Moet ik dan al die URL-tags naar IMG doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef sharr het volgende:
[ONZ Radio] #492 - Consumptie verplicht en ONE
Kun je niet gewoon op 'open nieuw deel' klikken meer? Of deed je dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet ik dan al die URL-tags naar IMG doen?
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op 'open nieuw deel' klikken meer? Of deed je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kopieer dit en zet dit in de OP?![]()
Een plaatje in de TT?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer doe ik een plaatje in de TT
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is geheim, als ik het vertel dan krijg ik vast een ban van danny
Maar wel coolquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Zo dat zou vet onoverzichtelijk zijn als dat echt zou kunnen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:56 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar wel cool![]()
Mag ik een foto van je platte borsten dan?
Ja, dat liedje was maar een grapjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet door jou, maar door dat liedje. Ook al was het wel geweldig.
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, dat liedje was maar een grapje![]()
Wat zei hij over mijn tieten eigenlijk
Ja, had het opgeslagen, maar zit nu op school en heb de link van de MP3 niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerTerugluisteren!
Heb je hem wel thuis dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, had het opgeslagen, maar zit nu op school en heb de link van de MP3 niet meer
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef sharr het volgende:
Ik wil gewoon automatisch gaan refreshen bij dat wachtmuziekje maar het hoeft niet meer
Gevonden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef sharr het volgende:
[..]
NiceIk ben namelijk ook heel benieuwd, wil hem weer horen.
Het is gewoon geweldig ditquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.webhawk.nl/onzinradio/Tietenlied.mp3
Ik ben beledigdquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:07 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze zeiden wel platte tieten bij jou
En ik hele grote
Heb je geen platte tieten dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben beledigd![]()
Maar het is wel ongelooflijk grappig.
Is dat onze parade met tieten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.webhawk.nl/onzinradio/Tietenlied.mp3
Hoeft niet man, we moeten elkaar toch een beetje helpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef heloef het volgende:
Ik bedank Koelkast op mijn blote knieen.
Het is de eerste keer dat ik het hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb je geen platte tieten dan?
Komt door je UI.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik het hoor
Heeft iemand van FOK je tieten gezien dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik het hoor
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dat onze parade met tieten?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heeft iemand van FOK je tieten gezien dan?
Weet niet... Iedereen wou hem hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom heeft webhak die geupload? Ik ben daar niet blij mee. Dat doe ik altijd zelf nog wel.
www.onzinradio.nl/fragmenten/parademettieten2011.mp3quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet niet... Iedereen wou hem hebben
Went vanzelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:15 schreef heloef het volgende:
Ik raakte nogal in de wat omdat ik mezelf weer hoorde in mijn koptelefoon.
Oh god wacht even.quote:
Nee was mijn fout, Edcast mag je minimaliseren, hij staat nu in het balkje rechts bij de klok.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god wacht even.
Ik drukte op minimaliseren bij EdCast maar toen verdween het gewoon.
Omdat ik dacht dat ie het niet meer deed.quote:
Doeeiii Sharrquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
Ik moet optiefen van mijn moeder.
Dus, ik ga even naar buiten. Ajuus.
Tot vanmiddag.
Er zijn geloof ik aardig wat gaten vanavond ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Oeh, er is nog een gat van 1500 tot 1600, die kunnen Mash en ik misschien wel mooi verdelen
Ik dacht dat ik laat uit school zou zijn namelijk
Tschuss!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
Ik moet optiefen van mijn moeder.
Dus, ik ga even naar buiten. Ajuus.
Tot vanmiddag.
Van 1730 tot 2100 jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik aardig wat gaten vanavond ook?
Pokémonkaartenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
Voetbalkaartjes ruilen? Dat deden wij nooit
Jaaa, dag Patjequote:
Wat moet jouw UI voorstellen eigenlijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik weet zeker dat ik niets van je aan heb want jij bent slechts jij en ik ben aan
Weet ik niet het is een logo van een Franse bank maar je kunt er van alles in zien! (vooral als je lam bent krijg je de beste inzichten)quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaa, dag Patje
[..]
Wat moet jouw UI voorstellen eigenlijk?
Ahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik niet het is een logo van een Franse bank maar je kunt er van alles in zien! (vooral als je lam bent krijg je de beste inzichten)
btw song 2
Nu, want als je hem straks voor dat je gaat werken weer laat vallen heb je helemaal niks te etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit te twijfelen, zoals jullie allicht weten ging het maken van een pizza gisteren niet zo goed. Ik heb er hier nog 1 zal ik hem nu eten of voordat ik ga werken om 17:00?
Ja dat is waarheid inderdaad. TIJD VOOR PIZZA IK ZET DE OVEN OP OPWARMENquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu, want als je hem straks voor dat je gaat werken weer laat vallen heb je helemaal niks te eten
Top goed idee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een wiki gemaakt: http://www.onzinradio.nl/wiki
Daar wil ik ook de OP in zetten en de servergegevens
Met bierquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
Heloef, is er snooker of darts nieuws, want dat zijn mijn sporten
Jeetje koelkast, je slooft je wel lekker uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een wiki gemaakt: http://www.onzinradio.nl/wiki
Daar wil ik ook de OP in zetten en de servergegevens
Is toch leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jeetje koelkast, je slooft je wel lekker uit
Kroeghobby's sporten noemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
Heloef, is er snooker of darts nieuws, want dat zijn mijn sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |