Zwart staat jou goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dus het idee dat ik voor mezelf een zwart pak wil kopen als ik weer een baan heb kan ik beter vergeten?
buiten de management en financiele wereld sowieso wel, volgens mij. De keren dat ik iemand in pak tegenover me had, zijn makkelijk op 1 hand te tellen, terwijl ik zeker 10-15 gesprekken heb gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
In een creatieve omgeving is de kledingetiquette idd wel weer totaal anders.
Voor mannen he, hoe dat bij vrouwen zit weet ik niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef Kluts het volgende:
Oh, dus het idee dat ik voor mezelf een zwart pak wil kopen als ik weer een baan heb kan ik beter vergeten?
Mwah, als je geen idee hebt van het bedrijf waar je terecht komt dan niet nee. Maar meestal zoek je dat van te voren uit. En de meesten waar ik heb gewerkt, spring je er echt uit als je in volledig pak komt. Pantalon + overhemd kan altijd, zal nooit TE over- of underdressed zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet me denk ik wel een beetje bij Joe aansluiten, daar ik wel ongeveer een beeld heb van de branche waarin hij solliciteert en daarin is de kledingetiquette idd wel wat anders intern. Maar naar mijn idee kun je beter overdressed dan underdressed zijn.
Zit jij nu over mijn scharrels te oordelen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Beter dan sex met je matige scharrels.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een forum, lelijke autist.
Hij is ziek. Vanaf oudjaarsdag. We slapen nachten niet omdat hij ligt te hoesten en mij wakker houdt. Ik ben al een paar keer beneden op de bank gaan liggen omdat ik het gewoon niet trok. Nu heb ik de huisarts gebeld. Net langs geweest. Heb ik een neusspray gehad. Die weigert hij te gebruiken. Want hij heeft gegoogled en dat helpt helemaal niet bij zijn klachten. Dat hoestdrankje dat ik gekocht hebt helpt veel beter! Dus ik geef aan dat ik niet wist dat hij medicijnen had gestudeerd en beter een huisartsenpraktijk kon beginnen. En dat wij nooit meer naar onze huisarts gaan aangezien hij het toch beter weet en mijn huisarts onzin verkondigd.quote:
Vorig jaar had ik een fase waarin ik onbewust soms compleet in het zwart liep.quote:
Pantalon vind ik vrij kansloos. Je hebt tegenwoordig hele mooie nette broeken zonder vouw.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, als je geen idee hebt van het bedrijf waar je terecht komt dan niet nee. Maar meestal zoek je dat van te voren uit. En de meesten waar ik heb gewerkt, spring je er echt uit als je in volledig pak komt. Pantalon + overhemd kan altijd, zal nooit TE over- of underdressed zijn.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
Ik draag ieg geen stropdassen. Ik heb wel een paar vrij dure pakken, maar ik heb ze zelden aan.
Hmz ik draag toch liever jurkjes denk ik!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, als je geen idee hebt van het bedrijf waar je terecht komt dan niet nee. Maar meestal zoek je dat van te voren uit. En de meesten waar ik heb gewerkt, spring je er echt uit als je in volledig pak komt. Pantalon + overhemd kan altijd, zal nooit TE over- of underdressed zijn.
Heb je ook gesolliciteerd in een labjas?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
En op mijn werk lopen ze allemaal in een labjas, met lelijke schoenen (en hoofden)
Veel soeps kan het nooit zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef missbehavin het volgende:
Zit jij nu over mijn scharrels te oordelen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een fase waarin ik onbewust soms compleet in het zwart liep.
Mijn baas toen: Suusje, gaat het wel goed met je? Zo'n fleurige meid als jij moet er toch ook fleurig bij lopen, en niet in het zwart?
Ik ben toen maar weer begonnen met het kopen van nieuwe kleren, maar dan eens in een andere kleur dan zwart.
Nu draag ik vooral zwart, blauw, grijs en wit.
Hoestdrank helpt niet.. fact.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is ziek. Vanaf oudjaarsdag. We slapen nachten niet omdat hij ligt te hoesten en mij wakker houdt. Ik ben al een paar keer beneden op de bank gaan liggen omdat ik het gewoon niet trok. Nu heb ik de huisarts gebeld. Net langs geweest. Heb ik een neusspray gehad. Die weigert hij te gebruiken. Want hij heeft gegoogled en dat helpt helemaal niet bij zijn klachten. Dat hoestdrankje dat ik gekocht hebt helpt veel beter! Dus ik geef aan dat ik niet wist dat hij medicijnen had gestudeerd en beter een huisartsenpraktijk kon beginnen. En dat wij nooit meer naar onze huisarts gaan aangezien hij het toch beter weet en mijn huisarts onzin verkondigd.
Maar de griep heerst! En jij hebt het ook. Ja ik had longontsteking maar ben ik vanaf gekomen door 2 weken lang onder de wol te gaan liggen en niet achter mijn pc op zolder te gaan hangen.
Ja maar wat maakt het nou uit? Ik ben toch thuis en jij zat ook achter je laptop. Ja in bed, en ik slikte paracetamol en hoestdrank om er vanaf te komen. En nu heb jij mij weer aangestoken met je griep. Wordtie me toch een partij boosIK MAIL WEL NAAR MIJN WERK DAT IK NIET MEER WERK EN IN BED GA OMDAT IK ANDERS RUZIE HEB THUIS!!
Nee meneer je hebt geen ruzie. Je laat me voor jan lul naar de huisarts bellen. Ik krijg een advies. Dat sla je in de wind. En dan moet ik na 3 weken weinig slaap maar blij zijn dat jij het beter weet allemaal. Je zoekt het maar uit maar zeik dan niet tegen me. O en haal je spullen even van mijn bed en ga dan op zolder je de tering hoesten 's nachts. Heb ik geen last meer van je.![]()
Dus nu issie pissig zijn pc gaan uit zetten en in bed gaan liggen
quote:
Nou ja, of hoe dat ook heet, iig geen spijkerbroek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pantalon vind ik vrij kansloos. Je hebt tegenwoordig hele mooie nette broeken zonder vouw.
Ik vind een pantalon zonder jasje ook niet mooi.
Ik heb niet gesolliciteerd. Ik ben gevraagd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Tally het volgende:
Heb je ook gesolliciteerd in een labjas?
Wat een wijf. Maar doel bereikt, hij ligt in zijn nest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is ziek. Vanaf oudjaarsdag. We slapen nachten niet omdat hij ligt te hoesten en mij wakker houdt. Ik ben al een paar keer beneden op de bank gaan liggen omdat ik het gewoon niet trok. Nu heb ik de huisarts gebeld. Net langs geweest. Heb ik een neusspray gehad. Die weigert hij te gebruiken. Want hij heeft gegoogled en dat helpt helemaal niet bij zijn klachten. Dat hoestdrankje dat ik gekocht hebt helpt veel beter! Dus ik geef aan dat ik niet wist dat hij medicijnen had gestudeerd en beter een huisartsenpraktijk kon beginnen. En dat wij nooit meer naar onze huisarts gaan aangezien hij het toch beter weet en mijn huisarts onzin verkondigd.
Maar de griep heerst! En jij hebt het ook. Ja ik had longontsteking maar ben ik vanaf gekomen door 2 weken lang onder de wol te gaan liggen en niet achter mijn pc op zolder te gaan hangen.
Ja maar wat maakt het nou uit? Ik ben toch thuis en jij zat ook achter je laptop. Ja in bed, en ik slikte paracetamol en hoestdrank om er vanaf te komen. En nu heb jij mij weer aangestoken met je griep. Wordtie me toch een partij boosIK MAIL WEL NAAR MIJN WERK DAT IK NIET MEER WERK EN IN BED GA OMDAT IK ANDERS RUZIE HEB THUIS!!
Nee meneer je hebt geen ruzie. Je laat me voor jan lul naar de huisarts bellen. Ik krijg een advies. Dat sla je in de wind. En dan moet ik na 3 weken weinig slaap maar blij zijn dat jij het beter weet allemaal. Je zoekt het maar uit maar zeik dan niet tegen me. O en haal je spullen even van mijn bed en ga dan op zolder je de tering hoesten 's nachts. Heb ik geen last meer van je.![]()
Zolang hij op zolder ligt kan het me geen reet schelen! Als ik maar slaapquote:
Ja, maar jij bent een meisje, denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz ik draag toch liever jurkjes denk ik!
Groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Zolang hij op zolder ligt kan het me geen reet schelen! Als ik maar slaap
Dat felle donkerblauw draag ik nu ook veel, heb ik ook een mooie jas van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Ik draag veel grijs ook idd, heerlijke kleur.
Mja, alsnog is het doel bereikt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
Jupquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een meisje, denk ik.
Mag ik overigens uit de OP afleiden dat het over ende voorbij is?
Soms hebben we meer gemeen dan goed isquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet gesolliciteerd. Ik ben gevraagd.
Helemaal zwart is wel vrij emo jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een fase waarin ik onbewust soms compleet in het zwart liep.
Mijn baas toen: Suusje, gaat het wel goed met je? Zo'n fleurige meid als jij moet er toch ook fleurig bij lopen, en niet in het zwart?
Ik ben toen maar weer begonnen met het kopen van nieuwe kleren, maar dan eens in een andere kleur dan zwart.
Nu draag ik vooral zwart, blauw, grijs en wit.
Ik draag heel vaak helemaal zwart. Past wel vind ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helemaal zwart is wel vrij emo ja
Maar jij kan zwart hebben met je haar- en huidskleur. Ik kan het niet hebben, dan lijk ik net Morticia Addams. Ik moet met mijn bleke huidskleur meer bruin, (donker)grijs en (donker)blauw hebben ipv zwart
Komtie vragen of hij nog mee moet naar Oma vanavond (die is jarig). Dus ik geef aan: Nee jij bent ziek, ik ga zo alleen. Dan ben ik vanavond thuisquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een wijf. Maar doel bereikt, hij ligt in zijn nest.
Ik heb natuurlijk weer zo'n vaag niet te definieeren tintje ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar jij kan zwart hebben met je haar- en huidskleur. Ik kan het niet hebben, dan lijk ik net Morticia Addams. Ik moet met mijn bleke huidskleur meer bruin, (donker)grijs en (donker)blauw hebben ipv zwart
Ach, toch een paar maanden plezier gehad, neem ik aan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Jupvrijheid blijheid ( nu maar even een jaar wachten voordat ik dat ook echt weer geloof)
aha, ik heb een hokje gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ken dat ja! Dat had ik bij dit bedrijf ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet gesolliciteerd. Ik ben gevraagd.
Naast me zorgen maken om hem en het gebel en sms en gezeik van zn ex zat worden wel ja..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, toch een paar maanden plezier gehad, neem ik aan.
Och, over een half uur bedenkt ie zich waarschijnlijk dat je een punt hebt en zet hij zijn eigenwijzigheid aan de kant. Of niet, maar hij moet gewoon uitzieken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Komtie vragen of hij nog mee moet naar Oma vanavond (die is jarig). Dus ik geef aan: Nee jij bent ziek, ik ga zo alleen. Dan ben ik vanavond thuis
Maar dat was niet wat hij wilde horenEcht he..
Mja hij ligt inderdaad in bed.
ik dacht dat jij alleen last van je hormonen zou krijgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Komtie vragen of hij nog mee moet naar Oma vanavond (die is jarig). Dus ik geef aan: Nee jij bent ziek, ik ga zo alleen. Dan ben ik vanavond thuis
Maar dat was niet wat hij wilde horenEcht he..
Mja hij ligt inderdaad in bed.
Daarom zeggen mensen ook "we" zijn zwanger tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen last van je hormonen zou krijgen
Vind ik dus ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, over een half uur bedenkt ie zich waarschijnlijk dat je een punt hebt en zet hij zijn eigenwijzigheid aan de kant. Of niet, maar hij moet gewoon uitzieken.
Ach hij heeft wel vaker dit soort momenten. Helemaal sinds IK zwanger benquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen last van je hormonen zou krijgen
Dat geld hier echt hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zeggen mensen ook "we" zijn zwanger tegenwoordig.
Ach, voor hem is het natuurlijk ook allemaal spannend en nieuw en maf. Maar dan zonder de hormonen en lichamelijke toestanden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik dus ook.
[..]
Ach hij heeft wel vaker dit soort momenten. Helemaal sinds IK zwanger ben
Ooit gehoord van "seizoenstype"? Dat je qua huidskleur en natuurlijke haarkleur in te delen bent in één van de 4 seizoenen met bijbehorende kleuren enzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk weer zo'n vaag niet te definieeren tintje ja.
Bruin draag ik dus nooit. En geel en zo'n huidskleurtintje al helemaal niet.
Dan lijk ik echt een lijk.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Waarom kan ik mn schoenlepel niet vinden als ik juist die schoenen aan wil waar ik ze bij nodig heb
Hij drinkt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, voor hem is het natuurlijk ook allemaal spannend en nieuw en maf. Maar dan zonder de hormonen en lichamelijke toestanden.
Maar goed, dan nog, moet ie gewoon niet miepen, eigenlijk gewoon even een paar borrels drinken en uitzweten, die ziekigheid.
Hmm ok, wilde er nog een positieve draai aan geven, maar dat lukt dus niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Naast me zorgen maken om hem en het gebel en sms en gezeik van zn ex zat worden wel ja..
Was er liever maar nooit aan begonnen.. minder pijnlijk en veel fijner!
Nope... gaat niet werken... sryquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ok, wilde er nog een positieve draai aan geven, maar dat lukt dus niet.
Kutwijfquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]Sorry ... schoenlepel
![]()
![]()
Is dat om te tenenkaas uit je schoenen te eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |