Ja, met die pony en dat schuingeknipte naar voren. Het hele kapsel vindik wel cool.quote:
Ik zal wel weer josti zijn, ik zie buiten die 3 niets andersquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, met die pony en dat schuingeknipte naar voren. Het hele kapsel vindik wel cool.
edit :quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, met die pony en dat schuingeknipte naar voren. Het hele kapsel vindik wel cool.
Wat erg. Maar misschien voor die ouders wel fijn om iig te weten wat er nu gebeurd is en uitsluitsel te hebben misschien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2432717/lichaam-mirco-gevonden.html
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenland/2432717/lichaam-mirco-gevonden.html
Het is gewoon het enige kapsel wat op de voorgrond staat. Ik probeer het nog wel een keer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal wel weer josti zijn, ik zie buiten die 3 niets anders
Weten wat er is gebeurd en waar je aantoe zal zijn brengt waarsch wel rust. Al zouden ze die dader dood moeten schoppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat erg. Maar misschien voor die ouders wel fijn om iig te weten wat er nu gebeurd is en uitsluitsel te hebben misschien.
Bij mij duurde het ook even voordat deze foto kwam, ik dacht nml. even dat je dat korte pittige kapsel van die chick rechtsonderin mooi vond.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon het enige kapsel wat op de voorgrond staat. Ik probeer het nog wel een keer.
[ afbeelding ]
Wat denk je nou zelf mop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook even voordat deze foto kwam, ik dacht nml. even dat je dat korte pittige kapsel van die chick rechtsonderin mooi vond.
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook even voordat deze foto kwam, ik dacht nml. even dat je dat korte pittige kapsel van die chick rechtsonderin mooi vond.
Waar zien jullie me voor aan?quote:
Ja, want zo doen we dat in onze moderne beschaving, oog om oog, tand om tandquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Weten wat er is gebeurd en waar je aantoe zal zijn brengt waarsch wel rust. Al zouden ze die dader dood moeten schoppen
En toch kan ik daar in deze gevallen mee levenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want zo doen we dat in onze moderne beschaving, oog om oog, tand om tand
Dat past toch helemaal in jouw straatje van het verminderen van de overbevolking?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat je dan automatisch net zo erg maakt als degene die je probeert af te straffen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon lekker los laten lopen dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat je dan automatisch net zo erg maakt als degene die je probeert af te straffen.
Ik niet, ik probeer zoveel mogelijk boven dit soort monsters te staan, en dat betekend dus een eerlijke rechtzaak en een gevangenisstraf + heropvoeding.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kan ik daar in deze gevallen mee leven
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar als het om mijn kind gaat, vrees ik toch dat het niet zo werkt qua gevoel. Vooral niet met de straffen in dit land.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, ik probeer zoveel mogelijk boven dit soort monsters te staan, en dat betekend dus een eerlijke rechtzaak en een gevangenisstraf + heropvoeding.
Als ik mijn beschaving overboord gooi om de bevolking te verminderen, ken ik nog wel wat andere middelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal in jouw straatje van het verminderen van de overbevolking?
Niets mis mee toch, da's geheel volgens het Oude Testament.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
quote:
Nee, zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon lekker los laten lopen dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |