Ja, dat klopt. Omdat HW. En die hapt altijd zo heerlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]was jij niet degene die van de week HW belachelijk maakte omdat ie niet zelf als volwassen kerel een fatsoenlijke spijkerbroek kon uitzoeken?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Verstand en nog meer terecht zelfrespect.. verkopen ze dat daar?
achter lul dan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik loop nooit voor lul, zelfs niet in een vuilniszak oid.
Volgens mij bestaan ze gewoon niet meer. Net als de japanse pinda's gewoon wég.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef PeuRac het volgende:
Hebben ze niet meer bij de Makrovorige keer al gekeken
Dat denken ze allemaal.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Kluts het volgende:
En ik ben ontzettend goed in het kopen van kleren voor mannen.
Mehh nee dank jequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel arrogantie, is in de aanbieding
De Action heeft ze! Ik heb er laatst een hele berg van gekocht. Paars, groen en oranje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze gewoon niet meer. Net als de japanse pinda's gewoon wég.
kijk anders eens op de sitequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan ze gewoon niet meer. Net als de japanse pinda's gewoon wég.
Ik heb zo'n hekel aan die overhemden he. En mijn man vind ze mooi maar koopt ze niet omdat ik ze lelijk vindquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook alleen maar vrouwen die van die lelijke overhemden kopen waar in de kraag en manchetten aan de binnenkant van die kekke bloemetjesstof zit.Of mannen die niet begrepen hebben dat die trend al achterhaald is als er zelfs al kampers in lopen.
Niet dat ik daar winkel verder.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
De Action heeft ze! Ik heb er laatst een hele berg van gekocht. Paars, groen en oranje.. We zijn voor elkaar gemaakt.
En je weet ook precies wat voor type vrouw ernaast moet lopen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan het altijd zien, mannen die gekleed worden door hun vriendin. Die ene hippe trui waar ze zelf de tyfus aan hebben, maar dan maar aandoen onder het mom "tja, het moet maar".
Volgens mij zijn het ook alleen maar vrouwen die van die lelijke overhemden kopen waar in de kraag en manchetten aan de binnenkant van die kekke bloemetjesstof zit.Of mannen die niet begrepen hebben dat die trend al achterhaald is als er zelfs al kampers in lopen.
nopes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent er zaterdag ook toch? Neem wel een doos voor je mee
Ik vind het een fijne winkelquote:
Die overhemden zijn echt voor van die kerels die zo'n net niet baan hebben, maar wel graag bij de mensen die een echte baan hebben willen horen. Alleen mensen die zichzelf serieus nemen dragen gewoon niet zo'n overhemd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die overhemden he. En mijn man vind ze mooi maar koopt ze niet omdat ik ze lelijk vindWij gaan ook nooit samen winkelen want A. ik heb een hekel aan winkelen en B. hij kiest andere zooi dan die ik zou kopen en daar worden we het niet over eens.
Mijn schoonzusje vind ze ook helemaal te gek die overhemden en propt mijn zwager dus in die blouse. Best zei ik haar als je van mijn vent maar af blijftIk vind ze foeilelijk en ga er niet naast lopen als hij zo'n kamperding aan heeft.
Dan wordt t lastig.quote:
Mijn man werkt op een miljoenenbedrijf als boekhouder/controller. En ik vroeg hem ook of mensen hem serieus zouden nemen als hij met zo'n kamperding aan zou komen aanlopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die overhemden zijn echt voor van die kerels die zo'n net niet baan hebben, maar wel graag bij de mensen die een echte baan hebben willen horen. Alleen mensen die zichzelf serieus nemen dragen gewoon niet zo'n overhemd.
Het boeit me geen fuck wat er in is, ik koop gewoon wat ik leuk vind. En daar zit ook wel eens iets tussen wat over een jaar geen fuck meer aan is, maar /care.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En je weet ook precies wat voor type vrouw ernaast moet lopen...
Nee, ik ben zelf niet "modebewust" ik koop gewoon wat me staat. Vaak gewoon klassieke kledingstukken enzo. Doe ik bijdus ook. En hij vertrouwt mij daar ook in
Zeik je nou mijn stijlgevoel af?quote:
Misschien als ie er zo'n leuke gouden ketting met jouw naam eraan bij draagt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man werkt op een miljoenenbedrijf als boekhouder/controller. En ik vroeg hem ook of mensen hem serieus zouden nemen als hij met zo'n kamperding aan zou komen aanlopen
Daar heb ik nu nog steeds geen antwoord op gekregen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
De Action heeft ze! Ik heb er laatst een hele berg van gekocht. Paars, groen en oranje.. We zijn voor elkaar gemaakt.
Mijn overbuurvrouw is zo'n hoog geblondeerde doos (ontzettend lief en aardig dat zeker).quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien als ie er zo'n leuke gouden ketting met jouw naam eraan bij draagt.
Zakelijk overhemd moet gewoon effen wit of licht blauw. En moet vooral geen toeters en bellen hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
Die overhemden zijn echt voor van die kerels die zo'n net niet baan hebben, maar wel graag bij de mensen die een echte baan hebben willen horen. Alleen mensen die zichzelf serieus nemen dragen gewoon niet zo'n overhemd.
Het mag wat mij betreft ook wel een andere kleur. (geen roze)quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Zakelijk overhemd moet gewoon effen wit of licht blauw. En vooral geen toeters en bellen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |