Jupquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een meisje, denk ik.
Mag ik overigens uit de OP afleiden dat het over ende voorbij is?
Soms hebben we meer gemeen dan goed isquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet gesolliciteerd. Ik ben gevraagd.
Helemaal zwart is wel vrij emo jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een fase waarin ik onbewust soms compleet in het zwart liep.
Mijn baas toen: Suusje, gaat het wel goed met je? Zo'n fleurige meid als jij moet er toch ook fleurig bij lopen, en niet in het zwart?
Ik ben toen maar weer begonnen met het kopen van nieuwe kleren, maar dan eens in een andere kleur dan zwart.
Nu draag ik vooral zwart, blauw, grijs en wit.
Ik draag heel vaak helemaal zwart. Past wel vind ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helemaal zwart is wel vrij emo ja
Maar jij kan zwart hebben met je haar- en huidskleur. Ik kan het niet hebben, dan lijk ik net Morticia Addams. Ik moet met mijn bleke huidskleur meer bruin, (donker)grijs en (donker)blauw hebben ipv zwart
Komtie vragen of hij nog mee moet naar Oma vanavond (die is jarig). Dus ik geef aan: Nee jij bent ziek, ik ga zo alleen. Dan ben ik vanavond thuisquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een wijf. Maar doel bereikt, hij ligt in zijn nest.
Ik heb natuurlijk weer zo'n vaag niet te definieeren tintje ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar jij kan zwart hebben met je haar- en huidskleur. Ik kan het niet hebben, dan lijk ik net Morticia Addams. Ik moet met mijn bleke huidskleur meer bruin, (donker)grijs en (donker)blauw hebben ipv zwart
Ach, toch een paar maanden plezier gehad, neem ik aan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Jupvrijheid blijheid ( nu maar even een jaar wachten voordat ik dat ook echt weer geloof)
aha, ik heb een hokje gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ken dat ja! Dat had ik bij dit bedrijf ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet gesolliciteerd. Ik ben gevraagd.
Naast me zorgen maken om hem en het gebel en sms en gezeik van zn ex zat worden wel ja..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, toch een paar maanden plezier gehad, neem ik aan.
Och, over een half uur bedenkt ie zich waarschijnlijk dat je een punt hebt en zet hij zijn eigenwijzigheid aan de kant. Of niet, maar hij moet gewoon uitzieken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Komtie vragen of hij nog mee moet naar Oma vanavond (die is jarig). Dus ik geef aan: Nee jij bent ziek, ik ga zo alleen. Dan ben ik vanavond thuis
Maar dat was niet wat hij wilde horenEcht he..
Mja hij ligt inderdaad in bed.
ik dacht dat jij alleen last van je hormonen zou krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Komtie vragen of hij nog mee moet naar Oma vanavond (die is jarig). Dus ik geef aan: Nee jij bent ziek, ik ga zo alleen. Dan ben ik vanavond thuis
Maar dat was niet wat hij wilde horenEcht he..
Mja hij ligt inderdaad in bed.
Daarom zeggen mensen ook "we" zijn zwanger tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen last van je hormonen zou krijgen
Vind ik dus ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, over een half uur bedenkt ie zich waarschijnlijk dat je een punt hebt en zet hij zijn eigenwijzigheid aan de kant. Of niet, maar hij moet gewoon uitzieken.
Ach hij heeft wel vaker dit soort momenten. Helemaal sinds IK zwanger benquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen last van je hormonen zou krijgen
Dat geld hier echt hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zeggen mensen ook "we" zijn zwanger tegenwoordig.
Ach, voor hem is het natuurlijk ook allemaal spannend en nieuw en maf. Maar dan zonder de hormonen en lichamelijke toestanden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik dus ook.
[..]
Ach hij heeft wel vaker dit soort momenten. Helemaal sinds IK zwanger ben
Ooit gehoord van "seizoenstype"? Dat je qua huidskleur en natuurlijke haarkleur in te delen bent in één van de 4 seizoenen met bijbehorende kleuren enzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk weer zo'n vaag niet te definieeren tintje ja.
Bruin draag ik dus nooit. En geel en zo'n huidskleurtintje al helemaal niet.
Dan lijk ik echt een lijk.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Waarom kan ik mn schoenlepel niet vinden als ik juist die schoenen aan wil waar ik ze bij nodig heb
Hij drinkt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, voor hem is het natuurlijk ook allemaal spannend en nieuw en maf. Maar dan zonder de hormonen en lichamelijke toestanden.
Maar goed, dan nog, moet ie gewoon niet miepen, eigenlijk gewoon even een paar borrels drinken en uitzweten, die ziekigheid.
Hmm ok, wilde er nog een positieve draai aan geven, maar dat lukt dus niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Naast me zorgen maken om hem en het gebel en sms en gezeik van zn ex zat worden wel ja..
Was er liever maar nooit aan begonnen.. minder pijnlijk en veel fijner!
Nope... gaat niet werken... sryquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ok, wilde er nog een positieve draai aan geven, maar dat lukt dus niet.
Kutwijfquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]Sorry ... schoenlepel
![]()
![]()
Is dat om te tenenkaas uit je schoenen te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |