Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef Muridae het volgende:
[..]
Het is al een tijdje bezig, ook zoals in Egypte geen islamitische toon tijdens de protesten.
Ze hebben alleen geen geluk qua timing, aangezien de aandacht vooral naar Egypte is gegaan.
Hopelijk zal AJE ook bij Jemen stilstaan, immers iedereen zit nu AJE te kijken.
http://armiesofliberation.com/
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef Staal het volgende:
Nou bizar. Om kort te zijn ontvang ik al maanden emails van iemand en ik opende nooit want dacht spam. Vanmorgen wel eentje geopend en het bleek een heel persoonlijke droevige mail. Dacht nog aan spam maar alle mails waren heel persoonlijk. De geadresseerde opgezocht en navraag gedaan of het haar moeder was. Wat blijkt nu net, ik heb familie in Yemen..
Houden wel contact. Als ik hieruit nieuws krijg dan post ik het uiteraard.
En uit duim gezogenquote:
Wat jij wilt joh.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef Staal het volgende:
Nou bizar. Om kort te zijn ontvang ik al maanden emails van iemand en ik opende nooit want dacht spam. Vanmorgen wel eentje geopend en het bleek een heel persoonlijke droevige mail. Dacht nog aan spam maar alle mails waren heel persoonlijk. De geadresseerde opgezocht en navraag gedaan of het haar moeder was. Wat blijkt nu net, ik heb familie in Yemen..
Houden wel contact. Als ik hieruit nieuws krijg dan post ik het uiteraard.
thnx! voor de twitternamen ..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:02 schreef Misstique het volgende:
WomanfromYemen womanfromyemen
for info about yemen follow: @Snemyllas @yemen4change @ArabsUnite @AhlamS @YafaKlan @BintAlnass @Lilhaga
Welk deel van Jemen? Da's toch zo'n jojo-land wat beurtelings uit Noord- en Zuid-Jemen of Jemen als geheel bestaat?quote:Saleh is al tientallen jaren aan de macht in Jemen
Nee, absoluut niet. Hun roots liggen in Nederland. De ouders zijn jaren geleden naar Amerika geëmigreerd en zij en haar man geven sinds medio 2010 les in Yemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]Ze vroegen niet toevallig om even een voorschot te storten op ee rekening zodat je in aanmerking komt voor een erfenis?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
1455 GMT: AFP say that, in Yemen, 4000 anti-Government demonstrators were confronted by 10,000 pro-Government protesters who have been holding Tahrir Square in Sanaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |