Die blijft ook zo mooi hequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
ow, air met all i need op de radio. Dan moet ik altijd zo aan mijn ex denken
Dat gaat vanzelf als je jezelf horkerig genoeg opstelt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Als ik straks teamcoordinator ben, denk je dat ik ze zover kan krijgen dat ze mij Mein Fuhrer noemen?
Ik heb dat met Alles is liefde, gelukkig wordt die nooit gedraaid en luister ik alleen maar Arrow en Cityquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
ow, air met all i need op de radio. Dan moet ik altijd zo aan mijn ex denken
Ik zal zaterdag mijn baard er af scheren en dan zo'n snorretje laten staan voor ik naar E_M ga. Als ze er daar (in Duitsland) positief op reageren, probeer ik het op het werk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien als je een snorretje probeert.
Lijkt me een leuk experiment. Laat me weten hoe dat voor je aflooptquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal zaterdag mijn baard er af scheren en dan zo'n snorretje laten staan voor ik naar E_M ga. Als ze er daar (in Duitsland) positief op reageren, probeer ik het op het werk.
wel een piepklein beetje op die vriendin van die jood. Die is ook blond, mini en dikke tieten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lijk zo op Amy Farrah Fowler?
Blossomquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want ik lijk zo op Amy Farrah Fowler?
Alleen op een vrachtwagen kenteken, hij is te zwaar voor een personen auto kentekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je daar in Nederland de weg mee op?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet opquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
wel een piepklein beetje op die vriendin van die jood. Die is ook blond, mini en dikke tieten.
Volgens mij is dat nog steeds zijn vriendin jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet op
quote:
Ja is Bernadettequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik het laatste seizoen dus niet gezien heb en ik nu niet zeker weet of je Bernadette bedoelt, want daar lijk ik echt niet op
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
Oh, en strippers.
Ik kijk echt liever nog naar een vrouwelijke stripper dan een mannelijke stripper.
Huh? Waar gaat het over?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daarom. Jij komt toch ook tzt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |