jij bent er zaterdag ook toch? Neem wel een doos voor je meequote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een vriendin met modegevoel die de volgende keer het voorwerk wel doet dan.
Vrouwen hebben geen smaak. Vrouwen kopen alleen maar hippe mode troep, die over 2 weken ouderwets is, maar bij mannenkleding wel net zo duur als de gewone kleding, waarna Bateman een half jaar voor lul loopt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
Gelukkig heb je een vriendin met modegevoel die de volgende keer het voorwerk wel doet dan.
Balisto?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
iemand zo nog wat nodig van de Makro/Sligro?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een cd kun je niet van de harde schijf gooien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:37 schreef Kluts het volgende:
Die nieuwe cd van Duffy. Wát een gejengel!![]()
*flikkert de cd gelijk van de harde schijf*
Ik ben geen modepopje wat alleen maar hippe modetroep koopt Krea.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen smaak. Vrouwen kopen alleen maar hippe mode troep, die over 2 weken ouderwets is, maar bij mannenkleding wel net zo duur als de gewone kleding, waarna Bateman een half jaar voor lul loopt.
Ik loop nooit voor lul, zelfs niet in een vuilniszak oid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen smaak. Vrouwen kopen alleen maar hippe mode troep, die over 2 weken ouderwets is, maar bij mannenkleding wel net zo duur als de gewone kleding, waarna Bateman een half jaar voor lul loopt.
En door haar gleufje halen zeker?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Kreator het volgende:
Moet je elke keer je pasje laten zien.
Die heeft mijn vriend nu ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een cd kun je niet van de harde schijf gooien.
Zijn ze weer bijna op?quote:
quote:
Maar jou zie ik niet binnenkortquote:
HW moet altijd belachelijk worden gemaakt, ongeacht de reden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]was jij niet degene die van de week HW belachelijk maakte omdat ie niet zelf als volwassen kerel een fatsoenlijke spijkerbroek kon uitzoeken?
Oh, je gaat dus niet naar Delft?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
Das niet bij de vestiging waar ik normaal kom dan
Oranjequote:
Uiteindelijk zullen ze wel een keer opgaan jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn ze weer bijna op?
[..]
[..]
Maar jou zie ik niet binnenkort
Je kan het altijd zien, mannen die gekleed worden door hun vriendin. Die ene hippe trui waar ze zelf de tyfus aan hebben, maar dan maar aandoen onder het mom "tja, het moet maar".quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriend nu ook
Maar dan niet de nieuwste mode, gewoon mooie kleding die de persoon past en niet kleding die iemand in een seizoensgebonden keurslijf duwt!
Verstand en nog meer terecht zelfrespect.. verkopen ze dat daar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
iemand zo nog wat nodig van de Makro/Sligro?
quote:
Hebben ze niet meer bij de Makroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |