Alsof je je überhaupt echt gekrenkt zou moeten voelen als bepaalde mensen zeggen dat ze iets niet leuk vinden wat jij leuk vindt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef Evie het volgende:
[..]
7o9 is te cool om het zich een reet te laten schelen wat bepaalde mensen zeggen
Precies... mensen hebben recht op een eigen mening.. al weten ze soms niet wat ze missenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsof je je überhaupt echt gekrenkt zou moeten voelen als bepaalde mensen zeggen dat ze iets niet leuk vinden wat jij leuk vindt.
Of je vind iets gewoon geen fuck aan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies... mensen hebben recht op een eigen mening.. al weten ze soms niet wat ze missen
True, that would be illogical and irrelevant.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef Evie het volgende:
7o9 is te cool om het zich een reet te laten schelen wat bepaalde mensen zeggen
Lekker als je dat alleen voor jezelf doet... heerlijk oprecht weer...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik geef je toch wel een kusje als ik dat wil
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Techno het volgende:
[..]
True, that would be illogical and irrelevant.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Lekker als je dat alleen voor jezelf doet... heerlijk oprecht weer...
Gelukkig maar, anders zou het maar een saaie boel worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef Ripley het volgende:
Inderdaad. Smaken verschillen gewoon, deal with it.
Topquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]
In dat geval nooit meer zoentjes voor Evie
Hoe kan dat nou? Je woont in centrum Maastricht.... daar is altijd wel wat te doen lijkt me??quote:
Nog wat specifieks op het oog?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Ripley het volgende:
eindelijk is mijn salris binnen! shoppen!
van wie nie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
True probleem ligt m ook meer in dat ik geen geld mag uitgeven
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vroeg me af waarom dit topic iedere keer van titel veranderd. Maar toen kwam ik erachter dat hier om het uur 300 posts voorbij komen.
Tas en schoenen. Schoenen vallen gaten in en tas kan niet meer dicht.quote:
Dat vind ik altijd de leukste dingen om te kopen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tas en schoenen. Schoenen vallen gaten in en tas kan niet meer dicht.
Daarnaast wil ik wle een leuk nieuw jurkje of oz, heb ook nog een bijenkorfbon liggen
minimaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vroeg me af waarom dit topic iedere keer van titel veranderd. Maar toen kwam ik erachter dat hier om het uur 300 posts voorbij komen.
Schoenen kopen, mja sneakers in mijn geval, is leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Ripley het volgende:
Tas en schoenen. Schoenen vallen gaten in en tas kan niet meer dicht.
Daarnaast wil ik wle een leuk nieuw jurkje of oz, heb ook nog een bijenkorfbon liggen
Ik vind schoenen kopen niet zo leuk... nieuwe schoenen hebben dan weer welquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd de leukste dingen om te kopen.
Dat heb ik juist met broeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef rival het volgende:
Ik vind schoenen kopen niet zo leuk... nieuwe schoenen hebben dan weer wel
zie ik eindelijk een leuke schoen, dan is die er niet meer in mijn maat....
dat heb ik met andere dingen weinig
Ik heb maat 37, dus mijn maat is er meestal wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind schoenen kopen niet zo leuk... nieuwe schoenen hebben dan weer wel
zie ik eindelijk een leuke schoen, dan is die er niet meer in mijn maat....
dat heb ik met andere dingen weinig
Lengtemaat-vs breedtemaat die dan nooit helemaal klopt denk ik?quote:
That narrows it down en dan ben je snel klaar! Als man zijnde moet je dat toch geweldig vinden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat schoenen kopen, want van de 12309482390784 soorten zijn er vaak maar 2 ofzo die ik ECHT tof vind.
Nee, aangezien ik die 2 pas meestal vind als ik al 4 weekenden de hele stad rond ben gelopen op zoek naar schoenen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
That narrows it down en dan ben je snel klaar! Als man zijnde moet je dat toch geweldig vinden!
Nee want juist die zijn er dan niet meer in de goede maatquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
That narrows it down en dan ben je snel klaar! Als man zijnde moet je dat toch geweldig vinden!
Ja, precies. Of ze hebben mijn maat wel maar net niet in de wassing die ik mooi vind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Kluts het volgende:
Lengtemaat-vs breedtemaat die dan nooit helemaal klopt denk ik?
Ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik weer geen problemen mee, in tegendeel juist. altijd heel snel klaar..
herkenbaar! alleen met schoenen heb ik daar last van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik die 2 pas meestal vind als ik al 4 weekenden de hele stad rond ben gelopen op zoek naar schoenen.
Ja, dat ene leuke kassameisje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
iemand zo nog wat nodig van de Makro/Sligro?
een doos roze fruitella, lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
iemand zo nog wat nodig van de Makro/Sligro?
Das niet bij de vestiging waar ik normaal kom danquote:
verstandig verbod dan van/voor jezelf';)quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mezelf, verhuizing he en nu ff geen werk, studiekosten weer dus zodoende
Gelukkig heb je een vriendin met modegevoel die de volgende keer het voorwerk wel doet dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik die 2 pas meestal vind als ik al 4 weekenden de hele stad rond ben gelopen op zoek naar schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |