Hm, dan hou je vast erg van sterke drank? Snap alleen niet waarom ze bij Hooghoudt luiers verkopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu actifit. Boodschappen bij hooghoudt en bumblies zitten niet fijn vind ik. Babydry stinken zo, dus ik hoop dat deze dat niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt ook wel erg aan het gewicht, de grootte en bouw van je kindje denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Zana het volgende:
en hoeveel maat 1 en maat 2 heb je nodig, want die kilo's overlappen voor een gedeelde bij beide maten...
Stiemie hoe bevallen die Lidl luiers?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:48 schreef Stiemie het volgende:
Vandaag eens luiers voor Esmee bij de Lidl meegenomen. Eens kijken wat dit avontuur ons gaat brengen
Hier ook lidl-fan, maar voor 4+ ben ik even overgestapt naar c1000 huismerk. Geloof 3 of 4 pakken, en daarna door naar 5 van de lidlquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het jammer dat de 4+maat niet bestaat (hier bij Lidl staat alleen 3,4 en maat 5)
Maar die van jou was ook wel kleinquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef pessie het volgende:
Ik had 2 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 ingekocht volgens mij. We begonnen met maat 0 en dat pak maat 2 heeft minimaal 2 maanden in de kast gelegen.
Ja eigenlijk erg goed! We hebben in de tussentijd ook een pak van ah eigen merk gehad en die bevielen ook heel goed. Esmee heeft nog maat 4 dus gelukkig hebben we het 4+ probleem bij Lidl nog nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Stiemie hoe bevallen die Lidl luiers?
Ik vind het jammer dat de 4+maat niet bestaat (hier bij Lidl staat alleen 3,4 en maat 5)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |