Ja, dat wilde ik dus ook doen! Hoe heette dat spul ook al weer? (anders moet ik terugzoeken en ik is lui)quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef LieLie het volgende:
Ik moet ook nog even naar 'de stad'voor het werk. En even langs de op=op voor haarspul
Succes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Sorrykan kennelijk niet goed multi-tasken
Ik ga maar eens richting tentamen
Elive nutri-gloss, een roze pot (masker) en een roze flesje (leave-in, zonder dop, zit gewoon zo'n tuitje op oid).quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus ook doen! Hoe heette dat spul ook al weer? (anders moet ik terugzoeken en ik is lui)
Ik zou een nieuwe kopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef LieLie het volgende:
Mijn weegschaal zegt trouwens al vier dagen achter elkaar precies hetzelfde, dom ding
Ik vind die bij de sportschool leuker, daar ben ik altijd lichterquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk moet je een weegschaal hebben die het gewogen gemiddelde aangeeftDan gaat het (bij mij dan) altijd omlaag!!
Wat een goed idee
Mijn weegschaal geeft te veel aan, volgens de dietiste in het ziekenhuis. Nou ja, beter dan te weinig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef LieLie het volgende:
Ik vind die bij de sportschool leuker, daar ben ik altijd lichter
Ik wil nog eens proberen of het verschil maakt wanneer ik hem op de badkamervloer leg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn weegschaal geeft te veel aan, volgens de dietiste in het ziekenhuis. Nou ja, beter dan te weinig.
Nou, bij mij maakt het wel verschil waar je hem plaatst. En hoe vaak je er op gaat staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef LieLie het volgende:
Ik wil nog eens proberen of het verschil maakt wanneer ik hem op de badkamervloer leg.
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef freecell het volgende:
Wáár koop ik ecover wasmiddel?
Serieus, heel paddepoel afgestruind en het enige wat ik heb zijn nieuwe schoenen voor Leander
Huh, dat is raar ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, bij mij maakt het wel verschil waar je hem plaatst. En hoe vaak je er op gaat staan![]()
Maandag ging ik staan: zo'n 2 kilo zwaarder dan de dag er voor. Ik: huhus ik ga er nog een keer op staan: normaal verwacht gewicht
![]()
Is niet goed hè
Springen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef LieLie het volgende:
Huh, dat is raar ja!
Die van mij is dus buitengewoon zeker van zichzelf. 78,3 blijft 78,3, wat ik ook doe
Dan gaat ie flikkeren tussen 77,5 en 79,9 en als ik weer stil ga staan eindigt ie weer netjes op 78.3quote:
Je hebt het geprobeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef LieLie het volgende:
Dan gaat ie flikkeren tussen 77,5 en 79,9 en als ik weer stil ga staan eindigt ie weer netjes op 78.3
Dan geeft jouw weegschaal thuis waarschijnlijk net als die van mij te veel aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:36 schreef LieLie het volgende:
Maar bij de sportschool weeg ik me met sportkleren aan, na het eten, en daar ben ik dan 77-78.
Terwijl als ik thuis 's avonds er op ga staan ik wel begin 79 kan zijn.
Ja, dan sta ik een beetje te stampvoeten van: 'verdorie!! Toe nou!! Gewoon even 100 gram minder of zo!'quote:
Wordt ook een gereviseerde volgens mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef TAV74 het volgende:
@P: reken maar op 400 a 500 als je een nieuwe dynamo moet. Maar je kunt ook laten reviseren toch? Dat zou goedkoper moeten zijn.
Geen idee. Ze hadden het over het vervangen van de dynamoquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Of zijn het gewoon je koolstof borstels die weggesleten zijn? Dan is het een <100 euro reparatie.
Natuurwinkel, gezondheidswinkel, of de bioafdeling van Plus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef freecell het volgende:
Wáár koop ik ecover wasmiddel?
Serieus, heel paddepoel afgestruind en het enige wat ik heb zijn nieuwe schoenen voor Leander
Als Ferrer dan ook nog even van die vervelende Brit wint, krijg je een leuke finale.quote:
Waaaah, niks zo frustrerend als nachtelijk zieke kinderen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
Vanacht is Anna behoorlijk ziek geworden. Dus ik heb rond 2:00 en 3:00 behoorlijk wat kots op mogen ruimen.
En nu ben ik brak. Krijg ook amper wat uit mijn handen.
Bekend welquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef TAV74 het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat je ff een gloeilampje ging kopen. Het is een soort van hogere wetenschap geworden, heb een half uur staan pijnzen voor een schap met duizend soorten zuinige lampjes
Ik heb echt 10 keer zitten kijken naar dat woord, kon er niet opkomen wat er nu fout aan wasquote:
Anna is geen kindquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaaah, niks zo frustrerend als nachtelijk zieke kinderen....
Ik kreeg al een DM over waar hier in de buurt ecovert is, wordt een autotripje
Waarom is dat spul niet gewoon standaard te koop?
Ze zeggen wel eens dat moeders ook hun partners op een bepaald moment gaan behandelen als kinderen. Komt denk ik doordat alle seks uit je lijf wordt gekotst en gescheten en gekwijld door de kinderen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anna is geen kind
Freudiaans hoor, FC
Omdat de markt voor biologisch verantwoorde schoonmaakmiddelen nog niet groot genoeg is om het in iedere supermarkt aan te bieden. Ik gebruik overigens Klok eco waspoeder. Zelfde idee, stuk goedkoper.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef freecell het volgende:
Ik kreeg al een DM over waar hier in de buurt ecovert is, wordt een autotripje
Waarom is dat spul niet gewoon standaard te koop?
Weet je het onsexy dat is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Komt denk ik doordat alle seks uit je lijf wordt gekotst en gescheten en gekwijld
Oh dat is erg. Vader van een vroeger vriend van me presteerde het om als hij ziek was boven aan de trap te gaan staan roepen " Mama, wil je me een glaasje sinaasappelsap brengen"quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een van onze buurvrouwen noemt haar man 'pappie'. Dat is ook zoiets.
Ja, maar als het plots opkomt en je de WC niet weet te vinden, dan ligt het op de grond.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef LieLie het volgende:
Maar, Annie, ik snap het niet helemaal? Opruimen? En een emmer?
Oh boy, maar dan ben je ook wel echt goed ziek..quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar als het plots opkomt en je de WC niet weet te vinden, dan ligt het op de grond.
Ik kan me er bij jou toch echt niet veel bij voorstellen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Weet je het onsexy dat is?. Lig je in je meest geile lingerie over de rand van het bed te kotsen. Nee, bedankt
.
Wil je een foto?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan me er bij jou toch echt niet veel bij voorstellen.
Nee, laat maar.quote:
De debilisering van het ouderschap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh dat is erg. Vader van een vroeger vriend van me presteerde het om als hij ziek was boven aan de trap te gaan staan roepen " Mama, wil je me een glaasje sinaasappelsap brengen"
Dan sla je toch als moeder terug?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
De debilisering van het ouderschap.![]()
Ik heb het verhaal al eens eerder gedaan op FOK!, maar van de zomer riep de betreffende moeder (van kind 'Pietje') naar haar echtgenoot:
"Pappie! Pietje heeft mij geslagen! Nouhouhou!"
En dan met zo'n huilstemmetje.![]()
Het bleef lang stil vanuit de keuken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
De debilisering van het ouderschap.![]()
Ik heb het verhaal al eens eerder gedaan op FOK!, maar van de zomer riep de betreffende moeder (van kind 'Pietje') naar haar echtgenoot:
"Pappie! Pietje heeft mij geslagen! Nouhouhou!"
En dan met zo'n huilstemmetje.![]()
Het bleef lang stil vanuit de keuken.
Thxquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Duderella het volgende:
Beterschap voor Anna, Annie, klinkt als een behoorlijke kutnacht voor jullie allebei!
Ik zou als vader moeder slaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan sla je toch als moeder terug?En ga daarna zielig janken bij je echtgenoot.
Of mag dat tegenwoordig niet?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou als vader moeder slaan.
En daarna Pietje.
Vervolgens zou ik één koffer pakken met mijn geilste boxershort erin, een tandenborstel en mijn autosleutels, en hete chickies gaan scoren op de boulevard van Scheveningen. Die zou ik batsen tot mijn ballen tegen de binnenspiegel zaten, waarna ik jarenlang een hedonistisch bestaan zou leiden dat mij door heel Europa voerde, waarop ik ten slotte gelukkig zou sterven onder de lustige heupen van een hoer in Marseille.
Maar dat ben ik.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou als vader moeder slaan.
En daarna Pietje.
Vervolgens zou ik één koffer pakken met mijn geilste boxershort erin, een tandenborstel en mijn autosleutels, en hete chickies gaan scoren op de boulevard van Scheveningen. Die zou ik batsen tot mijn ballen tegen de binnenspiegel zaten, waarna ik jarenlang een hedonistisch bestaan zou leiden dat mij door heel Europa voerde, waarop ik ten slotte gelukkig zou sterven onder de lustige heupen van een hoer in Marseille.
Maar dat ben ik.
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anna is geen kind
Freudiaans hoor, FC
Klok zitten enzymen in.... k heb wat dingen die daar niet tegen kunnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Omdat de markt voor biologisch verantwoorde schoonmaakmiddelen nog niet groot genoeg is om het in iedere supermarkt aan te bieden. Ik gebruik overigens Klok eco waspoeder. Zelfde idee, stuk goedkoper.
ja wow! had ik wel graag willen zien! kon alleen de IBM Slamtracker af en toe bekijken op mn werkquote:
Dát lijkt me zwaar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
JeejInfo over mijn "wandelchallenge" is binnen
10.00 uur ontvangst deelnemers (Locatie opent pas om 10.00 uur)
10.15 uur inleiding en toelichting Walk Challenge (met inbegrip van basisinformatie over schoeisel, kleding en voeding)
11.00 uur Wandelworkshop / test met aansluitend wandeling (1e training) in stuifzand.13.00 uur Lunch.
Dat wordt vroeg opstaan zondagochtend
Maar iig vroeg genoeg thuis om a) nog ff een uurtje te maffen daarna, b) mijn neefje zijn verjaardag te vieren en c) om Bloessie te fotograferenEens kijken wat ik met het eten doen
Op het moment dat ik praat over wat ik zou doen als ik een mannelijk gezinshoofd was, betreft het een heel andere crisis, vrees ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Dude; je zit toch al niet in je midlifecrisis? je hebt het wel heel vaak over wat je zou doen incl. seksdetails
Zo noemen m'n ouders elkaar ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat moeders ook hun partners op een bepaald moment gaan behandelen als kinderen. Komt denk ik doordat alle seks uit je lijf wordt gekotst en gescheten en gekwijld door de kinderen.
Een van onze buurvrouwen noemt haar man 'pappie'. Dat is ook zoiets.
Dagje in eenzelfde ruimte doorgebracht als een collega afstudeerder die werkelijk briljant is (imho). Positief: hij vond het ingewikkelde materie wat ik deed. Negatief: na het bekijken van zijn werk vond ik mijn werk nowhere zo goed als die van hemquote:Hoe'st met steer?
De genderoperatie is al aangevraagd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Duderella het volgende:
Op het moment dat ik praat over wat ik zou doen als ik een mannelijk gezinshoofd was, betreft het een heel andere crisis, vrees ik.
Goed voor de conditie denk ik maarquote:
Nieuwe wetgeving, oude inefficiente gloeilampen mogen niet meer. Alleen nieuwe efficiente gloeilampen (tot 60 watt?) en spaarlampen mogen nu verkocht worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef TAV74 het volgende:
Waar is de goede oude tijd dat je ff een gloeilampje ging kopen. Het is een soort van hogere wetenschap geworden, heb een half uur staan peinzen voor een schap met duizend soorten zuinige lampjes
* verdrongen jeugdherinneringen naar boven voelt borrelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh dat is erg. Vader van een vroeger vriend van me presteerde het om als hij ziek was boven aan de trap te gaan staan roepen " Mama, wil je me een glaasje sinaasappelsap brengen"
`quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nieuwe wetgeving, oude inefficiente gloeilampen mogen niet meer. Alleen nieuwe efficiente gloeilampen (tot 60 watt?) en spaarlampen mogen nu verkocht worden.
Goed zo, een lekker balansdagje steer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo noemen m'n ouders elkaar ook.Althans, m'n pa noemt mijn ma natuurlijk 'mama'.
De klinische diagnose Friendzonitis was natuurlijk al langer bij me vastgesteld, maar na wat analyse komen we toch rap uit op wat mogelijke oorzaken.
[..]
Dagje in eenzelfde ruimte doorgebracht als een collega afstudeerder die werkelijk briljant is (imho). Positief: hij vond het ingewikkelde materie wat ik deed. Negatief: na het bekijken van zijn werk vond ik mijn werk nowhere zo goed als die van hem
Dus karma neutrale ochtend gehad.
Niet nodig, de toekomstige auto biedt zo veel compensatie, dat ik als man gewoon een kut kan houden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
De genderoperatie is al aangevraagd?
Dus de koop van de auto gaat door?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Duderella het volgende:
Niet nodig, de toekomstige auto biedt zo veel compensatie, dat ik als man gewoon een kut kan houden.
Misschien even uitrekenen wat het goedkoopst is, denk ook eens aan de afscrhijving en vervanging van zo'n karretjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Duderella het volgende:
Niet nodig, de toekomstige auto biedt zo veel compensatie, dat ik als man gewoon een kut kan houden.
quote:
Misschien! Wellicht! Hij broedt en broedt en ik wacht op het ei.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus de koop van de auto gaat door?
Nah, zou het als een wegwerp luxevoorwerp zien... geen afschrijving. Kapoet? Ander speeltje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien even uitrekenen wat het goedkoopst is, denk ook eens aan de afscrhijving en vervanging van zo'n karretje
Euhm, ik doel eigenlijk op de afweging geslachtsoperatie vs kopen autoquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, zou het als een wegwerp luxevoorwerp zien... geen afschrijving. Kapoet? Ander speeltje.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, zou het als een wegwerp luxevoorwerp zien... geen afschrijving. Kapoet? Ander speeltje.
Alleen dat gedeelte dus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef TAV74 het volgende:
denk ook eens aan de afscrhijving en vervanging van zo'n karretje
Ik hoop toch niet dat je dacht dat ik ze serieus financieel advies wilde geven voor de aanschaf van een autoquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Alleen dat gedeelte dus.
Helemaal mee eens, maar ik kom voorlopig niet in Marseille en dan is dit toch een goed alternatief denk ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Duderella het volgende:
Pee, sterven in stuifzand háált het niet bij een hoer in Marseille. Denk ik.
Gefeliciteerd DHquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
Thesis afgerond met een 8![]()
![]()
![]()
Nu een drs.![]()
Goedzooooquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
![]()
Nu een drs.![]()
Ze heeft nu bezoek van haar moederquote:
Gefeliciteerd, DHquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
![]()
Nu een drs.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, snap ik, maar ziek alleen zijn is ook niks. Fijn dat haar mam er isquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ze heeft nu bezoek van haar moeder. En ze red zichzelf heus wel
. Ik kan niet altijd maken om thuis te zitten, zeker niet met afspraken
het is eigenlijk MSc maar drs is leukerquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goedzoooo
Worden er nog drssen uitgegeven? Geen MSc?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het is eigenlijk MSc maar drs is leuker
Dat mag ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Eigenlijk is het dan drs. ing. voor mij Steer
Je mot wat hequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
Is het weer die tijd van de week om met je titels te patsen?
Steer: Anna heeft nog een Drs titel gekregen, omdat ze geen Bachelor/Master traject volgt. Ze zijn inmiddels daar wel op over gegaan, maar ze volgt nog de oude stijl. Dus krijgt ze de oude titel.
Is het niet illegaal om patienten onder narcose, zonder hun toestemming, te swaffelen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mot wat he
*swaffelt nog maar eens rond
Wel lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is het niet illegaal om patienten onder narcose, zonder hun toestemming, te swaffelen?
Rustig achterover leunen en een boek lezen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:10 schreef LieLie het volgende:
Wat moet ik nu toch eens gaan doen....?
Tegen dat ik daar ben, ben jij al vrijquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rustig achterover leunen en een boek lezen?Of gezellig naar R'dam komen om hier koffie te halen voor ons zielig werkvolk
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:33 schreef DarkElf het volgende:
en net van de mr nog een kaart gehad met daarin geschreven (heerlijk ouderwets) een hele lieve tekst waar deze oude taart helemaal emo van werd...
Oi! Ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Pracht-foto, DE! 't Staat ook erg mooi op die wand.
Ik ga zo naar een nieuwe kapper, op aanraden van mijn collega. Ben erg benieuwd, zij zweert bij een van die kappers. 't Ziet er akelig hip uit
Vind t ook erg mooi. Heb t meest gelukzalige ontspannen moment ooit (tot nu toe) daar meegemaakt, dus mooi om zo te hebben hangenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
Pracht-foto, DE! 't Staat ook erg mooi op die wand.
Oh ja idd! leuk! ben benieuwd!quote:Ik ga zo naar een nieuwe kapper, op aanraden van mijn collega. Ben erg benieuwd, zij zweert bij een van die kappers. 't Ziet er akelig hip uit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, gaaf die foto's DE![]()
En weet je het zeker CF, ziet eruit alsof je met een hele ingewikkelde coupe gaat thuis komen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet mooi vind aan die foto is het kapsel
Maar volgens mijn collega luisteren ze juist heel goed daar naar wat je wiltquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:45 schreef TAV74 het volgende:
Oeh, gaaf die foto's DE![]()
En weet je het zeker CF, ziet eruit alsof je met een hele ingewikkelde coupe gaat thuis komen
Komt vast goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar volgens mijn collega luisteren ze juist heel goed daar naar wat je wilt
Help
Deze is er ook nog:quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
Awesome haar, LieIk dacht zelf aan iets met laagjes en makkelijk op te steken
Er staan trouwens geen prijzen op de site van de kapper - iets zegt me dat het geen 18 euro is, daar
Schotland.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef LieLie het volgende:
Waar is de foto eigenlijk genomen DE?
Het staat hartstikke mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Dat hoor je ook niet vaak meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog even kaartjes van de winkel halen.
De schoonoma van mijn schoonzusje is overleden.
Die is in relatief hele goede gezondheid 93 geworden, ook wel eens mooi.
sterkte met werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef AnneX het volgende:
Alleereerst voor Dark Elf de hartelijke felicitaties met je jaardag.
Volgens mij was het een jaar ? geleden allemaal erg spannend.
Fijn dat het nu zoveel beter is.
Hoe weet ik niet, toch moet ik zo wel werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik wilde net zeggen, dat moet toch wel eenvoudig uit een database te halen zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik mag hopen dat jullie dat ergens bij hebben gehouden?
Anders ERP pakketje aanschaffen oid
Nou dan heb jij een fijnere dag als ik gehad. Wat een kutdag, kwam jankend thuis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:44 schreef TAV74 het volgende:
Wat is het soms toch heerlijk om een dag rustig aan de slag te kunnen zijnBoven verwachting heb ik nu al af wat ik af wilden hebben
![]()
Nu rustig de dag volmaken en vanavond lekker bankhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:41 schreef freecell het volgende:
Meer mensen die jankend thuiskomen dus....Ach gossie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Meer mensen die jankend thuiskomen dus....FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe wat? Had ze klachten en ging ze om te checken?Confidence through competence
Meer mensen die jankend thuiskomen dus....Pff FCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef borisz het volgende:
Ohja ik heb een kaartje voor zondag.
Maar eens live kijken hoe goed oma B. kan zingen.
Ja, dat kan *heel* heftig zijn! Zo'n lichaam wordt een spastische machine waarvan je niet weet hoe lang het duurt. Jongen moet tegen zichzelf beschermd worden, ledematen, hoofd tegen de grond aan het bonken...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff wat een dag.. kind uit groep 8 kreeg om 12 uur bij het naar huis gaan (waarschijnlijk) een epileptische aanval.
-knip-
Ze dacht dat ze een aambei had, het bloedde wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FC![]()
![]()
Hoe wat? Had ze klachten en ging ze om te checken?
Dat was nu juist zo eng: hij bonkte bijna niet. Anders hadden we het meteen wel herkend als epilepsie en dan weet je wat je een beetje kunt verwachten en doen. Nu kon het van alles zijn incl hartstilstanden en dat soort enge dingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat kan *heel* heftig zijn! Zo'n lichaam wordt een spastische machine waarvan je niet weet hoe lang het duurt. Jongen moet tegen zichzelf beschermd worden, ledematen, hoofd tegen de grond aan het bonken...
sjeezquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze een aambei had, het bloedde wat.
Tumor. Flink kwaadaardig, niet goed.
Bah. Wat naar allemaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel eng inderdaad.... Epileptie is ook wel eng, maar wel wat minder bedreigend wrs...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was nu juist zo eng: hij bonkte bijna niet. Anders hadden we het meteen wel herkend als epilepsie en dan weet je wat je een beetje kunt verwachten en doen. Nu kon het van alles zijn incl hartstilstanden en dat soort enge dingen
In ieder geval een productieve dag, lucht flink op dat ik een hele zooi weg gewerkt heb.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dan heb jij een fijnere dag als ik gehad. Wat een kutdag, kwam jankend thuis.
Maar op mijn werk niet gejankt, best knap![]()
Jeetje FCquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Meer mensen die jankend thuiskomen dus....He gatverdamme, Freecell. Wat klote. Wat ontzettend kut. Veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, ze gaan sowieso én chemo én opereren én bestralen.... Hoe of wat weet ze nog niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel, wat een rotdag! Bluezz vervelende dag, Sun, dat lijkt me ook ellendig, en Freecell, nee tochWas je angst toch terecht
Is er direct een behandelplan opgesteld?
... *dikke knuf*quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef freecell het volgende:
Jup, ze gaan sowieso én chemo én opereren én bestralen.... Hoe of wat weet ze nog niet.
Oh man, wat heftigquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef freecell het volgende:
Jup, ze gaan sowieso én chemo én opereren én bestralen.... Hoe of wat weet ze nog niet.
Ach zo erg is het allemaal niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef TAV74 het volgende:
Maar wat was er zo erg dat je zo thuis kwam joh?
Heel rustig en heel realistisch. Van mijn beide ouders af is het een erfelijke vorm in de familie en tot nu toe heeft niemand het overleefd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh man, wat heftigIs ze er zelf een beetje rustig onder?
dat is nogal wat zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je verdrietig/bang bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef freecell het volgende:
Heel rustig en heel realistisch. Van mijn beide ouders af is het een erfelijke vorm in de familie en tot nu toe heeft niemand het overleefd.
Maargoed, afwachten nu eerst.
Heftigquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef freecell het volgende:
Heel rustig en heel realistisch. Van mijn beide ouders af is het een erfelijke vorm in de familie en tot nu toe heeft niemand het overleefd.
Maargoed, afwachten nu eerst.
Ze verschrikkelijk oud is ze nog niet (65)quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je verdrietig/bang bentHopelijk is het een vorm die zich niet snel ontwikkelt (als je ouder bent, groeit het sowieso langzamer) en is ze nog een hele tijd bij jullie.
Ik hoop dat kaas zo thuis komt met de ketjap, we eten spaghetti naar recept van een collegaquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig maar. Ik weet dat je best hecht bent met je ouders...
Wij eten vanavond kant&klaar jongensDie cuisine du chef van de Delhaize is best te nassen, bijna net zo lekker als van de traiteur.
Ik wist niet dat jij onze nieuwe begeleider wil worden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb even geen tijd om terug te lezen, maar ik zag zo wat vervelende berichtjes, dus kusjes aan degenen die ze nodig hebben![]()
Maar ik ben hier eigenlijk om degenen die me hebben gesteund om vrijwilligerswerk te bedanken, want ik heb de stap genomen! Gesolliciteerd bij een theater voor verstandelijk gehandicapten waar ik van de week was. Mocht dat niets worden dan zoek ik wat anders, maar sowieso iets. Lijkt me leuk.
Zo, nu ben ik weer pleite![]()
Ga jij maar lekker kwijlen over je eten in plaats van over mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij onze nieuwe begeleider wil worden?
Laat ons dat maar beslissenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
gekocht voor n tientje en hij staat me heul goed, al zeg ik t zelf
Typischquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:02 schreef golfer het volgende:
Toch duidelijk, dat UWV.![]()
Eindelijk alle beschikkingen en beslissingen rondom mijn arbeidsongeschiktheid binnen.
In 1 enveloppe dat wel en met drie verschillende besluiten en versies en bedragen?
De 'procesbegeleidster' die er over gaat was vanmiddag niet bereikbaar en belt mij morgen hopelijk terug om wat duidelijkheid te verschaffen..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. bah arm dier heeft echt veel te veel haarZo dik en viltig..
Wie is de molquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Het is weer genieten tot nu toe hè Golfer
quote:
Hehe, komt niet erg consistent over iddquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Shit, er is wel een Inno in Mechelen, maar die verkoopt geen Wolford. En die hier in de stad ook niet. En die in Brussel aan de Louizalaan wel, maar ik heb geen tijd om daar nog heen te gaan
Urgh.
Wordt tijd dat het echte wielerseizoen weer begintquote:
Heb je een foto CF? Ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, mijn haar zit echt goe-hoed, niet te kort maar het valt heel mooi. En de kapster die mijn collega aanraadde, is echt leuk: zo'n heel blij Vlaams miepje. Dus. ga ik nog eens heen!
wehehe nu wel.. maar die post was koeterwaals voor mequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kousen. Inno is een soort Bijenkorf-winkel. Snap je hee
Dit is ook wel een erg makkelijk onderdeel om te mollen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Duderella het volgende:
Of Karin is een slechte mol, of ze probeert een slechte mol te spelen.
Ik dacht dit al eerder. Ergens zegt ze 'fucking ...nog wat " en dat klonk zó gespeeld uit haar mond!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een erg makkelijk onderdeel om te mollen.
Ik vind er ook van alles van, maar ik heb toch altijd de verkeerdequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik dacht dit al eerder. Ergens zegt ze 'fucking ...nog wat " en dat klonk zó gespeeld uit haar mond!
Als er een lift is, is het wel te doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef Sarabi het volgende:
Oe we staan 6e voor een huisje, dat is best hoog toch?
Grapjasquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als er een lift is, is het wel te doen.
Een cliffhangerquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Foto houden jullie tegoed, jongens! Ik zal zorgen dat ik zaterdag mooi op de foto kom, met jurk, bontje, haar en pumps
Het is de reden dat ik series het liefst op DVD hebquote:
Vrouwtjequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
En Bloes geef je grenzen nou eens aan vrouwtje
Mag je niet meer balinezen en moet je fysiek werk doenDat gaat toch niet
En het is niet handig als jij ook blessures oploopt met golfer als huismannetje nu he!
Ja! Bij de West Wing keken we de laatste aflevering van een seizoen en de eerste aflevering van een volgend seizoen ook altijd in één keerquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is de reden dat ik series het liefst op DVD heb
Het is een slechte mol. Maar mol is zequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Duderella het volgende:
Of Karin is een slechte mol, of ze probeert een slechte mol te spelen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
F. belde net : Babi J. zet zijn eerste stapjes
Ja, volgens mij ook wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk recept wel Lie. Die Kay heeft wel meer leuks op haar blog staan
da's trouwens juist extra dol, als je de dag erna bij elke beweging die je maakt je schuine buikspieren voelt
Ik multitask een beetje, heb een stream op mijn laptop. Sopcast ftwquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef golfer het volgende:
TAV ik volg het alleen via teletekst vanavond, want ik wilde ook WIDM en die nieuwe NCRV-serie over dat koor zien.
Maar de tussesnstand is zo te zien oké.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kan mijn armen niet zo goed meer optillenen spierpijn in mijn rug..
Toch fijn te merken dat ik al dat gedoe ergens voor doe he![]()
Waarom belt die Babi J. niet gewoon even zelf?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
F. belde net : Babi J. zet zijn eerste stapjes
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke opmerking in 'de wilde keuken': Als ie piept is ie 10 gram lichter! (over een kuiken)
Misschien moet ik dus maar wat meer piepen
![]()
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Duderella het volgende:
@ Belgique.
En stel je niet aan sun, sporten/trainen doet nu eenmaal pijn, een beetje. Dat wist je toch al lang?
Haha, ik wachtte al op de editquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Duderella het volgende:
@ Belgique.
En stel je niet aan Lie, sporten/trainen doet nu eenmaal pijn, een beetje. Dat wist je toch al lang?
Neeehheeeeeeee, je moet piepenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Maar als de weegschaal morgen voor de vijfde dag op een rij precies hetzelfde gewicht aangeeft, ondanks mijn nette eten en sporten, ga ik wel stampvoeten hoor!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Maar als de weegschaal morgen voor de vijfde dag op een rij precies hetzelfde gewicht aangeeft, ondanks mijn nette eten en sporten, ga ik wel stampvoeten hoor!
Vind jou ook lief hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je mag pas stampvoeten na 5 weken hoor!!
* LieLie schrijft op lijstje voor maandag: nieuwe lieve weegschaal voor Sunquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind mijn weegschaal niet zo lief![]()
Ik betwijfel of dat echt helpt eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
* LieLie schrijft op lijstje voor maandag: nieuwe lieve weegschaal voor Sun
Daar twijfel ik niet aan hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat echt helpt eerlijk gezegd![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef Duderella het volgende:
Ik vind jullie maar mooi zeur-zusjes.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:11 schreef Duderella het volgende:
Ik vind jullie maar mooi zeur-zusjes.
Je weet wat dat zegt over 'knap' hè?quote:
Daarom dat gezeur ook steedsquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je weet wat dat zegt over 'knap' hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |