Ben je er nu al over uit dat je een Psychologie Master ga doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet, dan kijk ik nog even rond. Ik vind het zo jammer dat ze geen contacten hebben in het buitenland. Maargoed, dan maar in Tilburg of omgeving.
Sinds vandaag trouwens aangenomen bij mijn eerste psychologie geassocieerde baan.
Ja, de klinische psychologie voor volwassenen gaat het worden. Dat diploma maakt niet zoveel uit, ik voldoe aan de toelatingseisen van de master (als ik dit jaar nog haal wat ik wil halen dan).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je er nu al over uit dat je een Psychologie Master ga doen?![]()
En is dat dan handig? Aangezien je niet officieel je Psychologie diploma hebt etc.?
Wat ga je doen?
Ooo kijk, dat is mooi danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, de klinische psychologie voor volwassenen gaat het worden. Dat diploma maakt niet zoveel uit, ik voldoe aan de toelatingseisen van de master (als ik dit jaar nog haal wat ik wil halen dan).
Er stond in dikke rode letters dat BB vandaag van 10 tot 18u down is... Stond geloof ik de hele week al boven BB. Hoe kun je dat nou gemist hebben?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef Oidipous het volgende:
Oké, ja ik wist dat de update er aan zat te komen maar stond er dus niet bij stil. Verdorie.![]()
In ieder geval bedankt.
47. A Welke ziekte kent het imiteren van spraak: Autismequote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef automatic_ het volgende:
Kwestie van wennen, stelletje autisten
Ben jij bezig met Psychopathologie ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:57 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
47. A Welke ziekte kent het imiteren van spraak: Autisme
Ik keek even in een document wat ik kan verwachten. De dag ervoor is een interessante lezing, maar helaas moet ik dan leren voor het tentamen psychopathologie.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij bezig met Psychopathologie ofzo?
Haha okequote:Op zondag 13 februari 2011 19:17 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik keek even in een document wat ik kan verwachten. De dag ervoor is een interessante lezing, maar helaas moet ik dan leren voor het tentamen psychopathologie.
Heb je zoveel valentijnshartjes gehad?quote:
Nee eigen voorraad, maar jij weet toch ook niet waar ik woon?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel valentijnshartjes gehad?
Hehehe. Ik heb inderdaad niets verstuurd & ik ga ook niets ontvangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Nee eigen voorraad, maar jij weet toch ook niet waar ik woon?Dat wordt een kale dag voor me denk ik.
Heb wel iets verstuurd, ben benieuwd wat ze er van vindt
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehehe. Ik heb inderdaad niets verstuurd & ik ga ook niets ontvangen.
Ehh.... Goede vraag! Ik weet het gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |