Liev doen tegen muis anders kots ik over je heen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Arctura het volgende:
Verschrikkelijke spammert ben je ook.
Lief doen tegen mijn zusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liev doen tegen muis anders kots ik over je heen!
Bwahaha, kom maar op, ik heb toch al een week niet gedouched. Veel erger kan het niet worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liev doen tegen muis anders kots ik over je heen!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Arctura het volgende:
[..]
Bwahaha, kom maar op, ik heb toch al een week niet gedouched. Veel erger kan het niet worden.
Zou ze echt thuis in haar bedje zijn gebleven en misschien vroeger op de dag bij de dokter terecht kunnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Het is oh-ohpvallend stil hier inderdaad
Joh, als ze op sterven zou liggen had ik wel een afscheids sms gehadquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Misschien kan ze niet eens meer naar de computer lopen
Of Chico heeft hem ingeslikt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Jamaar misschien kan ze niet bij haar telefoon!
quote:
Auwquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Pagan het volgende:
Godverdegodverdegodver. 1 Koppeling, 850 euro kwijt.Shit!
Erg auw inderdaad.quote:
Graag gedaan hoor mopquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben idd van ellende maar tot 12 uur in bed blijven liggen, toen lang gaan douchen, en net een rondje met de honden gestrompeld. Joy.
Pas om 16.30 naar de dokter hoor![]()
Jammer he, ik leef nog![]()
Het komt allemaal door die kaart van Muis, nu ben ik dr echt ziek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |