...)ds-fate-2253352.html
Jup, Rugbyclub Groningen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Cool. Is er een club bij je in de buurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |