Denk het niet.. is meer dat ik eergister ergens een fokker tegenkwam met m samen en iemand die die fokker kent en ik en hij ook kennen en mogenquote:
Nee, ik zei dat donkerrood en knalrood door elkaar heen wel leuk was, met een blauwe koptelefoon erbij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat het ook aardig klopt met mijn eigen smaak.
Beetman had het er gister over dat knalrood haar trouwens ook wel leuk was.
Netjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet.. is meer dat ik eergister ergens een fokker tegenkwam met m samen en iemand die die fokker kent en ik en hij ook kennen en mogendat ik het niet zo gepast vindt om er verder over uit te wijden..
Zonder die blauwe koptelefoon niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat donkerrood en knalrood door elkaar heen wel leuk was, met een blauwe koptelefoon erbij.
Cool he die seizoenskleuren...quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger echt al in elke kleur rood gehad die je kan bedenken, tot aan brandweerrrood aan toe.
Ik vind dit tof.
[ afbeelding ]
Ik heb een huis, ik vind dat het belangrijkstequote:
Bij jou wel !quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zonder die blauwe koptelefoon niet?
Gefeli iig met je stekkiequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een huis, ik vind dat het belangrijkste![]()
Baal wel dat ik straks de sleutel heb en dan dus gewoon niks kan gaan doen daar. Het is een kale woning. Niks op de vloeren, niks om over te nemen en dan moet ik gaan afwachten tot mn uitkering rond is voor ik laminaat enz kan gaan halen. Maar ja komt wel goed
Dat valt eigenlijk wel mee, in zulke kleuren heb ik het wel eens gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool he die seizoenskleuren...
Heb er zelf heel veel aan gehad, ook qua kiezen van haarkleur enzo!
Oeh, dat rood is waarschijnlijk te oranje voor je...
Oooow ik wil nu ook naar de kapper en een of ander raar kapsel nemen en schijt hebben aan de wereld oei!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool he die seizoenskleuren...
Heb er zelf heel veel aan gehad, ook qua kiezen van haarkleur enzo!
Oeh, dat rood is waarschijnlijk te oranje voor je...
Van mij hoeft het ook niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het niet.. is meer dat ik eergister ergens een fokker tegenkwam met m samen en iemand die die fokker kent en ik en hij ook kennen en mogendat ik het niet zo gepast vindt om er verder over uit te wijden..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet hoor.
Ach ja, i.i.g. kun je nu aan je eigen leven beginnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een huis, ik vind dat het belangrijkste![]()
Baal wel dat ik straks de sleutel heb en dan dus gewoon niks kan gaan doen daar. Het is een kale woning. Niks op de vloeren, niks om over te nemen en dan moet ik gaan afwachten tot mn uitkering rond is voor ik laminaat enz kan gaan halen. Maar ja komt wel goed
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, i.i.g. kun je nu aan je eigen leven beginnen.
Misschien maak je er nog anderen blij meequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:41 schreef Evie het volgende:
[..]had er anders wel een ultiem mooi verhaal van gemaakt voor zover dat kan voor je hoor
Hm is meer een verhaal van: ben ik even blij dat ik die persoon niet ben oidquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien maak je er nog anderen blij mee.
Doet het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger echt al in elke kleur rood gehad die je kan bedenken, tot aan brandweerrrood aan toe.
Ik vind dit tof.
[ afbeelding ]
Die rode dan, van de 3?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hier dus wel.
http://hairstyle.punt.nl/index.php?r_foto=1&id=333595
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |