quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw is zo'n hoog geblondeerde doos (ontzettend lief en aardig dat zeker).
Dus ik zei hem dat hij met die blouse aan maar met haar moest samen wonen!
ik heb van die overhemdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan het altijd zien, mannen die gekleed worden door hun vriendin. Die ene hippe trui waar ze zelf de tyfus aan hebben, maar dan maar aandoen onder het mom "tja, het moet maar".
Volgens mij zijn het ook alleen maar vrouwen die van die lelijke overhemden kopen waar in de kraag en manchetten aan de binnenkant van die kekke bloemetjesstof zit.Of mannen die niet begrepen hebben dat die trend al achterhaald is als er zelfs al kampers in lopen.
Maar over smaak viel niet te twisten hè?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb van die overhemden![]()
![]()
Ow, die van vandaag heeft alleen een afwijkend streepjespatroon in de kraag
Sorry Joe, maar dat kan echt niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb van die overhemden![]()
![]()
Ow, die van vandaag heeft alleen een afwijkend streepjespatroon in de kraag
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry Joe, maar dat kan echt niet.
Ik heb me nog nooit wat van trends aangetrokken, ik koop wat ik zelf mooi danwel acceptabel en betaalbaar vind.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar over smaak viel niet te twisten hè?
quote:
Jup. En zal niet de 1e keer zijn dat de persoon tegenover me eenzelfde soort overhemd aan heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef Techno het volgende:
Uhm, Joe, draag je die dingen soms ook bij sollicitaties?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mooi juist. Ik vind een man helemaal in het zwart ook tof, zwart pak, zwart overhemd.
ik kan heel soms zelfs sneakers onder een ( niet al te net) pak wel waarderenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mooi juist. Ik vind een man helemaal in het zwart ook tof, zwart pak, zwart overhemd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef Techno het volgende:
Uhm, Joe, draag je die dingen soms ook bij sollicitaties?
Goed bedoelde tip. Dat kun je beter niet doen, en dat laatste weet je op voorhand nooit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef JoeBravo het volgende:
Jup. En zal niet de 1e keer zijn dat de persoon tegenover me eenzelfde soort overhemd aan heeft.
Zekers welquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan heel soms zelfs sneakers onder een ( niet al te net) pak wel waarderen
moet 'm dat wel staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Een zwart Adidas trainingsjack, zwarte spijkerbroek, zwarte sneakers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mooi juist. Ik vind een man helemaal in het zwart ook tof
Sommige mannen hebben gewoon een apart stijltje wat dat betreft en kunnen het ook hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hiquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben gewoon een apart stijltje wat dat betreft en kunnen het ook hebben.
Maar dat is maar een enkeling en kan ook lang niet overal.
Ik draag wat ik in de kast heb hangen en waar ik me prettig in voel. Dat vind ik belangrijker dan goedbedoelde kledingadviezen, aangezien iedereen weer andere, afwijkende of tegengestelde adviezen heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed bedoelde tip. Dat kun je dat beter niet doen, en dat laatste weet je op voorhand nooit.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet 'm dat wel staan.Ja maar zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
De kleding-ettiquette is vrij éénduidig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef JoeBravo het volgende:
Ik draag wat ik in de kast heb hangen en waar ik me prettig in voel. Dat vind ik belangrijker dan goedbedoelde kledingadviezen, aangezien iedereen weer andere, afwijkende of tegengestelde adviezen heeft.
Daar gaan we weer...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
De kleding-ettiquette is vrij éénduidig.
zwart is een moeilijke "kleur", maar weinig mensen staat het echt. Mij niet iig.quote:
Nou op zich ken ik weinig mensen wie zwart totaal niet staan hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zwart is een moeilijke "kleur", maar weinig mensen staat het echt. Mij niet iig.
Wat doet ie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Tally het volgende:
Echt he... Zelden zou ik hem zijn kop in willen slaanEn zo'n momentje heb ik nu.
afhankelijk van het werk dat je doetquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Better then sex.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oranje? Echt? Echt?
Liefie!
In een creatieve omgeving is de kledingetiquette idd wel weer totaal anders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
afhankelijk van het werk dat je doet
Hey mijn neef!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet dat hij nog nooit in een pakkenreclame of voor een geurtje ofzo gezeten heeft.
ik heb geen enkele behoefte deze discussie met je aan te gaan. Ik weet in wat voor wereld ik solliciteer en wie je hierin tegenkomt. Zoals gezegd, ik kies mijn kleding op basis van wat ik heb, wat ik gepast vind en waar ik me prettig in voel. En die zonder die laatste wordt een sollicitatiegesprek sowieso niks, dus ben niet van plan dit aan te passen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Techno het volgende:
[..]
En op mijn werk lopen ze allemaal in een labjas, met lelijke schoenen (en hoofden)quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Kluts het volgende:
In een creatieve omgeving is de kledingetiquette idd wel weer totaal anders.
Oh, dus het idee dat ik voor mezelf een zwart pak wil kopen als ik weer een baan heb kan ik beter vergeten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zwart is leuk voor smokings, kelners en begrafenisondernemers. En emo's natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Zwart is leuk voor smokings, kelners en begrafenisondernemers. En emo's natuurlijk.
Wat doe je dan op een forum, lelijke autist.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb geen enkele behoefte deze discussie met je aan te gaan.
Ik moet me denk ik wel een beetje bij Joe aansluiten, daar ik wel ongeveer een beeld heb van de branche waarin hij solliciteert en daarin is de kledingetiquette idd wel wat anders intern. Maar naar mijn idee kun je beter overdressed dan underdressed zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb geen enkele behoefte deze discussie met je aan te gaan. Ik weet in wat voor wereld ik solliciteer en wie je hierin tegenkomt. Zoals gezegd, ik kies mijn kleding op basis van wat ik heb, wat ik gepast vind en waar ik me prettig in voel. En die zonder die laatste wordt een sollicitatiegesprek sowieso niks, dus ben niet van plan dit aan te passen.
quote:
Nou ja, als er bij ons iemand in pak komt solliciteren denkt iedereen dat we een accountant over de vloer hebben, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor een fabrieksarbeider zal het wellicht iets anders liggen.
Nu ja. Beter dan sex met je matige scharrels.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
Ho, wacht, nu niet overdrijven he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |