Vruchtenbuurt is de plek om te wonen als je iets leuks en betaalbaars wilt en wat ruimte wilt hebben. Ideaal dus voor jonge gezinnen. Veel mooie, ruime portiekwoningen, en grote tuinen (als je beneden zit). Nadeel is dat je redelijk ver weg bent van de snelweg en dat het dus lang duurt voordat je de stad uit bent. Als je werk hebt buiten de stad, dan lijkt het me niet ideaal. Tegelijkertijd zit je ook redelijk ver van het centrum. Erg groen is het ook niet, al is het strand en zijn de duinen dichtbij. Het is er wel rustig en ik ken veel mensen die er met plezier wonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:38 schreef Ringo het volgende:
Wat vinden de Hagenaars en -nezen hier eigenlijk van de Vruchtenbuurt? Is dat nu een fijne plek om te leven?
Ik heb 2 jaar vast en 5 jaar als parttimer in een supermarkt gewerkt. Ik denk dat ik dan een reëeler beeld kan schetsen dan iemand die afentoe in de rij staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef Gellius het volgende:
De reputatie van sherry heeft een geduchte knauw gekregen van de jaren zeuventig, waardoor iedereen het nog steeds associeert met dronken huisvrouwen. Maar dat is denk ik toch een beetje nabauwen, want eerlijk gezegd zie ik nooit iemand met een fles sherry in zijn mandje in de rij bij de supermarkt staan (en mijn rijen zijn lang genoeg om die mandjes aan een nauwgezette inspectie te onderwerpen).
Ik maak het een persoonlijke missie, het verhippen van sherry.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:31 schreef Gellius het volgende:
De reputatie van sherry heeft een geduchte knauw gekregen van de jaren zeuventig, waardoor iedereen het nog steeds associeert met dronken huisvrouwen. Maar dat is denk ik toch een beetje nabauwen, want eerlijk gezegd zie ik nooit iemand met een fles sherry in zijn mandje in de rij bij de supermarkt staan (en mijn rijen zijn lang genoeg om die mandjes aan een nauwgezette inspectie te onderwerpen).
Over het algemeen zijn sherry-drinkers niet de knapste.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef mane het volgende:
Vertel eens wat gezellige verhalen, over aangeschoten huisvrouwen..
Dan maak ik het een persoonlijke missie om advocaat te verhippen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef Z het volgende:
[..]
Ik maak het een persoonlijke missie, het verhippen van sherry.
Nee, nog niet! Die ga ik beluisteren.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef DO2 het volgende:
De nieuwe van Isolee al gehoord, zood? Is nu te beluisteren op de luisterpaal...
Een niet onmieterse user, maar hij moet zorgvuldiger typen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef k_man het volgende:
Ik geloof dat we nu circa een weekje hebben mogen kennismaken met Karrel. Tijd voor het eerste beoordelingsgesprek. Roept u maar, dan vul ik het formulier wel in. Wel graag SMART en KISS geformuleerd natuurlijk.
Geen integratie, assimilatie!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet wel zijn best om er een beetje in te passen. En dat kunnen we maar van weinigen zeggen.
Je vraagt je toch af waarom...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Hij doet wel zijn best om er een beetje in te passen.
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af, broer. Waarom. Waarom.quote:
Echt? O, sorry -- dat was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef Lienekien het volgende:
Dat vraag ik me bij jou ook altijd af, broer. Waarom. Waarom.
Hoezo, sorry?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:54 schreef broer het volgende:
[..]
Echt? O, sorry -- dat was niet de bedoeling.
Klopt. Ik wil bij deze ook mijn oprechte excuses aanbieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een niet onmieterse user, maar hij moet zorgvuldiger typen.
De oogst van alleen al zijn laatste paar posts: tekort, er naast, supermarkt ervaring, paardokop, afentoe, sherry-drinker, neit.
Ga je er ook wat aan doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:56 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo in verwarring breng.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg soms enorme jeuk van 'sorry'. Flikker op met je 'sorry'.
Ik krijg het gevoel dat je mijn excuses niet helemaal serieus neemt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Of je afwijkende mening inleiden met 'sorry, maar'. Blèh.
Is helemaal niet nodig. Blijf jezelf, verander niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, is goed. Hoe zou ik je wat minder in verwarring kunnen brengen?
Meer dat ze totaal overbodig zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het gevoel dat je mijn excuses niet helemaal serieus neemt.
Oké.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Is helemaal niet nodig. Blijf jezelf, verander niet.
Ik was ook geen alto. Ik zat wel midden in de opkomst van de alto's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |