Weet ik, schatquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelf
Trollquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu dus... wacht nou maar gewoon... komt vanzelf
Ik nodig sowieso alleen mensen uit die ik wil, doe ik nu ook altijd al met feestjes ed. Op een huwelijk moet ik zeker geen mensen hebben die ik niet magquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar ik wil dus, als ik zou willen trouwen, wel een mooie jurk en m'n naaste familie en beste vrienden erbij hebben. Maar geen vrijgezellenfeest en géén lui die ik eigenlijk niet ken maar wel uit zou moeten nodigen want familie
Oh maar dat doe ik ook niet. Was wel eens een leuke discussie met ex, die dacht echt dat de hele extended indische familie uitgenodigd zou worden mocht het zo ver komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar ik wil dus, als ik zou willen trouwen, wel een mooie jurk en m'n naaste familie en beste vrienden erbij hebben. Maar geen vrijgezellenfeest en géén lui die ik eigenlijk niet ken maar wel uit zou moeten nodigen want familie
Mja, er gaat een rad in werking als je gaat trouwen die je zelf niet helemaal in de hand hebt. Moeders worden gek, vriendinnen zijn niet te stoppen. Tenzij je dus vantevoren met een begrjipelijke reden aangeeft waarom jij dat niet wil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
Denk je?
tot je iemand vind die een ton per jaar verdient en je die jurk ff geeft :quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die schoenen ga ik echt wel vaker dragen
Maar het is gewoon een mooie afschrikker, een jurk van + 10 000 euro
Dat is ook precies wat wij gedaan hebben. Heel de avond op je poten staan en handjes geven aan de meest vage kennissen die de bar leeg drinken op jouw kosten. Dacht het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je?
Maar dan vind ik het ook geen probleem om te trouwen in gemeenschap van goederenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tot je iemand vind die een ton per jaar verdient en je die jurk ff geeft :
Jaja, ik was even druk enzoquote:
hehe, hij waarschijnlijk welquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het ook geen probleem om te trouwen in gemeenschap van goederen
De kans dat het ooit gebeurt, is klein. Maar toch, we gaan het zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, er gaat een rad in werking als je gaat trouwen die je zelf niet helemaal in de hand hebt. Moeders worden gek, vriendinnen zijn niet te stoppen. Tenzij je dus vantevoren met een begrjipelijke reden aangeeft waarom jij dat niet wil.
Ik hou er ook niet van, maar ja.
Ze worden vast heel schattigquote:
Nadeel van de euro, het lijkt zo weinig nu.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat moet ik echt niet, iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat wij gedaan hebben. Heel de avond op je poten staan en handjes geven aan de meest vage kennissen die de bar leeg drinken op jouw kosten. Dacht het niet
hatchbackquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zou overigens altijd voor een Mollosser of terrier van het Mollosser type gaan en niet voor een retriever
En ik wil al helemaal geen station
Welk deel van Mollosser snap jij nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hatchbackmet zo'n kutkeffer op de hoedenplank
Met haar toekomstige baan zorgt ze daar zelf wel voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T feit dat ik t niet in google gegooid hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk deel van Mollosser snap jij niet
Nee, een Range Rover of Land Cruiserquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T feit dat ik t niet in google gegooid hadoh en met zo'n hond wil je volgens mij wel een station
De fabriek is hier om de hoek, moet ik er 1 of 2 meenemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een Range Rover of Land Cruiser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |